نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الكترونيكي (يا قفل برقي) يك دستگاه قفل است كه با استفاده از جريان الكتريكي كار مي كند. قفل هاي برقي گاهي اوقات به صورت مستقل هستند كه يك مجموعه كنترل الكترونيكي مستقيماً روي قفل نصب مي شود. قفل هاي الكتريكي ممكن است به يك سيستم كنترل دسترسي متصل شوند.

ايمني قفل هاي الكترونيكي از ايمني عموم مردم تا ايمني مالكيت خصوصي گسترش مي يابد. اين قفل ها مانند تمام وسايل الكترونيكي هستند و طيف وسيعي از نيازها را تأمين مي كنند. از مسكوني گرفته تا بالاترين سطح امنيت دولت با قفل الكترونيكي رفع شده است. تمام بهترين توليد كنندگان گاوصندوق واحدهايي را با قفل الكترونيكي به فروش مي رسانند. و اكنون بيشتر اتومبيل ها نوعي سيستم كليد الكترونيكي دارند.

هنگام بررسي قفل هاي الكترونيكي موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد. با استفاده از اين اطلاعات ، اكنون بايد بتوانيد آنچه را كه نياز داريد تشخيص دهيد. من هميشه بر اهميت عملي بودن و تنوع در امنيت شما تأكيد مي كنم.

روش هايي را كه براي نيازهاي شخصي شما كار مي كند ، پياده كنيد و قفل هاي مختلف را در خانه يا محل كار خود تركيب كنيد. در ريشه امنيت بسيار زياد ، بايد تدبير و برنامه ريزي وجود داشته باشد. هر چيزي را كه در نظر نگرفته ايد چيزي است كه يك دزد از آن بهره برداري مي كند.

قفل هاي الكترونيكي يك سرمايه بزرگ است ، بنابراين ممكن است بيشتر از يك خانه براي يك تجارت مناسب باشد ، اما هيچ سرمايه گذاري شخصي بهتر از حفاظت از اموال شما نيست!

 

منبع:

 

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی" نصب قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

چرا ممکن است قفل درب هوشمند بخواهید؟ این را تصویر کنید: بازوهای شما مملو از مواد غذایی است و با نزدیک شدن به درب ورودی ، قفل درب گوشی هوشمند شما را تشخیص می دهد و به طور خودکار قفل آن باز می شود.

قفل های هوشمند به کاربران اجازه می دهد با استفاده از کلید مجازی به شخص ثالث دسترسی پیدا کنند. این کلید را می توان از طریق پروتکل های پیام رسان استاندارد مانند ایمیل یا پیام کوتاه به تلفن هوشمند گیرنده ارسال کرد.

قفل های هوشمند می توانند از راه دور از طریق یک برنامه تلفن همراه اجازه دسترسی یا عدم دسترسی را بدهند. برخی از قفل های هوشمند شامل یک اتصال Wi-Fi داخلی است که امکان نظارت بر ویژگی هایی مانند اعلان های دسترسی یا دوربین ها را برای نمایش فرد درخواست کننده دسترسی فراهم می کند. برخی از قفل های هوشمند با زنگ در هوشمند کار می کنند تا کاربر بتواند ببیند چه کسی و چه زمانی درب منزل است.

قفل درب هوشمند همه این عملکردهای پیشرفته را انجام می دهد و بیشتر به لطف ترکیبی از فناوری های بی سیم از جمله بلوتوث و WiFi است که به شما امکان می دهد قفل هوشمند خود را از هرجایی که می توانید از طریق برنامه تلفن هوشمند قفل به اینترنت متصل کنید کنترل کنید.

ممکن است نیازی به قفل هوشمند نداشته باشید ، اما مطمئناً زندگی شما را آسان تر می کند و احساس کنترل و امنیت در محل سکونت خود را هنگامی که در خانه نیستید ، افزایش می دهد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از بزرگترین پیشرفتهای عصر دیجیتال – فنی ، ورود بایومتریک به امنیت بوده است. در اینجا ، ما نگاهی خواهیم انداخت به قفل اثر انگشتی ، یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین سیستم های استقرار بیومتریک ، و نگاهی عمیق به عملکرد آن خواهیم داشت.

امنیت همیشه از اهمیت فوق العاده ای برای انسان برخوردار بوده است. ما در گذشته از نگهداری از اشیا با ارزش در زندانها به حفاظت از داده ها توسط لایه ها و لایه های نرم افزار رمزنگاری رسیده ایم. در هر صورت ، اطمینان از رفاه حال وسایل شخصی ما همیشه در بالای لیست اولویت های ما بوده است.

قفل درب اثر انگشت چیست؟

بیایید با این  تعریف شروع کنیم اگرچه این نام به خودی خود کاملاً قابل توضیح است ، اما قفل درب اثر انگشت ممکن است به عنوان “سیستمی که به دلیل شناسایی اثر انگشت منحصر به فرد آنها به افراد مجاز اجازه دسترسی می دهد” تعریف میشود.

روزهایی که برای باز کردن قفل درب خود یک کلید به همراه دارید ، با قفل اثر انگشتی می توانید همه دردسرهای خود را فراموش کنید. این سیستم های قفل نه تنها هوشمند و چشم نواز شما هستند بلکه کاربر پسند نیز هستند.

با فشار دادن انگشت بر روی اسکنر می توانید قفل درب هوشمند خود را باز کنید ، بنابراین هیچ ابزار دیگری مورد نیاز نیست که باعث راحت تر شدن و کل روند بدون مشکل قفل سیستم سنتی شود.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d8%ab%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa%db%8c/

  



:: برچسب‌ها: قفل اثرانگشتی" قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل ها از قدیمی ترین و کاربردی ترین وسایل امنیتی بوده و از دیرباز تاکنون مورد استفاده انسان ها، به منظور حفظ اموال شخصی، بوده اند. قفل ها در گذشته ساختار ساده تری داشتند اما با گذر زمان ساختار آنها نیز پیچیده گردیده است. از نمونه های پیشرفته قفل ها می توان قفل کارتی که بدون نیاز به کلید باز می شود، اشاره کرد. در این مطلب به بررسی انواع قفل های کارتی و مزایا و ویژگی ها آنها می پردازیم.

ققل کارتی هم بصورت آفلاین و هم آنلاین در بازار موجود است ؛ در مدل آفلاین هیچ ارتباطی بین نرم افزار و قفل وجود ندارد و کارت بصورت کاملا مستقل عمل میکند و جهت گزارش گیری های ماهانه باید ادمین توسط یک کارت مستر بروش دستی خروجی بگیرد .

برای اشنایی با قفل الکترونیکی کلیک کنید.

مهمترین مزیت سیستم بدون تماس استهلاک کمتر کارت و غیر قابل کپی بودن آن است .

چرا باید از قفل های کارتی استفاده کنیم ؟

شاید دلایل زیر پاسخی به این سوال باشد :

۱ – مناسب بودن برای انواع آپارتمان های مسکونی ، اداری و هتل ها .

۲ – امنیت بیشتر نسبت به قفل های دیگر و عدم کپی شدن .

۳ – امکان دریافت گزارش از ورود و خروج در تاریخی مشخص یا قراردادن محدودیت برای افراد خاص .

۴ – عدم نیاز به کلیدهای فلزی و سرعت در داخل شدن .

منبع:

https://ddlock.net/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

ما به شما توصیه می‌کنیم از قفل دیجیتال در خانه یا محل کار خود استفاده کنید. این یک روش مطمئن برای ایجاد امنیت و راحتی بیشتر است. تمام قفل‌های دیجیتال معمولاً دارای زنگ هشدار هستند که از فضای داخلی شما در برابر هرگونه تلاش برای شکستن یا آسیب رساندن محافظت می‌کنند. از طرف دیگر، زندگی شما را بسیار راحت‌تر نیز می‌کنند! به خصوص اگر کلیدهای خود را مدام گم می‌کنید یا یادتان می رود آنها را بردارید، قفل الکترونیکی می‌تواند همان چیزی باشد که می‌خواهید.

امنیت بالای ورودی های قفل دیجیتال

در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می کرد. مشکلاتی از جمله هزینه های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل های قفل مانند قفل های دیجیتال با دسترسی های متفاوت دادند.

آسایش و آرامش خاطر کاربران

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می نماید. به عنوان مثال به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال به صورت خودکار بسته شده و نگرانی بابت اطمینان از بسته بودن درب از بین می رود.

منبع:

https://ddlock.net/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%d9%85%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتالی"قفل دیجیتال" خرید قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

درب هوشمند خانه یکی از اجزای اصلی در یک خانه مدرن امروزی و هوشمند سازی شده است که علاوه بر اینکه نقش مهمی در تامین امنیت خانه دارد، می تواند خدمات های رفاهی دیگری فراهم کند از جمله اتصال به دستگاه های هوشمند دیگر و بهبود وضعیت خانه در صورت ورود و خروج اعضای خانواده. در این مقاله می خواهیم به معرفی smart home door یا درب هوشمند خانگی که با یک سیستم قفل دیجیتال ایجاد می شود، ویژگی های در هوشمند خانه، انواع این قفل ها، نحوه نصب و خرید آنها توضیحاتی را بیان کنیم.

می توانید از قفل های الکترونیکی که بهترین راه حل های برای این کار است، استفاده نمایید. در واقع می توان گفت یک قفل هوشمند صرفاً یک قفل الکترونیکی است که از پروتکل های ارتباطی بلوتوث، WiFi یا Z-Wave برای تعامل با سایر دستگاه های خانه و درب هوشمند شما استفاده می کند.

نحوه عملکرد قفل درب هوشمند تشخیص چهره

برای استفاده نمودن از قفل درب هوشمند تشخیص چهره، در ابتدا لازم است اطلاعات چهره افراد مجاز به سیستم قفل داده شود تا این اطلاعات در بانک اطلاعاتی قفل ذخیره گردد.

پس از اتمام این کار، قفل با استفاده از داده های ذخیره شده در آن، صورت هر فرد را بررسی میکند و در صورت تطابق با این داده ها، قفل دستور بازگشایی را صادر میکند و اگر این اطلاعات با داده های وارد شده در قفل مطابقت نداشته باشد، قفل هشدار عدم تشخیص هویت را ارسال مینماید.

