نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از مسائلی که باعث کاهش محبوبیت هتل شما میشود و باعث میشود دیگر مسافران در آن اقامت نکنند، سرقت در هتل است، کافی است که مسافران متوجه شوند در هتل سرقت صورت گرفته است دیگر به شما اطمینان نخواهند داشت.

برای پیشگیری از این موضوع باید از روش هایی برای بالابردن امنیت هتل مانند استفاده از قفل های کارتی و راه های پیشگیری از سرقت در هتل استفاده نمایید.

در صورت وجود دوربین مدار بسته حتی اگر سرقتی در یکی از اتاق ها اتفاق بیوفتد میتوانید به سادگی فرد را شناسایی کنید.

از دیگر روش های تامین امنیت در هتل ها استفاده از دستگیره و قفل هایی است که امنیت بالایی داشته باشند، قفل کارتی و قفل هتلی از این دسته هستند.

با استفاده از قفل هتلی میتوانید گزارش رفت و آمد همه افراد به اتاق ها را کنترل نمایید. و به برای افراد مختلف دسترسی های مختلفی تعریف کنید، مثلا برای کارمندان نظافت یک دسترسی، مسافران و کارکنان دیگر… در این حالت زمانی که فردی وارد اتاق میشود گزارش ورود و خروحش با توجه به کارت در سیستم ثبت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های دیجیتال کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با این قفل ها میتوانید مقالات دیگر سایت را هم مطالعه نمایید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

با توجه به اینکه این روز ها مردم در زندگی مشغله های زیادی دارند، ممکن است پس از خروج از خانه فراموش کنند که درب را پشت سرشان قفل کنند، به همین منظور استفاده از قفل کارتی و قفل الکترونیکی درب را به شکل اتوماتیک قفل کند برای افراد فراموشکار بسیار مفید است.

از آنجایی که قفل های دیجیتالی به شکل اتوماتیک کار میکنند این امکان که بتوانند خطاهای انسانی را به راحتی تشخیص دهند و اگر فرد فراموش کند که درب را پشت سرش قفل کند قفل پس از دقایقی آن را تشخیص داده و به شکل اتوماتیک درب را قفل میکند.

وجود سیستم های هوش مصنوعی در قفل ها باعث شده است که روز به روز به طرفداران آنها افزوده شود و افراد بیشتری روی به استفاده آنها می آورند، زمانی که از این قفل ها استفاده میشود تمام عملیات های مربوط به درب و امنیت آن توسط این قفل ها استفاده میشود.

پیش بینی میشود که در سال های آینده استفاده از قفل الکترونیکی تبدیل به یک ضرورت برای مصرف کنندگان شود. این قفل ها را میتوان روی انواع درب های ضد سرقت و معمولی نصب و استفاده کرد.

با این وجود که قفل های دیجیتال برقی اند نیازی نیست که برای استفاده از آنها از نیروی برق استقاده کنید. تنها از دو باتری قلمی و استفاده از آن میتوان کل درب را کنترل کرد.

میتوان این قفل ها روی درب های پارکینگ، درب و پنجره نصب و راه اندازی کرد.

با استفاده از این امکان میتوان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرد. به این دلیل که نه تنها این قفل ها امکان استفاده به عنوان قفل را دارند بلکه میتوان آنها را به شکل دستی هم باز کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1%d8%a8/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

پاور سوئیچ  به کلید کارتی گفته میشود که برای صرفه جویی در مصرف انرژی بر روی درب هتل ها نصب میشود، نحوه کار این دستگاه به این صورت است که آن را روی درب های هتل ها معمولا کنار قفل های هتلی نصب میکنند و کاربر پس از ورود به اتاق کارت خود را داخل شیار دستگاه قرار میدهد تا برق اتاق متصل شود، همچنین زمانی که کاربر کارت را از داخل شیار خارج میکند برق پس از ۳۰ ثانیه به صورت خودکار قطع میشود.

عملکرد پاورسوئیچ به چه شکل است؟

کلاس A: عملکرد در این مدل به این صورت است که کارتی که داخل پاور قرار میگریرد با سوئیچ تطابق داشته باشد، برخی اطلاعات مانند: شماره کارت، اتاق و ساعت مجاز ورود و خروج داخل کارت ذخیره شده است و باید با اطلاعات داخل سوئیچ مطابقت داشته باشد. دلیل این مکانیزیم  این است مثلا اگر زمانی که کاربر زمان اقامتش به پایان رسیده باشد، کلید کار نمیکند و برق های اتاق متصل نخواهند شد.

در هتل ها برای سهولت مسافران علاوه بر این دستگاه میتوان از تجهیزات دیگری مانند قفل هتلی و تابلو راهنما هم استفاده نمود.

ویژگی های پاور سوئیچ

با کارت تعریف شده بر روی آن فعال شده و جریان برق را فعال می کند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

  • امکانو نصب در محل دیگر بدون خرابی
  • روشن و خاموش کردن چراغ های اتاق با استفاده از کارت
  • قابلیت صدور مجدد کارت
  • استفاده از LED برای روشن کردن مسیر ورود کارت در محیط های تاریک
  • بیشتر مدل های این دستگاه را میتوان در محیط های رطوبتی و شرجی استفاده نمود.
  • قابلیت شارژ مجدد کارت

منبع:

https://ddlock.net/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%da%86/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی\" خرید قفل هتلی\" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

درست است که کارکنان هتل جز امانت داران هتل محسوب میشوند، اما به هر دلیلی برخی از ممانان نیاز دارند که برخی از وسایلشان دور از دسترس کارکنان هتل قرار بگیرید، به این منظور پس از ورودمیتوان وسایل ارزشمند را در جعبه امانات الکترونیکی قرار داد و رمز آن را تغییر داد، تا خیال مهمان از بابت عدم بروز مشکل در زمان اقامت راحت شود. و روی آنها یک قفل الکترونیکی نصب شده است.

یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران یافتن هتلی مناسب و ایمن است، خصوصا اگر قرار باشد، به جایی سفر کنند که تا کنون به آنجا سفر نکرده اند، فاکتورهای مهم در انتخاب هتل مناسب و قیمت و ایمنی آن است، هر قدر امنیت هتل بالاتر باشدکه با استفاده از قفل های الکترونیکی هتلی این مشکل برطرف شده است! جایگاه بهتری بین مردم پیدا میکنند.

تجهیزات هتلی ایمن را در مقالات قبلی سایت مورد بررسی قرار دادیم، یکی دیگر از این تجهیزات استفاده از سیف باکس های کوچک در هر یک از اتاق های هتل است، در صورت قرار دادن این ابزار در اتاق های مهمانان دید آنها به نسبت به امنیت اتاق ها افزایش پیدا میکند.

ویژگی های سیف باکس های هتلی

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

  • دسترسی به این وسیله بسیار ساده است و در نظر گرفته شده است که مهممانان بتوانند به راحتی از آنها استفاده نمایند.
  • برای زمان هایی که رمز این وسیله تغییر داده میشود میتوان با استفاده از رمز سرپرست دوباره رمز را تغییر داد.
  • برای باز کردن درب از موتور الکترونیکی استفاده میکنند.
  • وزن این وسیله بالا است و از داخل به دیوار پیچ میشود، در این صورت سارقان نمیتوانند به راحتی به آنها دستبرد بزنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ac%d8%b9%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از تجهیزاتی که در هتل ها و باشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد، قفل کارتی کمدی است. برای سهولت بیشتر کاربران در باشگاه و مراکز مانند این از آنها استفاده میشود.

مزایا استفاده از مچ بندهای RFID

در برخی هتل ها و باشگاه  ها روی درب های کمد ها قفل کارتی متصل میشود تا کاربران بتوانند با امنیت بالا از این قفل ها استفاده نمایند، در این حالت در صورتی که از کارت برای باز شدن درب استفاده شود، ممکن است مراقبت از آن برای کاربران کمی مشکل باشد، و در هنگام فعالیت آن را گم کنند.

اما این مچ بند ها که یکی از جدید ترین تجهیزات دیجیتالی در باشگاه ها هستند از ماده پلاستیک سیلیکونی ساخته شده اند و تمام تراشه های مورد نیاز برای برقراری ارتباط با قفل ها در داخل آنها وجود دارد.

به این دلیل که از قفل های الکترونیکی کمدی بیشتر در باشگاه ها استفاده میشود و امکان عرق کردن افراد در این مکان ها وجود دارد. به همین دلیل باید سازگاری زیادی با محیط های مرطوب را داشته باشند.

همچنین این مچ بند ها انعطاف پذری بالایی دارند و در شرایط سخت دچار شکستگی نخواهند شد،.  و به دلیل انعطاف پذیری که دارند برای کاربران اذیتی ایجاد نخواهند کرد.

مچ بند RFID دارای تگ هایی هستند که قابلیت ذخیره سازی  اطلاعات در خود را دارد و به کاربران این امکان را میدهد تا با این اطلاعات به رمزگذاری و بازگذاری اطلاعات بپردازند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%da%86%e2%80%8c%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%b3%db%8c%d9%84%db%8c%da%a9%d9%88%d9%86%db%8c/





:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بهترین گزینه برای تامین امنیت خانه استفاده از قفل الکترونیکی است، استفاده از این قفل ها به شما اجازه دسترسی ایمن و راحت را میدهد و خیالتان را از بایت تامین امنیت منزل و محل کارتان آسوده خواهد کرد.

اما پیش از اینکه اقدام به خرید قفل ها کنید تمامی جوانب خرید آنها را در نظر بگیرید به این دلیل که با وجود اینکه این قفل ها امکان دسترسی امن و ساده را برای شما فراهم میکنند اما عیب آنها این است که ممکن است در شرایط آب و هوایی مختلف راندمان کارشان کاهش یابد. به عنوان مثال اگر در مکانی زندگی میکنید که بارندگی زیاد است باید از قفل های ضد آب استفاده نمایید. در ادامه این نوشته برخی از ویژگی های این قفل ها را توضیح خواهیم داد.

بدون نیاز به سیم کشی داخلی برق

قفل های الکترونیکی درب با استفاده از باتری کار میکنند و برای استفاده از آنها نیازی به سیم کشی های برق داخلی نیست، با هر بار تعویض باتری میتوانید برای مدت زمان ۱ سال از آنها استفاده کنید. برای کاهش هزینه ها میتوانید از باتری های لیتیومی که قابلیت شارژ شدن را دارند استفاده نمایید. که هر بار نیاز به تعویض باتری نباشد.

دسترسی به روش های متنوع

قفل های دیجیتال قابلیت های دسترسی متنوعی را پشتیبانی میکند که شامل دسترسی با کارت، تلفن همراه، اثر انگشت و.. است که این اجازه را برای شما فراهم میکند تا با هر روشی که میپسندید به قفل دسترسی داشته باشید. و هر یک از اعضای خانواده به روش خودشان به قفل دسترسی خواهند داشت.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%a8-%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی سارقان هم از روش های پیشرفته ای برای ورود به حریم خصوصی افراد و سرقت از آنها استفاده میکنند. که آمار جرائم و جنایت ها را افزایش میدهد. در این مقاله ما شما رو با قفل دیجیتال و بیومتریک اشنا میکنیم. 

قفل بیومتریک چیست؟

به طور کلی قفل بیومتریک به قفل هایی گفته میشود که از دسترسی به وسیله ویژگی های فیزیکی بدن انسان مانند: کف دست، اثر انگشت و عنبیه چشم استفاده میکند که برای تشخیص هویت از آنها استفاده میکنند. این قفل ها در مقایسه با قفل های دیجیتال معمولی و قفل کارتی از امنیت بسیار بالاتری برحورداز است.

اجزاء تشکیل دهنده قفل بیومتریک

این قفل ها هم مانند قفل های الکترونیکی از بدنه داخلی و خارجی تشکیل شده اند و از یک خارن و صفحه نوری برای سنسور اثر انگشت استفاده میکنند که با لمس فعال میشود.
شاید تصور کنید که به اثر انگشت را میتوان با قطع انگشتشان دسترسی داشت، اما به این دلیل که این قفل ها قادر به تشخیص بافت زنده هستند و جریان خون در انگشت را تشخیص میدهند، به هیچ عنوان نمیتوان بدون حضور فرد به قفل دسترسی داشت.

چرا باید از قفل های بیومتریک استفاده کرد؟

یکی از مهمترین ویژگی های این قفل ها کنترل آنها به وسیله وای فای و از راه دور است، که این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید از راه دور به قفل دسترسی داشته باشید و آنها را از هر جای دنیا مدیریت نمایید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%88%d9%85%d8%aa/



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی" خرید قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

به این دلیل که نگرانی های زیادی در زمینه ساخت امنیت خانه ها و ادارات وجود دارد بیشتر افراد ترجیح میدهند که از روشی برای حفاظت از درب هایشان استفاده کنند که امنیت بالایی داشته باشد و از قفل هوشمند استفاده کنند تا بتوانند آسودگی خاطرشان را فراهم نماید.

قفل های بدون کلید دقیقا محصولات امنیتی ای هستند که میتوانند این خواسته ها را برآورده سازند، دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از این قفل ها را توجیح میکند، برای درک بهتر این موضوع چند دلیل برای استفاده از این قفل ها را بررسی میکنیم.