البته برخی از قفل ها برای بالا بردن امنیت قفل خود، از سیستم دو مرحله ای استفاده میکنند و افراد پس از تشخیص هویت خود توسط سیستم امنیتی قفل، باید یک رمز عبور نیز وارد کنند تا اطمینان حاصل شود که فرد مورد نظر، همان فردی است که اجازه ورود دارد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: برچسب‌ها: درب هوشمند" خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

درب هوشمند خانه یکی از اجزای اصلی در یک خانه مدرن امروزی و هوشمند سازی شده است که علاوه بر اینکه نقش مهمی در تامین امنیت خانه دارد، می تواند خدمات های رفاهی دیگری فراهم کند از جمله اتصال به دستگاه های هوشمند دیگر و بهبود وضعیت خانه در صورت ورود و خروج اعضای خانواده. در این مقاله می خواهیم به معرفی smart home door یا درب هوشمند خانگی که با یک سیستم قفل دیجیتال ایجاد می شود، ویژگی های در هوشمند خانه، انواع این قفل ها، نحوه نصب و خرید آنها توضیحاتی را بیان کنیم.

می توانید از قفل های الکترونیکی که بهترین راه حل های برای این کار است، استفاده نمایید. در واقع می توان گفت یک قفل هوشمند صرفاً یک قفل الکترونیکی است که از پروتکل های ارتباطی بلوتوث، WiFi یا Z-Wave برای تعامل با سایر دستگاه های خانه و درب هوشمند شما استفاده می کند.

نحوه عملکرد قفل درب هوشمند تشخیص چهره

برای استفاده نمودن از قفل درب هوشمند تشخیص چهره، در ابتدا لازم است اطلاعات چهره افراد مجاز به سیستم قفل داده شود تا این اطلاعات در بانک اطلاعاتی قفل ذخیره گردد.

پس از اتمام این کار، قفل با استفاده از داده های ذخیره شده در آن، صورت هر فرد را بررسی میکند و در صورت تطابق با این داده ها، قفل دستور بازگشایی را صادر میکند و اگر این اطلاعات با داده های وارد شده در قفل مطابقت نداشته باشد، قفل هشدار عدم تشخیص هویت را ارسال مینماید.

البته برخی از قفل ها برای بالا بردن امنیت قفل خود، از سیستم دو مرحله ای استفاده میکنند و افراد پس از تشخیص هویت خود توسط سیستم امنیتی قفل، باید یک رمز عبور نیز وارد کنند تا اطمینان حاصل شود که فرد مورد نظر، همان فردی است که اجازه ورود دارد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: برچسب‌ها: درب هوشمند" خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

زندگی در خانه هوشمند را می‌توانید این‌گونه تصور کنید: هرروز صبح، بر اساس برنامه‌ای که از پیش تعریف کرده‌اید پرده‌ها کنار می‌روند تا با نور خورشید از خواب بیدار شوید. در شرایطی که از نور خورشید پشت پنجره لذت می‌برید، کانال تلویزیونی موردعلاقه‌تان، بر اساس تنظیمات، برنامه موردعلاقه‌تان را نمایش می‌دهد.

چرا به استفاده از تجهیزات خانه هوشمند نیازمندیم؟

طبق تحقیقاتی که دولت آمریکا از سال ۲۰۱۴ انجام داده است، حدود ۲۵ درصد انرژی مصرفی خانگی غیرضروری‌ست. خانه‌ی هوشمند به کاهش این کميت کمک می‌کند. طبق گفته‌ی اتحادیه تجهیزات متصل به شبکه (CDA)، استفاده از قطعات هوشمندسازی ساختمان به کاهش مصرف انرژی بیش از ۳۰ درصد کمک می‌کند و این کاهش ۳۰ درصدی برای یک خانه‌ی متوسط در انگليس به معنای صرفه‌جويی به اندازه‌ی ۴۵۰ دلار در سال است.

۷۱ درصد مردم انگليس حداقل ۲ محصول هوشمند در خانه‌هایشان دارند. این تعداد رو به افزایش است. چرا که به نیازهای امروزی بشر را به راحتی پاسخ می‌دهد. همه ما به زندگی در یک خانه ام نیازمندیم و این چیزی است که استفاده از تجهیزات خانه هوشمند برای ما به ارمغان می‌آورد.

طبق برآوردی که در سال ۲۰۱۲ پروفسور ژوزف بی کان در باره‌ی پرونده‌ی سرقت‌ها انجام داده، ۶۰ درصد از سارقان برای دزدی به سراغ چيزی که مجهز به سيستم هشداردهنده است، نمی‌روند. از طرفی آسودگی و راحتی که در خانه هوشمند تجربه می‌شود غیر قابل انکار است.

در یک خانه‌ی هوشمند شما می‌توانید همه چیز را از جمله قهوه‌ساز، تلویزیون و چراغ‌های روشنایی با صدایتان کنترل کنید. فقط کافی‌ست تا هر چیزی را لازم داريد، فرا بخوانید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: خانه هوشمند" هوشمندسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

میتوان قفل اتوماتیک دیجیتال را برنامه ریزی کرد تا به صورت خودکار پس از بسته شدن درب قفل شوند و یا برای افراد خاصی محدودیت دسترسی به وجود بیاورند.

در سال های اخیر با ورود فن آوری های امنیتی جدید به بازار کاربران این امکان را دارند که یتوانند درب های ورودی خانه یا محل کار خود را به صورت اتوماتیک و از راه دور کنترل و باز و بسته کنند. قفل های اتوماتیک یکی از انواع قفل دیجیتال هستند و میتوان آنها را برنامه ریزی کرد تا بتوانند به شکل اتوماتیک و خودکار عملکرد داشته باشند.

قابلیت قفل اتوماتیک در دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند چیست؟

 

سیستم قفل اتوماتیک به این صورت کار می‌کند که بعد از آنکه فردی از درب عبور می‌کند، درب به صورت خودکار قفل می‌شود. اگر شما از خانه یا محیط کار خود خارج می‌شوید، دیگر نیازی ندارید بخواهید درب پشت سر خود را قفل کنید، زیرا دستگیره الکترونیکی در عرض سه ثانیه و حتی کمتر، درب را می‌کند.

بنابراین، فردی که در بیرون قرار دارد امکان باز کردن درب را از بیرون ندارد، ولی افرادی که هنوز در داخل محیط هستند، می‌توانند با فشردن دستگیره، درب را باز کنند.
به عبارتی، قابلیت قفل اتوماتیک در دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند به صورتی است که امکان باز شدن درب از بیرون را فراهم نمی‌کند.

برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

مکانیزم اصلی این قفل به این شکل است که بر روی مغزی دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند ، سنسوری به صورت زبانه V شکل وجود دارد. با بسته شدن درب، این زبانه در داخل مغزی حرکت کرده و جمع می‌شود. این عملکرد باعث فعال شدن مکانیزم قفل اتوماتیک می‌شود و درب به صورت خودکار قفل می‌شود.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1%d8%a8/

 



:: برچسب‌ها: قفل اتوماتیک درب" قفل دیجیتال" قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امروزه میتوان از چشمی های دیجیتال به جای چشمی معمولی و سنتی درب آپارتمان استفاده کرد. چشمی های دیجیتال درب آپارتمان یا محل کار ، امکان مشاهده پشت درب را برای شما فراهم می نماید.

این چشمی ها قابلیت هایی فراتر از چشمی های سنتی دارند از این رو توصیه می شود تا به جای چشمی های سنتی از این چشمی ها استفاده کرد زیرا امکان دید بازتر همراه با اطمینان را برای شما فراهم می آورد.

توسط این چشمی های دیجیتال درب ، تصاویر نامفهوم و غیر واضح به یک تصویر بزرگ و با وضوح بالا تبدیل و رویت آن بسیار آسانتر و قابل تشخیص تر می باشد. زمانی که کودک یا فرد مسنی به تنهایی در منزل است و امکان دیدن پشت درب را نداشته و یا قد مناسبی ندارد این چشمی دیجیتال درب کمک زیادی به شناخت سریع و راحت شخصی که پشت درب است می کند.

این چشمی ها براحتی هماهنند چشمی های ساده بروی درب نصب می شوند و در قفل های هوشمند در صورتی که فردی پشت درب قرار بگیرد چشمی بطور خودکار  اقدام به عکس و فیلم برداری می نماید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/



:: برچسب‌ها: چشمی دیجیتال" چشمی درب دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از انواع قفل باشگاهی، قفل استخری است. مهم‌ترین ویژگی یک قفل استخری مقاومت بالای این قفل در برابر رطوبت می‌باشد. در واقع قفل استخری یک نوع قفل الکترونیک است که جایگزین قفل‌های قدیمی شده و امنیت و راحتی را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورده است. منبع تغذیه این قفل‌ها باتری قلمی است. معمولاً اکثر قفل‌های استخری مصرف انرژی پایینی دارند.

قفل استخری شامل بخش‌های متعددی از جمله: مچ بند، کارت، کارت خوان و منبع تغذیه می‌باشد. این قفل‌ها قابلیت اضافه نمودن ریموت کنترل را نیز دارند و بر روی انواع درب چوبی، فلزی و ام دی اف قابل نصب می‌باشند. از معروف ترین قفل استخری می‌توان به قفل روستیک اشاره کرد. نصب قفل استخری بسیار آسان است و به راحتی جایگزین قفل‌های قدیمی می‌شود.

مزایای قفل استخری

با توجه به این که در دنیای مدرن امروزی استفاده از تجهیزات و قفل های هوشمند گسترده شده است و در واقع حرف اول را می زند از همین رو مچ بند استخر با استقبال بسیاری روبه رو شده است و به دلیل استفاده آسان و عمر بالایی که دارند بیشتر ارگان ‌ها و باشگاه ها از این مچ بند ها استفاده می کنند.

برای اماکنی مثل هتل ها یا باشگاه های ورزشی دادن این نوع خدمات و امنیت به مشتریان می تواند که باعث جذب مشتریان بیشماری شود زیرا برای همه افراد امنیت بسیار مهم و ضروری می باشد پس می توان که با ارائه خدمات نوین مشتریان بیشتری را جذب و از اقتصادی رشد زیادی کرد

امروزه با استفاده از مچ بند باشگاهی علاوه بر سهولت امکان گم شدن و یا به سرقت رفتن آن ها به راحتی می توانید مچ بند استخر را در دست خود بیندازید  و در موارد لزوم از آن استفاده ‌کنید.

تکنولوژی مدرن این امکان را برای شما فراهم نموده است که با لمس گیت های ورودی و همچنین لمس کمد درب بر روی شما باز شود و بتوانید از آن استفاده کنید و با توجه به وزن سبک و استفاده آسانی که دارد می توان از مچ بند استخری و باشگاهی در موارد گوناگونی استفاده کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل استخری" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

گاوصندوق دیجیتال یکی از پیشرفته ترین وسایل برای نگهداری اشیای قیمتی و مدارک می باشد که نه تنها در محیط های مسکونی، بلکه در ادارات، بانک ها، سازمان های امنیتی و هتل ها نیز کاربرد زیادی دارد.

گاوصندوق دیجیتالی یوکا با به عنوان باسابقه ترین گروه در طراحی و تولید انواع گاوصندوق، در ادامه به معرفی کامل گاوصندوق دیجیتال پرداخته و هر آنچه که باید ویژگی های آن و قیمت و سایر موارد بدانید را ارائه خواهد داد.

تفاوت گاوصندوق دیجیتال با گاوصندوق معمولی

این نوع گاوصندوق در حال حاضر کاربرد زیادی نداشته و اغلب افراد و سازمان ها گاوصندوق هایی با قفل های هوشمند و ترکیبی و همچنین پیشرفته را ترجیح می دهند.همچنین لازم به ذکر است که گاوصندوق های معمولی از نظر قیمت نیز گاوصندوق های ارزان تر از نوع دیجتال می باشند اما همگی آنها در برابرضربه و آتش سوزی و سیل کاملا مقاوم هستند.

مدل‌های گاوصندوق دیجیتال

محصولات دیجیتال براساس محل کاربرد در دسته‌های اداری، هتلی یا گاوصندوق خانگی طبقه بندی می‌شوند. با مطالعه موارد بالا، اگر گاوصندوق الکترونیک انتخاب شماست، در مرحله بعد می‌بایست با توجه نوع مدارکی که قصد نگهداری آنها در گاوصندوق را دارید کلاس نسوز مناسب را انتخاب کنید.

حجم اشیایی که در گاوصندوق قرار می‌گیرند، مقدار فضای در اختیار و زیبایی ظاهری محصول، دیگر پارامترهایی هستن که انتخاب شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: برچسب‌ها: گاوصندوق دیجیتالی" گاوصندوق هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قـفل دیجیتال محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌های ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان،قابل نصب می باشد. در این سیستم ها قفل های مکانیکی جای خود را به قفل هایی با ظاهر متفاوت و مکانیزم الکترونیکی داده اند. مکانیزم عملکرد مشابه قفل های عادی می باشد با این تفاوت که به جای استفاده از نیروی دست برای باز کردن در ، جریان الکتریکی ضعیفی که بوسیله باتری تامین میگردد، سبب باز شدن قفل مکانیکی درب میشود.

عموما دلایل مختلفی یرای انتخاب این قفل ها بر روی درب های ساختمانی وجود دارد که به چند مورد از آنها می توان اشاره کرد. اولاً دسترسی سریعتر و راحتر به داخل منزل میسر خواهد شد. نکته ی بعدی زیبایی اینگونه قفلهای دیجیتالی در مقایسه با قفلهای معمولی می باشد. با استفاده از این قفلها دیگر نیازی به حمل دسته کلید نیز نبوده و همچنین نیاز به ساخت کلید برای تمام اعضای خانواده نیز برطرف خواهد شد.

عموما استفاده از این قفلها سبب بالا رفتن امنیت ساختمان نیز میشود که البته این امر مستلزم استفاده از قفل های با کیفیت ساخت بالا ( نه فقط ظاهر زیبا) می باشد.

مزایای قفل دیجیتال

مجهز به سیستم اعلام حریق

همچنین از دیگر مزایای قفل دیجیتالی می توان به برخورداری از سیستم اعلام حریق اشاره کرد. قفل های دیجیتال هوشمند با برخورداری از سیستم اعلام حریق می توانند در صورت وقوع آتش سوزی، به صورت فعال عمل کرده و سیستم هشدار را به صدا در بیاورند.

مجهز به سیستم ضد شوک

جالب است بدانید که امروزه سیستم های قفل دیجیتالی به گونه ای طراحی شده اند که حتی در برابر ولتاژ غیر مجاز (شوک) نیز فعال می شود به این نحو که اگر قفل در برابر شوک یا همان ولتاژ غیر مجاز قرار بگیرد، فعال می شود و سیستم قفل را خاموش می کند. به این مزیت قفل دیجیتالی سیستم ضد شوک می گویند، که با برخورداری از این مزیت احتمال هیچ گونه سرقتی وجود ندارد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل‌های دیجیتال، فناوری‌های نسبتا جدید هوشمندی هستند که جایگزین قفل‌های سنتی قدیمی خواهند شد. این قفل‌ها مانند قفل‌های قدیمی‌تر روی درب‌های ورودی منازل، ادارات و هتل‌های نصب می‌‌شوند و طیف وسیعی از انتخاب برای باز کردن درب را به افراد ارائه می‌دهند.

یکی از مهم ترین محصولات در زمینه امنیت استفاده از قفل ها است. از گذشته تاکنون قفل ها دارای جایگاه مهمی در زندگی فردی و ایجاد امنیت برای آن ها بوده است. با پیشرفت تکنولوژی بیشتر تجهیزات به سمت وسوی استفاده از این فن آوری در ساخت خود می روند و هر روزه شاهد به بازار آمدن تجهیزات بیشتری با این گونه تکنولوژی ها هستیم.

قفل دیجیتالی به علت امنیت بالا و امکانات بی‌نظیر زیادی که دارند، محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف پیداکرده‌اند. بسیاری از مدیران مشاغل، ترجیح می‌دهند با استفاده از قفل‌های هوشمند امنیت دفتر مدیریت و محل کار گروهشان را مدیریت و تأمین کنند. از طرفی در اکثر هتل‌ها از قفل‌های الکترونیکی استفاده شده است تا امنیت مسافران به حداکثر برسد.

چرا قفل‌های دیجیتال؟

اما اماکن عمومی و اداری تنها گزینه‌های کاربرد قفل‌های دیجیتال نیستند. بسیاری از منازل مسکونی در این روزها، به قفل هوشمند مجهز می‌شوند تا علاوه بر راحتی خیالی اهالی خانه از امنیت، از امکانات بی‌شمار قفل‌های دیجیتال بهره‌مند شوند.

گزینه‌های متفاوتی که قفل‌های الکترونیکی برای باز شدن به کاربران ارائه می‌دهند، زیبایی طراحی، امنیت بالا، امکانات مدیریت ورود و خروج به منزل حتی از راه دور و مدیریت هوشمند خانه از امکانات جذابی هستند که هرکسی را برای داشتن قفل‌های دیجیتال ترغیب می‌کند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%d8%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتالی"قفل دیجیتال" خرید قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی هوشمند به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. درب ضد سرقت

قفل دیجیتال اثر انگشتی و دستگیره هوشمند محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی و درب ضد سرقت نصب می‌گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.

به بیان دیگرقفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) ابزار الکترونیکی است که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی های هوشمند، درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می نماید.

چشمی دیجیتال

یکی دیگر از جذاب‌ترین گجت‌های هوشمند منزل، چشمی دیجیتال درب است. چشمی هوشمند گجتی است که روی درب منزل شما نصب می‌شود و کنترل رفت‌وآمد پشت در منزلتان را به عهده می‌گیرد. دیگر نیاز ندارید برای مدیریت رفت‌وآمد، تا کمتر از پنجره بیرون بروید! جذاب نیست؟

چشمی دیجیتال به شما این امکان را خواهد داد که تصویر هر کسی که پشت منزلتان است را ببینید، حتی زمانی که در خانه نیستید. از طرفی اطلاعات ورود و خروج به منزلتان را به نرم‌افزار مدیریت هوشمند منزلتان ارسال می‌کند و شما قادر خواهید بود از رفت‌وآمد پشت درخانه باخبر شوید.

قفل دیجیتال

یکی دیگر از جذاب‌ترین گجت‌های مدیریت هوشمند ساختمان، قفل دیجیتال است. شما می‌توانید با استفاده از قفل هوشمند، درب منزلتان را با گزینه‌های متعددی باز و بسته کنید. سنسورهای بیومتریک، رمز عددی، کارت و یا کلید فیزیکی از گزینه‌هایی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها درب منزلتان را باز کنید، همچنین این گزینه ها بر روی قیمت قفل دیجیتال نیز تاثیرگذار هستند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

تابه‌حال چیزی راجع به قفل دیجیتال یا قفل‌های هوشمند شنیده‌اید؟ آیا از مزایای قفل‌های هوشمند اطلاع دارید؟ اگر جوابتان منفی است، حتما تا انتهای این متن همراه ما باشید.

قفل دیجیتال چیست؟

نسل جدید قفل‌ها به قفل‌های دیجیتال یا قفل‌های هوشمند معروف هستند. قفل‌هایی که حالا به‌صورت گسترده توسط کاربران استفاده می‌شوند و توانسته‌اند سهم بزرگی در برطرف کردن دغدغه‌های آن‌ها داشته باشند.

آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که بیرون از خانه، شک می‌کنید که در را قفل کرده‌اید یا نه؟ اگر درگیر وسواس‌های فکری باشید که دیگر هیچ! حتما روزی چندبار قفل را چک می‌کنید یا به باز و بسته بودن در شک می‌کنید. درک میکنیم! این افکار و وسواس‌ها بسیار آزاردهنده و ناخوشایند هستند.

مزایای قفل های دیجیتال:

به کلید نیاز ندارید

دیگر نیازی به انتخاب مجموعه ای از کلیدها ندارید. این احساس بسیار خوبی است که می دانید اکنون دیگر لازم نیست کلید خانه خود را همه جا با خود حمل کنید. فقط کافی است یک پین کد را شماره گیری کرده و درب ورودی اصلی خود را باز کنید. داشتن قفل دیجیتال بدان معنی است که هیچ فرصتی برای گم شدن کلیدهای شما وجود ندارد.

 نفوذ و شکستن آن دشوار است

قفل های اثر اگشتی یا دیجیتال برای متجاوزان و سارقین بسیار سخت است. اگر قفل الکترونیکی را در خانه خود نصب کنید، به شما اطمینان می دهد که وسایل شخصی شما ایمن است. مهمترین مزیت داشتن قفل دیجیتال این است که درها را هنگام بسته شدن به طور خودکار قفل می کنید.