– امکان کنترل از راه دور این قفل ها، این قفل ها را میتوانید از راه دور هم کنترل نمایید و اگر دوستان و آشنایانتان پست در باشند میتوانید به این طریق درب را برایشان باز کنید که تا زمانی که به خانه باز میگردید پشت درب نمانند.

-امکان ثبت کردن ورود و خروج ورفت و آمد ها، این مورد این امکان را فراهم میکند که بتوان به ورود و خروج ها را ثبت کرد و زمان هایی که نیاز به ردیابی و یا چک کردن امنیت باشد سریعا میتوان با یک گزارش گیری کوچک به لیست تمام افرادی که وارد و خارج ساختمان شده اند دسترسی داشت.

-وجود گزینه های متعدد برای باز و بسته کردن درب ها و مواردی نظیر قفل هوشمند درب ، قفل اثر انگشتی و قفل رمزی که در مقایسه با کلید های مکانیکی امنیت خیلی بالاتری دارند.

-ویژگی های امنیت فوق العاده، ویژگی های امنیتی فوق العاده مانند ضد سرقت، صد حریق و یا قفل کودک باعث شده است که کاربران زیادی تمایل به استفاده از قفل الکترونیکی و قفل هوشمند از خود نشان دهند و خیال شما از بابت امنیت خانه راحت خواهد شد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

ساخت هتل و طراحی آنها دارای اصول استاندارد هایی است که بر اساس کمیت هایی مانند مساحت زمین، درجه کیفی و .. متفاوت هستند اما گاهی افراد در طراحی هتل ها اشتباهاتی را مرتکب میشوند که به هتل ضربه میزند، در ادامه این نوشته به قفل های کارتی قابل نصب بر درب هتل ها نیز میپردازیم.

اشتباه در طراحی پلان هتل

در طراحی برخی هتل ها اشتباهاتی در طراحی انجام میشود که باعث میشود مسافران کمتری به آنها مراجعه نمایند. به عنوان مثال یکی از این اشتباهات توجه به فضای بیرونی هتل بجای فضای داخلی است، این مورد میتواند نظر مشتریانی که به تازگی قصد مراجعه به هتل شما را دارند را جلب کند اما در دارز مدت و جذب مشتری تاثیر گذار نخواهشدد بود.

توجه نداشتن به امنیت هتل

اگر اتاق های هتل به خوبی محافظت نشوند زمانی که مسافران اتاق را ترک میکنند، باید نگران سرقت وسایل خود باشند برای جلوگیری از این مورد میتوانید در روی درب هتلها از مواردی مانند قفل کارتی و قفل الکترونیکی استفاده کنید.

توجه نکردن به امنیت هتل ها میتواند باعث شود که مشتریانی که در آنها حضور دارند احساس امنیت و ارامش را تجربه نکنند، مثلا اگر مسافران قرار باشد در هر لحظه از اقامتشان در هتل نگران حریم خصوصی و اموالشان باشند، تجربه خوشایندی از اقامت در هتل نخواهند داشت.

توجه نکردن به امنیت هتل ها میتواند باعث شود که مشتریانی که در آنها حضور دارند احساس امنیت و ارامش را تجربه نکنند، مثلا اگر مسافران قرار باشد در هر لحظه از اقامتشان در هتل نگران حریم خصوصی و اموالشان باشند، تجربه خوشایندی از اقامت در هتل نخواهند داشت.

برای توجه به حریم خصوصی باید همه موراد را در نطر داشته باشید مثلا حریم خصوصی صوتی، اگر صدای صحبت کردن و.. از اتاق ها خارج شود شاید مسافران دیگر به هتل شما مراجعه نکنند.

بهتر است روی درب های اتاق ها چشمی های الکترونیکی هم نصب کنید، تا نیازی نباشد هر بار درب اتاق باز شود.

سرویس ها باید جا دار باشند و مسافرانی که در هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی از آنه استفاده کنند، حتما در هتل از مواردی مانند: رستوران، نمازخانه و آمفی تئاتر داشته باشید. که مسافران بتوانند در مواقع نیاز از آنها استفاده کنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/





:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل کارتی هوشمند، یکی از پیشرفته ترین قفل های مورد استفاده در هتل ها است. این قفل ها از مدل های تکامل یافته قفل های کارتی معمولی هستند. که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با استفاده از این قفل ها نیاری نیست که از کلیدهای مکانیکی استفاده کنید.

قفل های هوشمند دارای ویژگی های متعددی هستند که آنها را تبدیل به گزینه مناسبی در هتل های پیشرفته کرده است. در ادامه این نوشته در مورد ویژگی های این قفل ها صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های قفل کارتی هوشمند

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب قفل های کارتی، تعداد کاربرانی است که میتوان برای آنها دسترسی تعریف کرد. برای انتخاب قفل مناسب برای هتل باید به این نکته توجه کنید که تمام افرادی که باید به طور همزمان به قفل دسترسی داشته باشند را مشخص نمایید.

برخی از این موارد شامل: صدور کارت برای مسافران، خدمه هتل و.. است. حتما باید قفلی را انتخاب کنید بتوان با استفاده از آن مجوز های دسترسی مختلفی را تعریف کرد.

اندازه قفل هوشمند کارتی

پیش از اینکه اقدام به خریدن قفل هوشمند کارتی نمایید حتما اندازه قفل را در نظر داشته باشید. به این دلیل که ممکن است قفلی را خریداری کنید که بزرگتر از درب باشد و قابل استفاده نباشد یا اینکه مناسب درب شما نباشد، پس حتما به اندازه قفلی که میخواهید خریداری کنید توجه نمایید.

خدمات پس از فروش

در خرید هر محصولی باید به گارانتی آن توجه نمایید، قفل کارتی هوشمند هم یکی از این موارد است، که در صورت عدم توجه به این مورد در صورتی که ایرادی برای قفل پیش بیاید، یا قطعه ای از آن خراب شود و نتوانید آن را پیدا کنید، مجبورید کل قفل را کنار گذاشته و قفل جدیدی خریداری نمایید، پس حتما به این مورد توجه نمایید. تا پس خرید محصول باعث پشیمانی نشود.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

صنعت کلید سازی از سالیان درازی وجود دارد، اولین کلیدهای ساخته شده از جنس چوب بودند و بعدها در قرن ۲۰ ام اولین کلیدهای آهنی ساخته شدند و صنعت کلید سازی پیشرفت زیادی داشته است. در این نوشته اطلاعاتی در مورد انواع کلید و قفل های کارتی ارائه خواهیم کرد در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

کارت های هوشمند

کارتها هم نوه خاصی از کلیدها هستند اما برای باز کردن قفل کارتی از آنها استفاده میشود این کارت ها معمولا از تکنولوژی rfid استفاده میکنند و از امنیت بالایی هم برخوردار هستند در هتل ها و مکان های عمومی برای دسترسی به مهمانان و یا کاربران از آنها استفاده میشود.