منبع:

ddlock.net/چرا-قفل-های-دیجیتال-پرطرفدار-شدند؟/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل‌های دیجیتال  به شما این امکان را می‌دهند که با کمترین فشار و دردسر بازشان کنید. این کار می‌تواند به سادگی یک لمس با سرانگشتتان باشد و آنوقت در برایتان باز شده است! ضمن اینکه کلید همیشه همراه شماست؛ در چشم‌ها، سرانگشتان یا کف دستتان.

فرض کنید خسته و کوفته از محل کارتان به خانه برگشته‌اید و دستتان هم پر است. کسی هم در خانه نیست که در را برایتان باز کند. درک می‌کنم! یکی از بزرگ‌ترین عذاب‌ها این است

از مزایای استفاده از قفل دیجیتال چه می‌دانید؟

قفل‌ دیجیتال یکی از مهم‌ترین و درعین حال پرکاربردترین ابزار درمیان گجت‌های الکترونیک هستند که توانسته‌اند جای خود را درمیان مشتریان باز کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل کاربران برای استفاده از قفل‌های هوشمند، سهولت استفاده از آن‌ها در کنار امنیت کم‌نظیرشان است.

قفل‌های دیجیتال برای باشگاه‌های مدرن بسیار مناسب هستند. هنگامی که به باشگاه می‌روید نیازی نیست دنبال کارت عضویت خود بگردید و تنها با قرار دادن اثر انگشت خود (قفل دیجیتال اثر انگشتی) بر روی دستگاه می‌توانید وارد باشگاه شوید.

این قفل‌ها مزایایی دارند که در زیر آمده است:

– بدون نیاز به برق مصرف خیلی کمی دارند و با باتری کار می‌کنند.

– مدل‌های گوناگون و طراحی‌های زیبا دارند.

– در صورت اتمام شارژ و یا کم شدن شارژ دستگاه اخطار می‌دهد.

– درها را به شیوه‌های مختلف (دستبند آهنربایی، رمز عددی و یا کارت) می‌توان باز کرد.

– دارای سیستم ضد سرقت در هنگام وارد شدن ضربه و یا وارد کردن بیش از حد مجاز رمز اشتباه

منبع:

 

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتالی"قفل دیجیتال" خرید قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل دیجیتال نه تنها راحتی بلکه امنیت و آرامش خاطر را برای فضاهای مختلف به ارمغان می‌آورد. بدین دلیل که این نوع قفل هوشمند‌ تنها با یک کد عبور یا اثر انگشت باز می‌شود، با گوشی همراه قابل کنترل است و می‌تواند به سایر دستگاه‌های هوشمند مانند دوربین‌های امنیتی متصل شود.

بهترین قفل الکترونیکی به کاربران این امکان را می‌دهد که از راه دور، درب منزل یا محیط کار خود را باز کرده یا قفل کند. اما سؤال مهمی که اغلب خریداران می‌پرسند این است: «بهترین قفل های دیجیتال سال ۲۰۲۱ کدامند؟» برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل دیجیتال وارد سایت یوکا شوید.

قفل دیجیتال Yucca

قفل دیجیتال Samsung

قفل دیجیتال Milre

ویژگی های قفل دیجیتال با کیفیت

کیفیت ساخت و مقاومت بدنه

درست است که ویژگی اصلی قفل دیجیتال سازوکار الکترونیکی آن است، اما همچنان جنس بدنه و مقاومت آن اهمیت دارد. بدنه قفل دیجیتال باید از فولاد مقاوم ساخته شده باشد تا در برابر تلاش های سارقان برای از بین بردن قفل مقاوم باشد.

تنوع ساز و کارهای باز کردن قفل

داشتن چندین روش برای باز کردن قفل باعث می شود شما بتوانید هر چند وقت یکبار این روش ها را عوض کنید و شانس سارقان را برای باز کردن آن کاهش دهید. علاوه بر آن می توانید دو روش را به صورت موازی یا سری برای باز کردن قفل تعیین کنید. شیوه موازی یعنی این که چند روش مانند اثر انگشت و کارت مغناطیسی را تعیین کنید و با هر کدام از آن ها بتوانید در را باز کنید.

مزیت این شیوه این است که به عنوان مثال با در اختیار نداشتن کارت یا فراموش کردن رمز عبور می توانید با اثر انگشت خود در را باز کنید. روش سری نیز به این معناست که دو تا از این کلید ها به شکل همزمان برای باز کردن قفل نیاز باشد. انتخاب این شیوه باعث افزایش چشمگیر امنیت قفل می شود.

منبع:

 

https://ddlock.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

برای سارا نلسون، آشنایی با قفل های دیجیتال از طرف یک دوست “واقعاً بسیار موثر بود”

افرادی مانند سارا ، که با اختلال وسواس فکری (OCD) زندگی می کنند ، اغلب احساس نیاز به تکرار کارهای معمول مانند شستن دست ها ، شمارش اشیا یا بررسی قفل بودن دربها می کنند.

 

او می گوید: “من تقریباً چندین بار چک کردن در را تکرار کردم ولی نمی توانم بخاطر بیاورم که آیا در را قفل کرده ام ، بنابراین باید برگردم.”

در موارد دیگر، پس از حدود یک ساعت رانندگی دوباره به خانه بازگشته است. خانم نلسون ، که برای دختران پیشاهنگی در چارلستون ، ویرجینیا غربی کار می کند ، توضیح می دهد: “درگیری مغز من تا زمانی که اطمینان حاصل نکنم، متوقف نخواهد شد ”

اما در ماه نوامبر او یک قفل درب دیجیتال نصب کرد که می تواند از طریق تلفن هوشمند خود آن را کنترل کند

 

از کارت های مترو و پرسنلی خود جهت باز کردن درب استفاده کنید

عملکرد قفل های دیجیتال آکام از طریق باطری های قلمی میباشد که با میانگین حدود۲۵ مرتبه استفاده از قفل به مدت یکسال برای شما کار میکند و این یهنی کم مصرف بودن قفل دیجیتال

قابلیت نصب قفل و دستگیره دیجیتال بر روی انواع دربهای راست و چب بازشو

قفل های دیجیتال مجهز به سیستم ضدسرقت، قفل کودک،آلارم فشار، آلارم حریق،سیستم ضدهک،سیستم ضدشوک، دستگیره آنتی پانیک

 

منبع:

 

https://ddlock.net/%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7/

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

برای سارا نلسون، آشنایی با قفل های دیجیتال از طرف یک دوست “واقعاً بسیار موثر بود”
افرادی مانند سارا ، که با اختلال وسواس فکری (OCD) زندگی می کنند ، اغلب احساس نیاز به تکرار کارهای معمول مانند شستن دست ها ، شمارش اشیا یا بررسی قفل بودن دربها می کنند.

او می گوید: “من تقریباً چندین بار چک کردن در را تکرار کردم ولی نمی توانم بخاطر بیاورم که آیا در را قفل کرده ام ، بنابراین باید برگردم.”
در موارد دیگر، پس از حدود یک ساعت رانندگی دوباره به خانه بازگشته است. خانم نلسون ، که برای دختران پیشاهنگی در چارلستون ، ویرجینیا غربی کار می کند ، توضیح می دهد: “درگیری مغز من تا زمانی که اطمینان حاصل نکنم، متوقف نخواهد شد ”
اما در ماه نوامبر او یک قفل درب دیجیتال نصب کرد که می تواند از طریق تلفن هوشمند خود آن را کنترل کند

  • از کارت های مترو و پرسنلی خود جهت باز کردن درب استفاده کنید
  • عملکرد قفل های دیجیتال آکام از طریق باطری های قلمی میباشد که با میانگین حدود۲۵ مرتبه استفاده از قفل به مدت یکسال برای شما کار میکند و این یهنی کم مصرف بودن قفل دیجیتال
  • قابلیت نصب قفل و دستگیره دیجیتال بر روی انواع دربهای راست و چب بازشو
  • قفل های دیجیتال مجهز به سیستم ضدسرقت، قفل کودک،آلارم فشار، آلارم حریق،سیستم ضدهک،سیستم ضدشوک، دستگیره آنتی پانیک

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7/






:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

خبر خوب اینکه جواب این سوالات مثبت است. خوشبختانه فناوری‌های دهه‌های گذشته در حوزه امنیت منازل و ادارات پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند. نتیجه این پیشرفت‌ها، ابداع طیف متنوعی از قفل‌های دیجیتال درب منازل یا ادارات است که امنیت ساکنین را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.

مزایای قفل دیجیتال

 

بهبود امنیت

یکی دیگر از مزایای بزرگ قفل های دیجیتال استفاده از آنها برای بهبود امنیت است. حالت رمزگذاری دیجیتال این قفل های دیجیتال قابل نقض و حتی تکرار نیست. قفل دیجیتالی به مالک این قدرت را می دهد تا تصمیم بگیرد چه کسی و در چه زمانی وارد خانه های آنها می شود. این کمک می کند تا دفعات نفوذ به خانه کاهش یابد.

با استفاده از سیستم قفل دیجیتال می توانید بفهمید چه کسی ، چه زمانی و چگونه سعی در ورود به خانه شما داشته است. این به شما کمک می کند تا امنیت خانه خود را مشخص کنید. اکثر قفل های دیجیتال دارای هشدارهای هوشمند نیز هستند که در صورت آتش سوزی ، سرقت یا خرابکاری به صاحبخانه هشدار می دهند. همچنین می توانید با دوربین های امنیتی دیجیتال از طریق بصری بررسی کنید که چه کسی درب ایستاده است.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

قفل های دیجیتال باید سالها با یک باتری و بدون تعمیر کار کنند. از آنجا که به مکانیزم های قطع سخت افزاری نیازی ندارد ، احتمالاً دوام بیشتری خواهد داشت بدون خطر آسیب یا ساییدگی. در برخی موارد ، فقط به گرد و غبار قفل به لباس ساده احتیاج دارید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتالی"قفل دیجیتال" خرید قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

 

قفل ديجيتال نسل پيشرفته قفل هاي مكانيكي است كه بر روي انواع درهاي معمولي، ضد سرقت، و درهاي سكوريت قابل اجرا است. قفل ديجيتال ايراني با هدف دسترسي آسان، افزايش امنيت و زيبايي ساخته شده است.

قفل‌ سنتی؛ قدیمی‌ پردردسر

تابحال چندبار پیش آمده است که کلید خانه را جا بگذارید و پشت در بمانید تا کسی به شما کلید برساند؟ حتی حواس‌جمع‌ترین آدم‌ها هم این تجربه ناخوشایند را داشته‌اند. تازه این‌ها به کنار، امیدوارم که خوش‌شانس بوده باشید و تجربه گم کردن کلید را نداشته باشید.