کلید خودرو

این کلیدها برای باز کردن درب خودرو و همچنین روشن کردن آن مورد استفاده قرار میگیرند، کلیدهای خودرو معمولا دو طرفه هستند و به قفل های درب ها، داشبورد، صندوق عقب و همچنین درب باک هم میخورند.

کلیدهای ایموبلایزر

این کلیدها به نسل جدیدی از کلیدها گفته میشود که به صورت دیجیتالی توانایی باز کردن قفل ها دارند، و نسل جدیدی از قفل های ضد سرقت محسوب میشوند.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

منبع:



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که به جایی رفته و پس از برگشتن ببینید که کلیدتان گم شده است؟ در چنین مواردی می توانید با خرید یک قفل هوشمند و نصب آن بر روی درب خانه تان تنها از طریق گوشی هوشمندتان اقدام به بازکردن درب منزلتان کنید.

قفل هوشمند دارای فناوری ای است که طبق اتحادیه اروپا مناسب برای درب تمامی ویلاها و آپارتمان ها در اروپا است. قفل هوشمند دارای یک باتری داخلی است که قادر است تا مدت ۱۰ ماه در خود شارژ نگه دارد.

قفل هوشمند با استفاده از فناوری wifi کار می کند و به شما این امکان را می دهد که با استفاده از نرم افزار نصب شده در گوشی هوشمندتان درب منزلتان را قفل و یا باز نمایید.

نصب قفل هوشمند نیازی به بازکردن و درآوردن مغزی قفل تان ندارد. تنها کافیست به راحتی این قفل را بر روی قفل گذشته نصب کنید و با نصب کردن اپلیکیشن مخصوص این قفل بر روی گوشی هوشمندتان می توانید این قفل را باز و بسته نمایید.

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که شاید نشود قفل هوشمند را باز کرد و یا اگر باز شود به مغزی آن آسیب می زند. به هیچ وجه اینطور نیست. قفل الکترونیکی هوشمند روی قفل قدیمی بسته می شود و شما به راحتی می توانید درب را باز کنید.

بازکردن درب از راه دور به وسیله قفل هوشمند

قفل های هوشمند دارای دو مولفه اصلی و اساسی می باشند که این دو مولفه، ارتباط را با سایر جهان میسر می سازد. یکی تجهیزات بی سیمی که درون قفل جاسازی شده است و دیگری اپلیکیشنی است که بر روی گوشی هوشمندتان نصب می گردد.

امکانات جذاب قفل های هوشمند:

  • تنوع در چندین رنگ
  • ظاهری آراسته و باکلاس
  • بازکردن درب توسط رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه هوشمند
  • قفل شدن اتوماتیک جهت جلوگیری از بازماندن اتفاقی
  • امکان بازکردن توسط کلید مکانیکی در مواقع اضطراری و بحران
  • آژیر صوتی در وارد شدن صدمه و یا اشتباه وارد کردن رمز پیش از ۳ مرتبه
  • اطلاع رسانی در هنگام کم بود شارژ و شارژ مجدد یا تعویض باطری
  • قابلیت وصل شدن قفل هوشمند به وای فای و کنترل توسط وایرلس

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تاثیر مستقیم آن بر زندگی ما، شاهد به وجود آمدن گجت های بیشتری هستیم که برای آسان‌تر کردن یا بهتر کردن زندگی ما وارد بازار شده‌اند. قفل های هوشمند از بهترین تکنولوژی‌هایی هستند که به زندگی مدرن ما وارد شده‌اند و استفاده از آنها به جز سود، چیزی برای ما ندارد.

قفل‌های هوشمند به شما اجازه میدهند به راحتی فقط با فشار دادن انگشتتان بر روی صفحه دیجیتالی قفل، آن‌را باز کنید! این فقط یکی از هزاران دلیلی است که چرا باید از قفل‌های هوشمند استفاده کنیم. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با برخی از مزایای قفل‌های دیجیتالی آشنا کنیم.

مزایای قفل هوشمند در مقایسه با قفل کلیدی

۱- دیگر نیازی به گشتن به دنبال کلید در کیف و یا جیب خود نخواهید داشت

تا به حالا فکر کردین چه مدت زمان نیاز است تا قفل در را باز کنید؟ گشتن دنبال کلید، پیدا کردن کلید مناسب در،  اشتباه قرار دادن کلید در قفل که گاهاً موجب شکستگی کلید می شود و مواردی که همیشه پیش می‌آیند. اما قفل های هوشمند به راحتی و با فشار یک انگشت باز می شوند!

۲- با قفل هوشمند دیگر نیازی به قفل کردن دستی نخواهید داشت

مطمئناً برای همه ما پیش امده که به علت عجله کردن یا هر دلیل دیگری، یادمان برود که در را قفل کنیم و این اتفاق باعث به خطر افتادن اموال داخل خانه و حتی اهالی خانه شود.

قفل‌ کارتی هوشمند هنگام بسته شدن در، به طور خودکار قفل می شوند و به این ترتیب هر بار موقع ورود و خروج نیازی به قفل کردن در به صورت دستی نخواهید داشت.

۳- کلیدهایتان را جا نگذارید

برای همه ما اتفاق افتاده که کلیدمان را جا بگذاریم و ساعت ها پشت در بمانیم تا کسی بیاید و در را برایمان باز کند؛ با قفل الکترونیکی، کلید شما همیشه همراهتان خواهد بود؛ زیرا کلید، می‌تواند همان انگشت شما باشد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امیدوارم که این اتفاق هرگز برای شما نیفتاده باشد ولی روزهایی در زندگی اکثر ما وجود داشته است که وقتی به منزل می‌رسیم با درب باز و یا قفل آسیب دیده مواجه می‌شویم و وقتی به داخل منزل می‌رویم همه چیز را آشفته می‌بینیم اگر می‌خواهید از این موارد جلوگیری کنید و احتمال آن‌ها را به حداقل برسانید باید سیستم‌های قفل مکانیکی را با قفل الکترونیکی جایگزین کنید.

زیرا قفل‌های الکترونیکی به سیستم ضد سرقت و ضد حریق مجهز هستند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی هشدار می‌دهند.

افزایش ایمنی و کنترل عبور‌و‌مرور

یکی از مزایای قفل‌های دیجیتال بر قفل‌های سنتی اینست که کنترل رفت‌و‌آمد را راحت‌تر می‌کنند. قفل‌ الکترونیکی در انواع مختلف وجود دارند که شامل رمزدار، اثر انگشتی و کارتی است.

هر کدام از این قفل‌ها به شیوه‌ای تردد را کنترل می‌کنند مثلا قفل‌های کارتی و رمزدار فقط برای کسانی که رمز را می‌دانند یا صاحب کارت هستند کار می‌کند و قفل‌های اثر انگشتی نیز فقط با اثر انگشت منحصربفرد شما کار می‌کند و شخص دیگری نمی‌تواند وارد منزل شود.

این قفل‌ها علاوه بر ایمنی بیش‌تر با مجهز بودن به سیستم وایرلس و RFID و امکان نصب برنامه بر روی گوشی هوشمند از راه دور نیز بر رفت‌و‌آمدها نظارت می‌کنند و کنترل دقیقی بر اوضاع دارند.

این قفل‌های دیجیتال بسیار آسان نصب می‌شوند و کار با آن‌ها نیز بسیار راحت است. تنها کافی است با توجه به نوع قفل نصب شده در منزل یا محل کار شما رمزی را وارد کنید و یا کارت خود را روی دستگاه قرار دهید تا بتوانید وارد شوید. در نوع دیگری از این قفل‌ها نیز با استفاده از اثر انگشت وارد خواهید شد. دیگر نگران گم کردن کلیدهای خود نباشید و از امکانات قفل دیجیتال لذت ببرید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

همیشه هتل‌ها مکان های راحتی برای اقامت بوده اند. در این روز ها که همه به دنبال استفاده از تکنولوژی های هوشمند و قفل های هوشمند در هتل های خود هستند، استفاده از تکنولوژی های قدیمی باعث میشود که از رقبای خود عقب بمانید.

جذب رضایت مشتریان امری دشوار است که در صورتی که به دنبال کسب رضایت آنها نباشید خیلی زود مشتریان خود را از دست خواهید داد. در مقابل اگر بتوانید رضایت مسافران هتل را جلب کنید آنها در سفرهای بعدی هم به هتل شما خواهند آمد و شما را به آشنایان خود معرفی خواهند کرد.

تکنولوژی جدیدی که این روز ها هتل های بزرگ و پر رفت و آمد از آن استفاده میکنند تکنولوژی هوشمند سازی است.

امروزه که همه افراد گوشی های هوشمند دارند،در اولین ورود به هر مکانی به دنبال اینترنت پر سرعت و شارژ کردن آن هستند. فراهم کردن امکانات رفاهی در هتل ها به معنی کسب رضایت مشتریان است. و این یعنی مسافران بیشتر.

هتل های هوشمند در زمان پذیرش به مسافران کلید نمیدهند و تنها با ارسال کدی به تلفن مهمان به او دسترسی اتاق را از طریق قفل هوشمند رمزی و قفل کارتی میدهند.

از آنجایی کد هر شخص متفاوت است، مسافران نمیتوانند با دسترسی داشتن به تنها یک رمز همه قفل ها را باز کنند. و میتوان در هر زمانی متوجه شد که چه شخصی در چه زمانی به اتاق دسترسی داشته است.

در این حالت نیازی نیست که نگران این باشید که مهمانداران بدون اجازه وارد اتاق شما شوند و یا شخصی وسایل موجود در اتاق را جابه جا کند.

سیستم هوشمند سازی در هتل ها باعث میشود که زمانی که مسافر وارد اتاق میشود، ورودش شناسایی شده و چراغ های هتل روشن شوند. و به محض خروج از اتاق چراغ ها خاموش شوند.

علاوه بر نصب قفل های هوشمند و سیستم های روشنایی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی اتاق ها هم باید هوشمند باشد و دمای مناسب مهمانان را تامین کند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از بزرگترین مشکلاتی که انسان ها با آن مواجه هستند برقراری امنیت است، در این نوشته راه کارهایی برای برقراری امنیت در هتل ها با استفاده از قفل های هتلی را بررسی میکنیم تا بتوانید مسافران بیشتری را به هتل جذب نمایید.

یکی از مواردی که در امنیت هتل ها تاثیر گذار است وجود پرسنل امنیتی در مقابل درب ها است که به این روش میتوان امنیت امنیت درب های اصلی ورودی به هتل را تامین نمود. و اتفاقات مشکوک را بررسی کرد. وجود نگهبانان ۲۴ ساعته در هتل باعث میشود که مسافران احساس امنیت بیشتری داشته باشند و در زمان اقامت در هتل با اطمینان خاطر لحظات خود را سپری کنند. و احساس خوب امنیت به آنها منتقل شود.

در مقاله تجهیزات هتلی در این باره توضیحاتی ارائه کرده ایم اما باز هم برخی از این تجهیزات را بررسی میکنیم، تجهیزاتی مانند دوربین های امنیتی جهت نظارت بر فضای داخل و خارج، استفاده از قفل هتلی برای دسترسی راحت تر مهمانان هتل ها، قفل الکترونیکی در مقایسه با سایر قفل ها امنیت بالاتری دارد و خیال مهمانان را از امنیت وسایلشان راحت خواهد کرد.

حتما پیش از بکارگیری پرسنل حراست در هتل به آنها آموزش های لازم برای اینکار را بدهید تا با داشتن دانش کافی بتوانند نیاز های امنیتی هتل را برعهده داشته باشند و در زمان ها بحرانی از پس مشکلات به وجود آمده بر بیایند.

حتما پیش از بکارگیری پرسنل حراست در هتل به آنها آموزش های لازم برای اینکار را بدهید تا با داشتن دانش کافی بتوانند نیاز های امنیتی هتل را برعهده داشته باشند و در زمان ها بحرانی از پس مشکلات به وجود آمده بر بیایند.

علاوه بر بکارگری کاکنان آموزش دیده لازم است که پیش از انتخاب مکان مناسب برای هتل موقعیت مکانی را که قصد ساخت هتل را دارید بررسی کنید.

مکان مناسب برای ساخت هتل مکانی است که بتوان دسترسی ورود و خروج خودرو ها، پاکینگ، محوطه بیرونی مناسب را در نظر گرفت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

با پيشرفت روز افزون تكنولوژي استفاده از قفل هاي الكترونيكي درب هم كه نمونه هايي از پيشرفت تكنولوژي هستند رونق يافته است و بيشتر مراكز و سازمان هاي بزرگ و حتي كاربران خانگي از اين وسيله كارامد استفاده ميكنند. به همين دليل هم آشنايي با اين وسيله هم بسيار مهم و ضروري است.

اگر براي شما جالب است كه اين قفل ها به چه صورتي عمل ميكنند و چگونه با تشخيص اثر انگشت افراد درب را باز ميكنند در اين نوشته با ما همراه باشيد.