قفل‌های دیجیتال مصداق بارز «یک بار هزینه کن و یک عمر استفاده کن» هستند. این قفل‌ها معمولا گارانتی مادام‌العمر تعمیر دارند و کمتر پیش می‌آید خراب شوند. مخصوصا اگر این قفل‌ها را از برندهای معتبر موجوددر بازار تهیه کنید که نمایندگی فعال دارند.

یک اعتقاد قدیمی عجیب بین خانواده‌های ایرانی وجود دارد که همگی فکر می‌کنند اگر کلید خانه گم شد، حتما یک دزد آن را پیدا می‌کند. عجیب‌تر آنکه فکر می‌کنند که دزد می‌تواند دقیقا حدس بزند که این کلید برای کدام خانه است و با دوستانش به حساب موجودی خانه خواهند رسید. البته این توهم توطئه یک پیشینه ذهنی قدرتمند دارد و آنهم باهوش بودن دزدهای ایرانی است! هنر نزد ایرانیان است و بس!

مديريت از راه دور

يادتان هست قديم‌ها، وقتي قرار بود به مسافرت برويم، خانه را به كسي مي‌سپرديم و از او مي‌خواستيم گاهي به خانه سر بزند؟ ديگر با وجود قفل‌هاي الكترونيك، به اين كارها نياز نداريد. شما به صورت بالقوه يك نگهبان سرسخت روي در منزلتان داريد.

قفل‌هاي الكترونيك مانند باقي گجت‌هاي هوشمند، اپليكيشن مخصوصي دارند كه روي تلفن همراه هوشمند شما نصب مي‌شود و تمام اطلاعات ورود و خروج را به شما مخابره خواهند كرد. اين سيستم، زماني كه در خانه نيستيد و قرار است براي مدتي از خانه دور بمانيد بسيار كاربردي است.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل دیجیتال قابلیت نصب بر روی انواع درب به ویژه درب های ضد سرقت را دارد. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی و برق شهری بوده به طوری که جهت نصب در بعضی موارد به سیم کشی داخلی برق نیاز می باشد.

قفل هوشمند درب دردسرها و مشکلات قفل های قدیمی مانند گم شدن کلیدها، امنیت کم به دلیل قابلیت کپی کردن کلید ها و غیره را از میان برده است. انواع مختلف قفل های دیجیتال مانند قفل اثر انگشتی ، قفل کارتی ، قفل رمزی و دستگیره دیجیتالبا داشتن قابلیت های متنوع، نگرانی مصرف کننده ها را در حفظ امنیت مکان های مختلف کاهش داده اند.

قبل از خرید قفل دیجیتال سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

. آیا طراحی قفل دیجیتال برایتان اهمیت دارد یا جنس آن ؟

بسیاری از افراد از قفل دیجیتال انتظار چندانی ندارند و طراحی زیبای آن برایشان اهمیت بیشتری دارد. اگر شما هم جزو آن دسته هستید، نیازی به پرداخت چندانی برای امکانات اضافه و سیستم‌های امنیت پیشرفته نخواهید داشت. کافی است جنسی مناسب انتخاب کنید که طراحی شکیل و موردنیاز شما را داشته باشد.

. میزان استفاده شما از قفل دیجیتال چقدر است؟


کاربری خانگی قفل دیجیتال با کاربری شرکتی آن فرق دارد. اگر قفل دیجیتال شما در محلی کم‌ترافیک و کم رفت‌وآمد نصب خواهد شد، نیاز چندانی به استحکام عالی نخواهید داشت. درعوض اگر قرار است قفل را در جایی نصب کنید که پررفت‌وآمد است (مثل هتل یا شرکت)، باید قبل از هرچیزی به استحکام آن دقت کنید تا طی استفاده زیاد فرسوده نشود.

. درب موردنظر شما چه جنسی دارد؟


شما باید قفلی را انتخاب کنید که با جنس درب موردنظرتان همخوانی مناسب داشته باشد.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87-%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%ac-2/

قفل دیجیتال قابلیت نصب بر روی انواع درب به ویژه درب های ضد سرقت را دارد. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی و برق شهری بوده به طوری که جهت نصب در بعضی موارد به سیم کشی داخلی برق نیاز می باشد
قفل هوشمند درب دردسرها و مشکلات قفل های قدیمی مانند گم شدن کلیدها، امنیت کم به دلیل قابلیت کپی کردن کلید ها و غیره را از میان برده است. انواع مختلف قفل های دیجیتال مانند قفل اثر انگشتی ، قفل کارتی ، قفل رمزی و دستگیره دیجیتالبا داشتن قابلیت های متنوع، نگرانی مصرف کننده ها را در حفظ امنیت مکان های مختلف کاهش داده اند.
قبل از خرید قفل دیجیتال سوالات زیر را از خودتان بپرسید:
. آیا طراحی قفل دیجیتال برایتان اهمیت دارد یا جنس آن ؟
بسیاری از افراد از قفل دیجیتال انتظار چندانی ندارند و طراحی زیبای آن برایشان اهمیت بیشتری دارد. اگر شما هم جزو آن دسته هستید، نیازی به پرداخت چندانی برای امکانات اضافه و سیستم‌های امنیت پیشرفته نخواهید داشت. کافی است جنسی مناسب انتخاب کنید که طراحی شکیل و موردنیاز شما را داشته باشد.
. میزان استفاده شما از قفل دیجیتال چقدر است؟
کاربری خانگی قفل دیجیتال با کاربری شرکتی آن فرق دارد. اگر قفل دیجیتال شما در محلی کم‌ترافیک و کم رفت‌وآمد نصب خواهد شد، نیاز چندانی به استحکام عالی نخواهید داشت. درعوض اگر قرار است قفل را در جایی نصب کنید که پررفت‌وآمد است (مثل هتل یا شرکت)، باید قبل از هرچیزی به استحکام آن دقت کنید تا طی استفاده زیاد فرسوده نشود.
. درب موردنظر شما چه جنسی دارد؟
شما باید قفلی را انتخاب کنید که با جنس درب موردنظرتان همخوانی مناسب داشته باشد.
منبع:


:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

می‌توان با استفاده از فناوری قفل دیجیتال هوشمند، درب خانه را از راه دور با استفاده از گوشی همراه باز یا قفل کرد، بدون آنکه دغدغه فراموشی یا گم شدن کلیدها وجود داشته باشد.

با استفاده از فناوری هوشمند، می‌توان فهمید که در داخل و خارج از خانه چه خبر است و آیا اوضاع بر وفق مراد است یا نه! به عنوان مثال، اگر در خانه تنها هستید و فرزندی کوچک دارید و می‌خواهید از اتفاقات پشت درب با خبر شوید، چشمی دیجیتال را خریداری کنید.

برخی از ویژگی‌های قفل دیجیتال شامل راحتی در استفاده، کیفیت بالا، ضد ضربه بودن، ضد هک و بسیاری موارد دیگر است. حتی همین قفل به افزایش زیبایی و لوکس بودن خانه شما نیز کمک می‌کند، زیرا ظاهری مدرن، شیک و لاکچری دارد.

مزایای قفل دیجیتال

این قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم ضد شوک نیز هستند که اگر شخصی بخواهد از طریق اعمال ولتاژ غیر مجاز به سیستم قفل آن را باز نماید سیستم به مدت چند ثانیه قفل خاموش می گردد.

یکی دیگر از مزایای قفل های دیجیتال دارا بودن سیستم اعلام حریق است که در صورت بروز آتش سوزی اعلام هشدار می کند.

نظارت بر سیستم گرمایش، آب و برق این امکان را فراهم می‌کند که مثلاً در زمانی که در خانه نیستید، برق اضافی یا سیستم گرمایشی یا سرمایشی به طور خودکار خاموش شود. به همین راحتی می‌توانید با مدیریت درست انرژی، هزینه‌های جاری منزل خود را کاهش دهید.

بیشترین سارقین از درب اصلی خانه اقدام به ورود می‌کنند، پس می‌توان حدس زد که قفل درب جایی است که همۀ توجهات را به خود معطوف می‌کند.

اما یک قفل ساده مکانیکی به‌راحتی باز می‌شود! اما بهترین دستگاه هوشمند برای حفظ امنیت فضای منزل، خرید و نصب قفل دیجیتال است. این قفل خود به تنهایی دارای انواع بیومتریک، صفحه کلید و قفل کارتی است.

نوع بیومتریک نیز به انواع قفل اثرانگشتی، تشخیص از طریق عنبیه چشم، تشخیص از طریق کف دست و موارد دیگر تقسیم می‌شود.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

می‌توان با استفاده از فناوری قفل دیجیتال هوشمند، درب خانه را از راه دور با استفاده از گوشی همراه باز یا قفل کرد، بدون آنکه دغدغه فراموشی یا گم شدن کلیدها وجود داشته باشد.

با استفاده از فناوری هوشمند، می‌توان فهمید که در داخل و خارج از خانه چه خبر است و آیا اوضاع بر وفق مراد است یا نه! به عنوان مثال، اگر در خانه تنها هستید و فرزندی کوچک دارید و می‌خواهید از اتفاقات پشت درب با خبر شوید، چشمی دیجیتال را خریداری کنید.

برخی از ویژگی‌های قفل دیجیتال شامل راحتی در استفاده، کیفیت بالا، ضد ضربه بودن، ضد هک و بسیاری موارد دیگر است. حتی همین قفل به افزایش زیبایی و لوکس بودن خانه شما نیز کمک می‌کند، زیرا ظاهری مدرن، شیک و لاکچری دارد.

مزایای قفل دیجیتال

این قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم ضد شوک نیز هستند که اگر شخصی بخواهد از طریق اعمال ولتاژ غیر مجاز به سیستم قفل آن را باز نماید سیستم به مدت چند ثانیه قفل خاموش می گردد.

یکی دیگر از مزایای قفل های دیجیتال دارا بودن سیستم اعلام حریق است که در صورت بروز آتش سوزی اعلام هشدار می کند.

نظارت بر سیستم گرمایش، آب و برق این امکان را فراهم می‌کند که مثلاً در زمانی که در خانه نیستید، برق اضافی یا سیستم گرمایشی یا سرمایشی به طور خودکار خاموش شود. به همین راحتی می‌توانید با مدیریت درست انرژی، هزینه‌های جاری منزل خود را کاهش دهید.

بیشترین سارقین از درب اصلی خانه اقدام به ورود می‌کنند، پس می‌توان حدس زد که قفل درب جایی است که همۀ توجهات را به خود معطوف می‌کند.