مکانیزم شناسایی اثر انگشت در قفل الکترونیکی به این صورت است که پس از اینکه انگشت شما روی حسگر قفل قرار میگیرد، این حسگر که میتواند یکی از انواع حسگر های حرارتی، نوری و یا سونوگرافی باشد الگوی اثر انگشت فرد را تشخیص میدهد و آن را تبدیل به یک عدد صفر و یک دیجیتال میکند و در حافظه اش ذخیره سازی مینماید. پس از این هر بار که با انگشت خود حسگر را لمس میکنید مطابقت آن با عدد ذخیره سازی شده بررسی میشود.

دليل استفاده از قفل اثر انگشت

اين قفل ها خيلي بيشتر از انواع ديگر قفل هاي ديجيتال استفاده ميشوند و به سادگي راحتي كاربراني كه قصد استفاده از آنها را دارند را تامين ميكنند. مزاياي ديگر اين قفل ها را هم در مقالات قبلي به طور كامل بررسي كرديم.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بکی از تجهیزاتی که استفاده از آنها طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است استفاده از قفل هتلی در هیتل ها است، که استفاده از آن علاوه بر اینکه باعث بوجود آمدن تجربه خوب در مهمانان میشود مدریت هتل را هم ساده تر میکند، و جذب مسافر به هتل را افزایش خواهد داد.

با توجه رشد صنعت گردشگری در سراسر جهان مسافرت در سراسر جهان افزایش پیدا کرده است، گردشگران همواره برای انتخاب هتل به فاکتور هایی مانند و امنیت و آرامش توجه ویژه ای دارند. به همین دلیل اگر میخواهید هتلتان جز هتل هایی باشد که گردشگران انتخاب میکنند باید از تجهیزات و فناوری های به روز استفاده کنید. در این نوشته تجهیزات بروز و قفل های هتلی را باهم بررسی میکنیم.

اگر میخواهید به عنوان یک هتل مشهور و پرطرفدار شناخته شوید باید در مقایسه با سایر رقیبانتان امکانات بهتر و مناسب تری را برای مسافران و مهمانان خود مهیا کنید تا افرادی که در هتل شما اقامت دارند سفری جذاب و ایده آلی را تجربه کنند و حتی شما را به افراد دیگر پیشنهاد دهند و حتی میتوانید قفل های دیجیتالی را نیز امتحان کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" قفل کارتی" تجهیزات هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

استفاده از قفل های کارتی در مناطق صنعتی و تجاری از محبوبیت بالایی برخوردار است، به این شکل زمانی که در کارخانه ها و مناطق اداری و تجاری از این قفل ها استفاده میشود باعث میشود کاربران به مزیت های زیادی دست پیدا کنند که در این مقاله در مورد این مزیت ها صحبت خواهیم کرد.

امکان تعریف کردن سطوح دسترسی متفاوت

با استفاده از قفل های دیجیتالی و قفل الکترونیکی میتوان برای افراد خاص که تنها قرار است برای مدت زمان کوتاهی در محل حضور داشته باشند دسترسی خاصی تعریف کرد و به محض اینکه کار فرد در آن بخش تمام شد کارت را باطل کرد تا دیگر نتواند از آن استفاده کند.

امکان تعریف کردن سطوح دسترسی متفاوت

با استفاده از قفل های دیجیتالی و قفل الکترونیکی میتوان برای افراد خاص که تنها قرار است برای مدت زمان کوتاهی در محل حضور داشته باشند دسترسی خاصی تعریف کرد و به محض اینکه کار فرد در آن بخش تمام شد کارت را باطل کرد تا دیگر نتواند از آن استفاده کند.

عدم نیاز به استفاده کردن از کلیدهای سنتی

زمانی که از قفل دیجیتالی استفاده میشود، دیگر نیازی نیست که نگران دردسرهای قفلهای سنتی باشیم. مثلا اگر کلید یکی از افرادی که در شرکت رفت و آمد دارد گم شود امنیت شرکت پایین میرود اما اگر از کارت استفاده کرده باشید میتوانید به سادگی کارت را بسوزانید و در صورت به سرقت رفتن کارت دیگر لازم نیست که نگران کاهش امنیت باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%aa/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در این نوشته برخی از بهترین هتل های جهان از نظر فناوری های بکار رفته و قفل های هتلی را بررسی میکنیم و ویژگی های هرکدام را شرح میدهیم، هتل هایی که معرفی میکنیم از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و تکنولوژی های هوشمند استفاده کرده اند.

هتل ۱۰۰۰ سیاتل

 هتل ۱۰۰۰ سیاتل

یکی دیگر از هتل های مطرح در سطح جهان این هتل است، در اتاق های این هتل از تکنولژی مادون قرمز استفاده شده است که بررسی میکند آیا مهمانان در اتاق حضور دارند یا خیر، در تمام اتاق های هتل این حسگر نصب شده است.

این ویژگی باعث شده است که دیگر مهمانان مشکل ورود بی موقع کارکنان به داخل اتاق را نداشته باشند و حتی اگر علامت حضور در اتاق را فراموش کنند، کارکنان تشخیص میدهند که در اتاق هستند یا خیر؟ علاوه بر این قفل هتلی نصب شده روی درب این هتل ها امنیت آنها را دو چندان کرده است.

هتل Hena-na در ناکازاکی

 

hennahotel

در این هتل از ربات های انسان نما به جای برخی کارکنان هتل استفاده شده است، به محض ورود به این هتل ربات انسان نما به پیشواز شما خواهد آمد و به شما خوشامد خواهد گفت. همچنین این ربات ها به کمک شما می آیند و چمدان هایتان را تا درب اتاقی که در آن سکونت دارید حمل میکنند، ربات ها به ربان های چینی، کره ای، انگلیسی و ژاپنی صحبت میکنند.

هتل Peninsula توکیو

 

هتل Peninsula توکیو

یکی دیگر از هتل های مشهور در سراسر جهان در توکیو واقع شده است، تمام اتاق ها در این هتل مجهز به تکنولوژی های روز دنیا هستند و در تمام بخش های هر اتاق وای فای به کار گرفته شده است.

Aria لاس وگاس

بدون شک میتوان گفت که یکی از بهترین هتل های جهان در لاس وگاس قرار دارد، هر یک از اتاق های این مجموعه ۷ هزار فوت وسعت دارند و مجهز به سیستم صوتی فوق پیشرفته و تکنولوژی فیبر نوری هستند.

روی درب های این هتل ها قفل الکترونیکی نصب شده است که با تکنولوژی rfid کار میکنند، نحوه کار این قفل ها به این شکل است که با نزدیک کردن کارت به قفل ها عمل میکنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی که برای خانه ها استفاده می شود معمولا دارای یک صفحه کلید یا دکمه هستند تا بتوانید در آنها اعداد را وارد کنید و درب را به وسیله آن باز کنید. این روزها  قفل های الکتریکی فقط درب خانه شما را باز نمی کنند بلکه شما می توانید با استفاده از آنها ماشین خود را هم باز و بسته کنید و به این شکل با یک تیر دو نشان بزنید . بعضی  از این قفل های الکترونیکی  با استفاده از کامپیوتر وتبلیت و گوشی  هوشمند نیز قابل استفاده هستند.

با نصب قفل الکترونیکی به جای اینکه از کلید استفاده کنید و دائما نگران گم کردن کلیدها باشید  فقط چند دکمه را فشار می دهید یا با استفاده از صفحه کلید قفل عددی را به عنوان رمز وارد می کنید تا درب خانه تان باز شود.

اما قفل های دیجیتال پیشرفته ای  که به صورت بیسیم کار می کنند دارای یک صفحه ی کلید هستند.  قفل ها از تکنولوژی هایی مثل وای فای، بلوتوث و …  استفاده می کنند.

بعضی از این قفل های هوشمند با استفاده از کلید مکانیکی هم کار می کنند. البته این را بدانید که اگر قفل الکتریکی که خریدید سیلندر مکانیکی دارد ایمنی این قفل ها به اندازه ی همان قفل های کلیدی و مکانیکی است.

چرا باید قفل الکترونیکی بخریم ؟

۱- کاربری آسان:  وقتی  به خانه می رسید و دست های شما پر از کیسه های خرید است و یا بچه تان را بغل گرفته اید و به سختی باید دنبال کلیدهای تان بگردید به حای آن با نصب قفل خیلی راحت می توانید بدون نیاز به کلید درب را باز کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

داشتن نگرش مثبت در مسیر رسیدن به موفقیت کمک می‌کند تا از اتفاقات و شکست‌ها نهراسید و از تمام توان خود برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

برای مطالعه مقاله ترس از شکست وارد سایت بریفبوک شوید.

در واقع انگیزه برای ادامه مسیر با وجود تمام ناملایمتی‌ها زاده نگرش مثبت است. پارامتر دیگری که عامل تعیین کننده در موفقیت است، تمایل و انگیزه برای یادگیری مطالب جدید بوده که منجر به بهبود مستمر مهارت‌های شما می‌شود و شما را در مسیر نزدیک شدن به اهداف قرار می‌دهد.

بی توجهی به ترس

تا حد امکان نسبت به ترس‌هایتان بی توجه باشید و به دل آن کار بروید. مثلا افراد موج سوار گاهی مواقع با موج‌هایی به بلندی یک ساختمان مواجه می‌شوند و اگر بخواهند به آن ترس توجه کنند، از کار خود لذت نمی‌برند.

به همین دلیل آنان به نقطه برخورد با موج نگاه نمی‌کنند و در واقع نسبت به ترس‌شان بی توجه هستند. با استفاده از روش‌های کاهش استرس می‌توانید ترس خود را نسبت به شکست کاهش دهید. برای دریافت درمان مناسب از خدمات مشاوره کنترل استرس استفاده نمایید.

بدانید که انسان نترس وجود ندارد

این تفکر که انسان‌های موفق، نترس و افسانه‌ای هستند باعث محدودیت افراد و ترس آنان از شکست می‌شود. اما حقیقت این است که هیچ فرد نترسی در دنیا وجود ندارد و چه بسا انسان‌های موفق ترس بیشتری هم در وجود خود احساس کرده باشند.

اما فرق آنان با سایر افراد این است که بر ترس خود غلبه کرده و وارد آن کار مورد نظر می‌شوند. پس از نگرانی و ترس خود شرمسار نباشید و بدانید که این بخشی از فرایند موفقیت است. و در آخر بهتر است که برای غلبه بر ترس خود حتما از کمک یک روانشناس بهره‌مند شوید تا شما را در جهت رسیدن به موفقیت یاری کند.

منببع:

https://briefbook.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa/

 



:: برچسب‌ها: ترس از شکست" شکست" ترسیدن ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بسته به شرکتی که برای مصاحبه به آن مراجعه می کنید نحوه ی لباس پوشیدن شما می تواند متفاوت باشد. اما چند نکته را باید رعایت کنید که آراسته و رسمی باشید و بدانید نحوه لباس پوشیدن شما فرهنگ شما را نشان می دهد.

برای مطالعه مقاله مصاحبه شغلی وارد سایت بریفبوک شوید.

خیلی خودمانی نشوید

مصاحبه ی شغلی یک جلسه ی رسمی و حرفه ای است. این جلسه جای یافتن دوست جدید نیست. پس جدی و با انرژی باشید.

از ادبیات مناسب هنگام صحبت کردن استفاده کنید

حتماً در مصاحبه از کلمات رسمی و محترمانه استفاده کنید استفاده از کلمات خودمانی و کوچه بازاری جایز نیست.

نا امیدانه صحبت نکنید

فردا یک مصاحبه شغلی در پیش دارید و وجودتان را یک حس دلهره و هیجان در بر گرفته است. اما ترس به خود راه ندهید. چند راه ساده وجود دارد که به اعصابی فولادین دست پیدا کنید!

پیش از هر چیزی باید این را بدانید که یک مصاحبه شغلی موفق باید چیزی شبیه یک مکالمه و گفتگو باشد ، نه یک بازجویی.

نسبت به خود شناخت کامل داشته باشید

خب یه مقدار در مورد خودت بگو» بیشتر افراد با شنیدن این جمله از مصاحبه کننده ، به کلی خود را باخته و ترس و واهمه سراسر وجودشان را فرا می گیرد.

اما این ساده ترین سوالی است که شما را به سمتی راهنمایی کند که به سوال زیر پاسخ دهید. « میشه لطفا خصوصیات ، علاقه مندی ها ، شیوه های کاری و پیشینه ای از خودت رو توضیح بدی که مشخص می کنه برای این سمت مناسب هستی؟

منبع:

https://briefbook.ir/%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c/



:: برچسب‌ها: مصاحبه شغلی" مصاحبه شغلی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

براندن بیان می‌کند که افزایش عزت نفس نه تنها سبب بهتر شدن عملکرد شما را در زندگی می شود بلکه به درمان برخی از بیماری ها نیز کمک می کند. عزت نفس بالا سبب می شود که شما هنگام مواجه با مشکلات واقعیت را بپذیرید و به جای دلسوزی برای خود یا تسلیم شدن، علت ناکامی خود را پیدا کنید.

برای خواندن مقاله عزت نفس چیست به طور کامل وارد سایت بریفبوک شوید.