اما یک قفل ساده مکانیکی به‌راحتی باز می‌شود! اما بهترین دستگاه هوشمند برای حفظ امنیت فضای منزل، خرید و نصب قفل دیجیتال است. این قفل خود به تنهایی دارای انواع بیومتریک، صفحه کلید و قفل کارتی است.

نوع بیومتریک نیز به انواع قفل اثرانگشتی، تشخیص از طریق عنبیه چشم، تشخیص از طریق کف دست و موارد دیگر تقسیم می‌شود.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

جا ماندن کلید پشت درب یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی است و افراد ممکن است به دلایلی فراموش کنند کلید را از پشت درب بردارند. اما تکنولوژی همیشه برای اشتباهات انسانی راه‌حل‌های مفیدی دارد که یکی از آن‌ها قفل دیجیتال است. کسانی که در آپارتمان یا خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنند، یا به دنبال یک قفل همه فن حریف برای محیط کاری خود هستند، قفل دیجیتال یک انتخاب فوق‌العاده است.

 قفل دیجیتال، بهترین راه حل

قفل‌های دیجیتالیکی از مهم‌ترین و درعین حال پرکاربردترین ابزار درمیان گجت‌های الکترونیک هستند که توانسته‌اند جای خود را درمیان مشتریان باز کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل کاربران برای استفاده از قفل‌های هوشمند، سهولت استفاده از آن‌ها در کنار امنیت کم‌نظیرشان است. با ما همراه باشید تا با فواید قفل‌ دیجیتال آشنا شوید.

 

کاهش ورودهای غیرقانونی به مؤسسات و سازمانها

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای جلوگیری از ورودهای غیرقانونی از سیستم حراست فیزیکی و نیروی انسانی استفاده می‌کنند که تا حدودی نیز موفق هستند؛ اما نمی‌توان در کار نیروی انسانی از خطای انسانی چشم‌پوشی کرد و احتمال لغزش در عملکرد آنها وجود دارد. یکی از مهمترین مزایای قفل دیجیتال این است که برای شرایط مختلف برنامه ریزی شده است و بدون هیچگونه ملاحظه‌ای وظیفه اصلی خود را انجام می‌دهد.

 

راحت‌تر بودن استفاده از قفل دیجیتال

یکی از دلایلی که راحتی قفل دیجیتال را به عنوان یک مزیت انتخاب کردیم، این است که هنگام استفاده از آنها نیازی به حمل کردن یا نگه داشتن دسته کلید ندارید. برای بسیاری از افراد، حمل دست کلید و جابجایی آن در شرایط مختلف مشکل‌ساز است و دنبال راه های مختلفی برای فرار از این کار هستند.

در ضمن ورود و خروج به کمک قفل‌های هوشمند نسبت به قفل‌های معمولی با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و حتی و فرد می‌تواند به کمک اسکن کارت از راه دور نیز قفل مورد نظر را باز کند.

 

منبع:

 

https://ddlock.net/%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%a7-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8/   



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

این روزها، امنیت به یکی از اولویت‌های افراد در طراحی خانه تبدیل شده است. خوشبختانه صنایع تولیدی با نوآوری‌های خودشان توانسته‌اند تا حدود زیادی دغدغه امنیت افراد را در ادارات، خانه، هتل‌ها و سایر اماکن شخصی و عمومی برطرف کنند. پرچم‌دار تأمین امنیت ساختمان‌ها، قفل دیجیتال است. اما درصد بالایی از تجربه خوب خرید این قفل‌ها، به انتخاب درست شما برمی‌گردد.

چرا قفل دیجیتال بخریم؟

استفاده از قفل دیجیتال مزایای زیادی دارد. اگر هنوز برای خرید قفل الکترونیک مردد هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا از مزایای این گجت جذاب و کاربردی بیشتر بدانید.

امنیت بالای ورودی های قفل دیجیتال


در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می کرد. مشکلاتی از جمله هزینه های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل های قفل با دسترسی های متفاوت دادند.

آسایش و آرامش خاطر کاربران

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می نماید. به عنوان مثال به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال به صورت خودکار بسته شده و نگرانی بابت اطمینان از بسته بودن درب از بین می رود.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی" نصب قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

کاربردی ترین و جذاب ترین در دنیای ابزار هوشمند است. قفل های دیجیتالی توانسته اند زندگی هوشمند و امنیت اماکن را دچار تحولاتی اساسی کند. به همین دلیل هم به‌سرعت محبوبیت پیدا کرد و امروزه در بسیاری از خانه‌های مسکونی هم از این نوع قفل استفاده می‌شود.

از این رو توسط پیشرفت های فراوانی که در زمینه های لوازم الکترونیکی به وجود آمد، قفل های جدید به نام قفل های دیجیتالی تولید شدند که بسیار میزان امنیت آن ها بالا می باشد و استفاده از آن ها در اماکنی که از لحاظ امنیتی مورد اهمیت می باشند بسیار صورت می گیرد. در این مقاله در مورد برخی از این نوع قفل ها ویژگی هایی را عنوان می کنیم که چگونه سیستم های قفل های دیجیتالی سبب بالا رفتن میزان امنیت می شود.

اگر مدیر یک مجموعه کسب‌وکار هستید

یکی دیگر از کاربردهای قفل دیجیتال در مراکز پر رفت‌وآمدی مانند ادارات و مراکز کسب‌وکار است. قفل هوشمند علاوه‌بر تامین امنیت مکان تجاری مورد نظر شما، می‌تواند امکانات بی‌نظیری برای مدیریت کارمندان در اختیارتان قرار دهد.

اگر هتل و اماکن اقامتی دارید


اگر صاحب هتل هستید و می‌خواهید که خیالتان تا حد زیادی از امنیت مسافران  و وسایلشان راحت باشد، بهترین انتخاب پیش‌روی شما قفل‌های به‌روز دیجیتال است. قفل‌هایی مانند قفل‌های یوکا مانند یک دستیار امنیتی قابل اعتماد به شما کمک می‌کنند تا خیال خودتان و مسافرانتان را از بابت امنیت کلی اقامتگاه راحت کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل دیجیتال درب یک سیستم امنیتی است که بر روی انواع درب‌های ورودی ساختمانها به منظور سهولت دسترسی و زیباسازی در مبحث دکوراسیون داخلی نصب می‌گردد

و با امکانات امنیتی که در قفل‌های الکترونیکی نهادینه شده آرامش و رضایت حاصل از امنیت را برای کاربران به‌ همراه دارند.

قبل از خرید قفل دیجیتال سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

میزان استفاده شما از قفل دیجیتال چقدر است؟

قطعا کاربری خانگی قفل دیجیتال با کاربری شرکتی آن فرق دارد. اگر قفل دیجیتال شما در محلی کم‌ترافیک و کم رفت‌وآمد نصب خواهد شد، نیاز چندانی به استحکام عالی نخواهید داشت. درعوض اگر قرار است قفل را در جایی نصب کنید که پررفت‌وآمد است (مثل هتل یا شرکت)، باید قبل از هرچیزی به استحکام آن دقت کنید تا طی استفاده زیاد فرسوده نشود.

 آیا طراحی قفل دیجیتال برایتان اهمیت دارد یا جنس آن ؟

بسیاری از افراد از قفل الکترونیکی انتظار چندانی ندارند و طراحی زیبای آن برایشان اهمیت بیشتری دارد. اگر شما هم جزو آن دسته هستید، نیازی به پرداخت چندانی برای امکانات اضافه و سیستم‌های امنیت پیشرفته نخواهید داشت. کافی است جنسی مناسب انتخاب کنید که طراحی شکیل و موردنیاز شما را داشته باشد.

 آیا در خانه سالمند یا کودک دارید؟

اگر در خانه با سالمند یا کودک زندگی می‌کنید، حتما باید قفلی انتخاب کنید که امکان باز شدن با اثر انگشت و کاربری ساده داشته باشد. بسیاری از قفل‌ها امکان قفل کودک را هم ارائه می‌دهند. درصورتی که در خانه کودک یا سالمندی دارید که دچار آلزایمر شده است، این ویژگی بسیار کاربردی و حیاتی خواهد بود.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87-%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%87/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به فکر تغییری اساسی برای خانه یا محل کارتان هستید و قفل دیجیتال را در رده گزینه‌های پیش‌رویتان قرار داده‌اید، با ما تا انتهای این متن همراه باشید. امروزه بیش از هر زمان دیگری مردم از قفل‌ها و کلیدهای سنتی دور شده و  قفل هوشمند یا همان قفل دیجیتال را  بر روی درب‌های منازل و شرکت‌های خود نصب می‌کنند.

این قفل الکترونیکی به کاربران امکان می‌دهد از راه دور با استفاده از بلوتوث، Wi-Fi یا هر دو، درب مد نظر خود را قفل کرده و بر باز و بسته شدن آن نظارت کنند. این محصول راحتی و مزایای امنیتی بسیاری را فراهم می‌کند که قفل‌های کلیدی نمی‌توانند با آنها رقابت کنند. ما در ادامه به این سوال جواب خواهیم داد که اصلا قفل‌های دیجیتال به درد چه مکان‌هایی می‌خورند و مناسب چه کسانی هستند.

هتل‌ها و مراکز اقامتی

اولین جایی که در آن به‌صورت گسترده از قفل دیجیتال استفاده شد، هتل‌ها و مراکز اقامتی بودند. اولین دسته از مشاغلی که روی خوشی به این گجت‌های کاربردی نشان دادند، صاحبان هتل‌ها بودند. علت این مسئله امنیت بالای قفل‌های دیجیتال و سهولت کاربری آن بود. البته نسل جدید قفل های دیجیتال هتلی کاملا متفاوت از نسل‌های قدیمی خود هستند.

ادارات و مراکز کسب‌وکار

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توانید در آن از قفل دیجیتال استفاده کنید، مکان‌های کسب‌وکار و ادارات است. قفل‌های دیجیتال با امکان مدیریت ورود و خروج کاربران، به گزینه‌ای محبوب برای صاحبان کسب‌وکار تبدیل شده‌اند.

این دسته از قفل‌ها به سادگی به نرم‌افزار خودشان در گوشی هوشمند یا سیستم مدیریتی شما متصل می‌شوند و شما می‌توانید ورود و خروج همه کارمندان را تنها با همان نرم‌افزار کنترل کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%da%86%d9%87-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

تا قبل از این قفل‌های دیجیتال بیشتر برای اداره‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ اما این روزها که بازار گجت‌های هوشمند خانگی بسیار داغ شده است، کاربران تمایل زیادی برای نصب قفل‌های دیجیتال در منازلشان از خود نشان می‌دهند؛ اما بیایید با هم بررسی کنیم که اصلاً کاربرد قفل دیجیتال چیست و چه تفاوتی با قفل‌های سنتی دارد.