ابعاد عزت نفس:

بعد اجتماعی: هر چقدر ارتباط شخص با اجتماع کمتر باشد و فاقد محبت لازم و حمایت‌های اجتماعی باشد باعث کاهش عزت نفس فرد خواهد شد و هر چقدر ارتباط فرد با اجتماع بیشتر شود و از حمایت‌های اجتماعی و محبت لازم برخوردار باشد عزت نفس فرد بیشتر خواهد بود.

بعد تحصیلی: موفقیت‌ها و شکست‌های فرد در امر تحصیل علم و دانش در مدرسه و مسائل مربوط به آن مستقیماً بر عزت نفس اثر می‌گذارد و هر چه شکست بیشتر باشد عزت نفس پایین و هر چقدر موفقیت فرد بیشتر باشد عزت نفس فرد بالا خواهد رفت.

بعد جسمی: هر فرد نسبت به ظاهر و توانایی جسمی خود یک ارزیابی و برداشت دارد اگر این تصور در برداشت از وضعیت ظاهری و جسمی فرد منفی باشد از این نظر عزت نفس فرد پایین خواهد بود و برعکس.

بعد خانوادگی: فردی که احساس می‌کند عضو باارزشی از خانواده است و احترام بیشتری برای او قائلند عزت نفس او بالا خواهد بود.

بعد کلی عزت نفس: ارزیابی و تصور کلی فرد از خود و خویشتن است و اساس ارزیابی فرد در همه زمینه‌هاست.

منبع:

https://briefbook.ir/%d8%b9%d8%b2%d8%aa-%d9%86%d9%81%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: برچسب‌ها: عزت نفس" عزت نفس چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در مورد قفل های الکترونیکی و مزیت آنها بر قفل های مکانیکی بسیار گفته شده است. و همه می دانیم که این تکنولوژی، به ما کمک زیادی، برای افزایش ایمنی و احساس امنیت، کرده است.حتی علاوه بر وظیفه اصلی خود به عنوان قفل، می توانند ترددها را کنترل و زمان ورود و خروج افراد را ثبت و زیبایی فضا را بیشتر کنند.

بنابراین لزوم تهیه آن بر همگان، روشن و واضح است و حالا مسئله این است که چه قفلی را برای محل مورد نظر انتخاب کنیم؟ و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اولین نکته، برای انتخاب نوع قفل الکترونیکی ، باید به خصوصیات و نیازهای شخصی مصرف کننده ، توجه کنیم.

به عنوان مثال: اگر برای منزل فردی سالمند این انتخاب صورت می گیرد، باید در نظر داشت که آنها ممکن است  که در نگهداری کارت و یا به خاطر سپردن کد و رمزهای قفل، مشکل داشته باشند، بنابراین بهترین گزینه برای آنها  می تواند، استفاده از قفل های اثر انگشتی و یا تشخیص چهره باشد.

نکته بعدی می تواند کاربری محل مورد نظر باشد.

قفل هایی که برای یک هتل استفاده می شوند، نمی توانند از قفل های الکترونیکی تشخیص چهره باشند.

با توجه به تولید این محصولات در مدل ها و رنگ های متفاوت، می توان با توجه به سلیقه خود، قفل را انتخاب کنیم.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

البته در کنار دستگیره هوشمند به راه های دیگری که می توان وارد منزل شد مانند پنجره ها نیز توجه داشته باشید.

در مقاله قبل به توصیه هایی برای جلوگیری از ورود غیر مجاز به منزل پرداختیم که در میان آن به قفل هوشمند و دستگیره هوشمند اشاره شد که با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد خیال تان را از تامین امنیت منزل تان راحت می کند و می توانید با خیالی آسوده به سفر بروید و نگران ورود غیر مجاز به منزل تان نباشید.

در ادامه این مقاله به نکات دیگری می پردازیم که رعایت آن ها در تامین امنیت منزل شما موثر خواهد بود.

  • آمادگی های پیش از سفر را فراموش نکنید.

در روزهای تعطیل و ایام نوروز میزان سرقت از منازل افزایش می یابد. بهتر است بستگان و همسایگان مورد اعتماد خود را در جریان سفرتان بگذارید تا مراقب منزل شما باشند.

همچنین نشانه ای از عدم حضورتان در منزل به جای نگذارید. هر آنچه مورد توجه افراد غریبه باشد.

  • درختان اطراف منزل تان را هرس کنید!
  • از سیستم های حفاطتی مانند قفل دیجیتال ، چشمی درب دیجیتال ، در و پنجره های حفاظ دار ، درب های ضد سرقت و … استفاده شده باشد (ایمن سازی هدفمند).

یکی از مکان هایی که سارقین برای اطمینان از خروج شما از منزل در آن کمین می کنند درختان و سبزه های بلند است. این هشدار بدین معناست که درختان و سبزهای حوالی منزل تان را هرس کنید تا دیگر فردی امکان استتار در آن را نداشته باشد. همچنین درختان بلندی که ارتباط با طبقه بالایی را میسر می کنند را نیز هرس کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/



:: برچسب‌ها: دستگیره هوشمند\" قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

کنولوژی  در ساخت لوازم منزل، ساختمان و…. نمود دارد. تکنولوژی در ساخت قفل درب ورودی ساختمان نیز از آن دست مواردی است که ممکن است نظر بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب نماید. در این مقاله ما به موضوع جالب و در عین حال مهم قفل هوشمند می پردازیم

پیشرفت روز افزون تکنولوژی امروزه بر کسی پوشیده نیست.در دنیای امروز اندک شخصی پیدا می شود که نداند تکنولوژی زندگی بشر را دگرگون نموده است. تکنولوژی امروزه در همه عرصه های زندگی بشر نفوذ نموده است و چشم پوشی و نادیده گرفتن آن شاید به نوعی نادیده گرفتن زندگی فردی می باشد چرا که تکنولوژی جزئی از زندگی بشر امروز گشته است.

قفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند نسل جدیدی از تکنولوژی قفل های الکترونیکی درب می باشد که با به کار گیری سیستمی جهت شناسایی و ورود و خروج افراد حداکثر ایمنی و کارایی  را در عین زیبایی برای هر آنچه مورد اهمیت شماست فراهم می آورد. قفل هوشمند یا قفل برقی طیف وسیعی از سلایق و کاربردها را پوشش می دهد که مالکان  و خریداران بنا به سلیقه و کاربرد قفل آن ها را خریداری می نمایند.

نحوه کار قفل هوشمند

قفل هوشمند با توجه به انواع مختلفی که دارد دارای مکانیسم و سیستم های مختلفی جهت شناسایی افراد و باز و بسته نمودن درب ها می باشد. هر کدام از انواع این قفل ها دارای مزایا و معایبی می باشند و همچنین قیمت مشخص دارند که خریداران باید با توجه به نوع کاربرد خود از هرکدام از این قفل ها استفاده نمایند.

 