یکی از مهمترین مزایای قفل دیجیتال، عدم نیاز به کلید جهت باز و بسته کردن این قفل ها می باشد. می توانید فقط با به خاطر سپردن کد رمز (پسورد) درب می توانید در هر لحظه قفل دیجیتال را باز نمایید. عدم نیاز به کلید و حمل کردن آن، ضریب امنیتی درب را بسیار بالا برده و احتمال سرقت را کاهش می دهد.

قفل های دیجیتال اغلب از ایمنی ترین روش ها مثل کد رمز مربوط به درب، اثـر انگشت های ثبت و ضبط شده، کـارت ها و کلید مغنـاطیسی مربوط به قفل دیجیتال باز می شوند.

قفل‌ سنتی؛ قدیمی‌ پردردسر

یک اعتقاد قدیمی عجیب بین خانواده‌های ایرانی وجود دارد که همگی فکر می‌کنند اگر کلید خانه گم شد، حتماً یک دزد آن را پیدا می‌کند. عجیب‌تر آنکه فکر می‌کنند که دزد می‌تواند دقیقاً حدس بزند که این کلید برای کدام خانه است و با دوستانش به حساب دارایی‌های خانه خواهند رسید. البته این توهم توطئه یک پیشینه ذهنی قدرتمند دارد و آن هم باهوش بودن دزدهای ایرانی است! هنر نزد ایرانیان است و بس!

از جمله مهمترین مزایای قفل های دیجیتال اینست که شما هیچوقت پشت درب نخواهید ماند. حتما بارها برایتان اتفاق افتاده که به علت فراموشی یا گم کردن کلید ساعتها در پشت درب منزلتان به انتظار نشسته اید، اما با نصب کردن قفل های دیجیتال هرگز پشت درب نخواهید ماند. چراکه تنها با داشتن رمز و پسورد قفل درب را به راحتی باز می کنید، در نتیجه دیگر هزینه برای قفل سازی و کلید سازی نخواهید پرداخت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل دیجیتالی به علت امنیت بالا و امکانات بی‌نظیر زیادی که دارند، محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف پیداکرده‌اند. بسیاری از مدیران مشاغل، ترجیح می‌دهند با استفاده از قفل‌های دیجیتال امنیت دفتر مدیریت و محل کار گروهشان را مدیریت و تأمین کنند. از طرفی در اکثر هتل‌ها از قفل‌های دیجیتال استفاده شده است تا امنیت مسافران به حداکثر برسد.

اما اماکن عمومی و اداری تنها گزینه‌های کاربرد قفل‌های دیجیتال نیستند. بسیاری از منازل مسکونی در این روزها، به قفل دیجیتال مجهز می‌شوند تا علاوه بر راحتی خیالی اهالی خانه از امنیت، از امکانات بی‌شمار قفل‌های دیجیتال بهره‌مند شوند.

قابلیت هایی که از قفل های هوشمند نمیدانید، حذف شدن کلید‌های فیزیکی است. جایگزین این کلیدها همانطور که عنوان شد می‌تواند یک کارت RFID و یا اپلیکیشنی باشد که بر روی گوشی هوشمند شما نصب می‌شود، البته در برخی از مدل‌ها، قابلیت اسکن اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم و واردن کردن رمز عددی نیز وجود دارد؛ بدین ترتیب حتی کودکان و افراد کهن‌سال نیز بدون هیچ‌گونه مشکلی می‌توانند از قفل‌های هوشمند استفاده کنند.

انواع مختلفی از این نوع قفل‌ها وجود دارد که براساس ویژگی‌ها و کارایی و همچنین امنیت آن‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. انتخاب قفل می‌تواند علاوه بر تامین امنیت با بیشترین امکانات ممکن، خیال شما کاملا از بابت امنیت درب ورودی محل کسب و کار راحت می‌شود.

یکی از مزایای ویژه قفل الکترونیکی، ریموت از راه دور آن است. می‌توان این قفل‌ها را از طریق تلفن همراه کنترل کرد و علاوه بر این با ثبت ورود و خروج پرسنل، می‌توان تمامی امور مربوط به درب ورودی مانند صدور مجوز ورود را مدیریت کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af%d8%9f/

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی ازراهکارها برای افزایش امنیت، استفاده از قفل‌های دیجیتال هوشمند است. قفل‌های الکترونیکی، با درصد قابل توجهی امنیت منزل و اداره شما را افزایش می‌دهند و به سادگی‌ هک نمی‌شوند.

حتما می‌دونید قفل‌های سنتی، به‌سادگی باز می‌شوند و امنیت بالایی ندارند. اما هک قفل‌های الکترونیکی به‌همین سادگی‌ها نیست و اگر کسی قفل الکترونیکی شما را هک کرد، احتمالا خیلی بدشانسید که با چنین دزد یا قاتل حرفه‌ای روبرو شده‌اید! جدا از مساله امنیت، قفل‌های دیجیتال، مزایای زیادی نسبت به قفل‌های سنتی دارند.

بارزترین مزایای قفل دیجیتال

 

ضریب ایمنی بسیار بالا

این موضوع که قفل های دیجیتالی نسبت به قفل های معمولی امنیت بالاتری دارند، امری بدیهی و آشکار می باشد که شما می توانید با نصب این قفل ها امنیت منزلتان را تا چندین برابر افزایش دهید. با نصب قفل های دیجیتالی می توانید با خیال راحت منزل را ترک کنید و تا زمانیکه خارج از خانه هستید، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و منزل شما در امنیت کامل می باشد.

 عدم نیاز به قفل کردن

زمانیکه از قفل های ساده استفاده می کنید، در زمان خروج از خانه مجبور به قفل کردن درب ورودی و خروجی هستید اما با نصب کردن قفل های دیجیتال بر روی درب لازم نیست که حتما آن را قفل کنید چرا که بعد از خروج شما درب بصورت اتوماتیک قفل خواهد شد و فقط به وسیله وارد کردن رمز و اثر انگشت شما قابل باز شدن است. نقطه قابل توجه که امنیت این قفل ها را زیاد کرده است، این است که این قفل ها از قسمت بیرونی هیچ گونه دستگیره ای ندارند و تنها از داخل دارای دستگیره می باشند، به همین دلیل سارقین به هیچ وجه نمی توانند قفل را از بیرون باز کنند.

منبع:

 

https://ddlock.net/%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%af%d8%ba%d8%af%d8%ba%d9%87-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%ba%d8%b1%db%8c%d8%a8/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه خدا کلیدشان را گم می‌کنند یا آن را فراموش می‌کنند؟ تابه‌حال چیزی راجع به قفل‌‌های دیجیتال شنیده‌اید؟ نسل جدید قفل‌ها به قفل‌های الکترونیکی یا قفل‌های هوشمند معروف هستند. قفل‌هایی که حالا به‌صورت گسترده توسط کاربران استفاده می‌شوند و توانسته‌اند سهم بزرگی در برطرف کردن دغدغه‌های آن‌ها داشته باشند.

یکی از جذاب‌ترین مزایای قفل‌های الکترونیکی، کاربری آسان آن‌ها است. با مجهز کردن در خانه‌ به قفل الکترونیک، دیگر نیازی به همراه داشتن کلید با خودتان ندارید. درواقع اصلاً به چیزی برای باز کردن قفل نیاز ندارید الا حافظه و انگشتتان. کافی است رمزی را برای ورود تعریف کنید و هر بار که می‌خواهید وارد خانه شوید، همان رمز را در قفل بزنید تا در برایتان باز شود.

مزایای قفل های الکترونیکی

راحتی: خیال‌تان از بابت باز کردن در بخصوص مواقعی که مثلا بار سنگین در دست دارید راحت خواهد بود، چون بدون نیاز به گشتن دنبال کلید در به راحتی باز خواهد شد.

گم کردن کلید: با داشتن قفل الکترونیکی دیگر لازم نیست نگران گم کردن کلید باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%86%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%af%d9%85-%d8%b4%d8%af%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی" نصب قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

نظرتان درباره خانه‌های هوشمند که همه وسایل آن‌ها تنها با یک گوشی هوشمند کنترل می‌شوند چیست؟ در این نوشته قرار است با روش‌های هوشمند سازی خانه‌ها آشنا شویم. از قفل‌های دیجیتال هوشمند تا یخچال هوشمند و.. . با ما همراه باشید تا شما را در رسیدن به یک خانه هوشمند کمک کنیم.

برای هوشمند سازی خانه‌ها باید چه کارهایی انجام داد؟

در گذشته‌های نه‌چندان دور، خانه‌های لوکس با مساحت بالا، مبلمان لوکس و ابزار گران‌قیمت تعریف می‌شدند. اما امروزه با تغییرات زیادی که تکنولوژی در زندگی ایجاد کرده است، تعریف خانه‌های لوکس و شیک کاملا عوض شده است. امروزه خانه‌های مدرن بیشتر با مشخصه هوشمند سازی و مدیریت هوشمند تعریف می‌شوند.

اما برای اینکه خانه‌هایمان هوشمند شوند، باید چه کارهایی انجام دهیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

هدف از هوشمند سازی ساختمان چیست؟

شعار اصلی هوشمند سازی ساختمان مبتنی بر این است که فناوری در خدمت زندگی ما باشد، نه اینکه ما در خدمت فناوری!!! در این راستا به جراًت می توان ادعا کرد که کلمه خانه هوشمند، خاص ترین و متفاوت ترین تجربه ای است که مردم تا به حال ازارتباط با تکنولوژی لمس کرده اند. البته درمورد ساختمان هوشمند تعریف ها، برداشت ها و استنباط های بیشماری نیزمطرح شده است که خیلی هم مورد قبول و قابل توجه است.

مانند بسیاری از شرکت های خودروسازی که هریک از آنها، تعریف خاص خود را در مورد محصولی که تولید نموده اند دارند، که حتما منشا این تفاوت، مربوط به اولویت بندی های آنهاست.
فاکتورهایی نظیر، شتاب، حداکثرسرعت، استحکام بدنه، کیفیت بالای قطعات و… که در تمام شرکت ها به یک شکل طبقه بندی نمی شوند و یا بازهم ازاین دست می توان به ارزش ها و یا معیارهای کمپانی های بزرگ تولید تلفن های هوشمند اشاره نمود که هر یک از آنها استنباط و هدف منحصر به فرد خود را در این صنعت دنبال می کنند.


منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: برچسب‌ها: خانه هوشمند" هوشمندسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اگر بخواهیم در یک جمله به توصیف قفل هوشمند بپردازیم می‌توان گفت قفل هوشمند مدرن ترین نوع قفل‌های مسکونی و اداری است که روش‌های بازگشایی همچون اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور و کارت، جایگزین کلیدهای دردسرساز شده است. این اتفاق سبب شده است تا امنیت به طرز شگفت آوری افزایش پیدا کند و نقاط ضعف قفل‌های کلیدی به طور کامل پوشش یابد.

مزایای استفاده از قفل هوشمند

نخستین ویژگی استفاده از قفل و دستگیره هوشمند، حذف شدن کلید‌های فیزیکی است. جایگزین این کلیدها همانطور که عنوان شد می‌تواند یک کارت RFID و یا اپلیکیشنی باشد که بر روی گوشی هوشمند شما نصب می‌شود، البته در برخی از مدل‌ها، قابلیت اسکن اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم و واردن کردن رمز عددی نیز وجود دارد؛ بدین ترتیب حتی کودکان و افراد کهن‌سال نیز بدون هیچ‌گونه مشکلی می‌توانند از قفل‌های هوشمند استفاده کنند.

یکی از چالش‌های رایج برای قفل‌های معمولی، مشکل باز ماندن بی دلیل درب ورودی در زمان برگزاری مراسم‌های مختلف است. در صورت استفاده از یک قفل هوشمند، در چنین شرایطی به راحتی می‌توان یک رمز موقت برای قفل تعیین نموده و آن را از قبل به میهمانان دعوت شده اطلاع دهید. بدین ترتیب دیگر نیازی به باز ماندن مداوم درب نبوده و پس از پایان مراسم نیز به راحتی رمز موقت غیرفعال می‌شود.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی دیگر از جذاب‌ترین گجت‌های هوشمند،چشمی دیجیتال درباست. چشمی هوشمند گجتی است که روی درب منزل شما نصب می‌شود و کنترل رفت‌وآمد پشت در منزلتان را به عهده می‌گیرد. دیگر نیاز ندارید برای مدیریت رفت‌وآمد، تا کمتر از پنجره بیرون بروید! جذاب نیست؟

چشمی دیجیتال به شما این امکان را خواهد داد که تصویر هر کسی که پشت منزلتان است را ببینید، حتی زمانی که در خانه نیستید. از طرفی اطلاعات ورود و خروج به منزلتان را به نرم‌افزار مدیریت هوشمند منزلتان ارسال می‌کند و شما قادر خواهید بود از رفت‌وآمد پشت درخانه باخبر شوید.

امروزه انسان ها بدنبال آرامش و رفاه می باشند ، و با مشغله ای که برای افراد وجود دارد چشمی دیجیتال با ثبت و ضبط تصاویر می تواند امنیت را تضمین کند. نصیب چشمی دیجیتال به همراه قفل های هوشمند براحتی انجام می شود.

 

مزایای چشمی دیجیتال نسبت به چشمی ساده :

در چشمی های دیجیتال امکان دید نسبت به چشمی معمولی بازتر می باشد.

در چشمی دیجیتال تصاویر غیر قابل وضوح و نامفهوم کاملا تشخیص داده می شود.

اگر امکان مشاهده برای سالمندان و کودکان فراهم نباشد ، بدلیل وجود مانیتور براحتی می توانند با استفاده از چشمی های دیجیتال پشت درب را مشاهده کنند.

کیفیت چشمی های دیجیتال نسبت به چشمی ساده مطلوب تر می باشد.
چشمی دیجیتال دارای مادون قرمز می باشد، امکان دید در شب را برای افراد فراهم می کند.
هنگام نصب نیازی به سیم کشی و برق ندارد.
اگر باتری تمام شود هشدار می دهد. براحتی می توان چشمی را شارژ کرد.

 منبع:

 

 

https://ddlock.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: برچسب‌ها: چشمی درب دیجیتال" چشمی درب ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

این چشمی های درب دیجیتالی دارای یک نمایشگر هستند که دیدن افراد پشت درب را راحت تر می کند و این روزها کاربرد بیشتری نسبت به چشمی های معمولی یا اپتیکال پیدا کرده اند. این چشمی های دیجیتالی مدرن دارای صفحه مانیتور رنگی هستند که زاویه دید را افزایش داده اند.

مزایای چشم های دیجیتالی درب:

  • یکی از بهترین ویژگی های چشم های دیجیتالی درب این است که شما تنها با نگاه کردن در مانیتور می توانید فرد پشت درب را ببنید اما در چشمی های معمولی حتم باید از سوراخ چشمی نگاه کنید که به دلیل ایجاد سایه فرد پشت درب، متوجه حضور کسی در خانه خواهد شد.

چشمی درب دیجیتال

  • یکی از ویژگی های جالب چشمی های دیجیتال دید در شب است. در واقع حتی اگر کسی در تاریکی زنگ خانه شما را بزند شما می توانید به راحتی او را شناسایی کنید. این قابلیت چشمی های دیجیتال از طریق حس گر مادون قرمز می باشد که موجب می شود چشمی دیجیتال عکس هایی با کیفیت مطلوب در تاریکی بگیرد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

  • چشمی های دیجیتال به راحتی قابل نصب هستند و نیازی به سیم کشی و برق و یا منبع تغذیه خارجی ندارند.
  • چشم های دیجیتالی ظاهری زیبا به درب می دهند.
  • این چشمی های دیجیتال ظرفیت شارژ بالایی دارند و در هنگام کمبود شارژ اعلام هشدار می کنند. پس از هر بار شارژ تا چند روز نیازی به شارژ مجدد ندارند و از طریق شارژر به راحتی قابل شارژ کردن هستند.

منبع:

ddlock.net/چشمی-دیجیتال/



:: برچسب‌ها: چشمی دیجیتال" چشمی درب دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

شايد براي شما اين چالش پيش آمده كه بعد از ترك كردن خانه، از قفل بودن محل كار يا منزل خود ترديد داشته باشيد، اين مشكل بيشتر درمورد درهاي­ قديمي ­تر است كه باعث افزايش درصد خطا ميشود. قفل هوشمند به مراتب امنيتي بيشتري نسبت به قفل­هاي ساده دارد. آپشن­­ها­ي بسيار زيادي در قفل­ هاي هوشمند وجود دارد كه بايكديگر آنها را بررسي مي­كنيم.

مزایای قفل­های هوشمند

بسیاری از قفل­های هوشمند یک برنامه تلفن همراه ارائه می­دهندکه به شما اجازه می­دهد قفل کردن و باز کردن درب­ها را با استفاده از آیکون ساده انجام دهید. بعضی دیگر یک برنامه وب را ارائه می­دهندکه به شما اجازه می­دهد همه چیز را از کامپیوتر شخصی خود کنترل کنید. اکثر برنامه­ ها به شما اجازه می­دهد تا کاربران دائمی و موقت را به آن اضافه کنید و برنامه­ های دسترسی را برای روزها و زمان­های خاص تنظیم ­کنید.

اگر قفل دارای بلوتوث است، شما باید در محدوده حدود ۱۲ متر قرار داشته باشید تا با آن ارتباط برقرار کنید، قفل هوشمند را همچنین می­توان با استفاده از Wi-Fi استفاده کرد.

يكپارچه سازي خانه هوشمند

يكي از ويژگي­هاي قفل هوشمند نياز نداشتن كليد است. براي افزايش راحتي،از قفل­هاي هوشمند استفاده كنيدكه به شما امكان مي­دهندكه براي كنترل قفل­ها و ساير دستگاه­هاي خانگي از يك برنامه گوشي استفاده كنيد و همچنين باز و قفل كردن درب از راه دور. باتوضيحاتي كه داده شد طبيعتاً، بهبود امنيت يكي ديگر از آپشن­هاي قفل هوشمند مي­باشد. قفل هوشمند براي ارائه خدمات كدهاي منحصر به فردي را ارائه مي­دهد بنابراين شما مي­توانيد به درستي مكان مورد نظر خود را مديريت كنيد. با ادغام قفل­هاي هوشمند در سيستم مكان مورد نظر، به درستي مي­توانيد از مكان خود حفاظت كنيد، مانند برنامه ريز قفل هوشمند با ادغام بر روي دوربين­هاي مدار بسته.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d8%b7%d9%85%d8%a6%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مشخصا این روزها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف ، این تکنولوژی مدرن به دنیای قفل ها هم راه پیدا کرد و به این شکل قفل هوشمند به بازار عرضه شد . مشخصا همه ما از دردسرهای قفل های کلیدی و عدم امنیت آنها در این روزها که هر سارقی شاه کلید دارد و یا به راحتی با ابزارهای خاصی می تواند قفل کلیدی را باز کند اطلاع داریم و قعا همگی دوست داریم در محلی زندگی کنیم یا کار کنیم که مطمئن باشیم امنیت بالایی دارد و خطری ما را تهدید نمی کند .

مقایسه امنیت قفل هوشمند با قفل کلیدی قدیمی

امنیت بسیار بالا و غیر قابل نفوذ بودن قفل هوشمند

مشخصا یکی از مزایای قفل هوشمند امنیت بالای آنها نسبت به قفل کلیدی است . در قفل های هوشمند همانطور که می دانیم راه ورود می تواند از طریق رمز ، اثر انگشت ، تشخیص چهره و کارت باشد که قطعا همه این موارد بسیار امن و دقیق هستند و اجازه ورود به افراد غیر مجاز را نمی دهند . و گاهی در قفل های هوشمند برای افزایش امنیت قفل این راه های دسترسی با هم ترکیب می شوند مثلا ترکیب رمز + اثر انگشت یا کارت + رمز + اثر انگشت .

سیستم های امنیتی قفل هوشمند

سیستم امنیتی ضد شوک

در قفل الکترونیکی قدیمی تر سارقین می توانستند با اعمال ولتاژهای غیر مجاز می توانستند قفل را غیر فعال کنند و به داخل نفوذ کنند . اما در قفل هوشمند جدید تر سیستم ضد شوک این راه ورود را هم سد میکند و با اعمال ولتاژ چند دقیقه قفل را غیر فعال میکند تا امکان ورود و خروج نباشد .

منیع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد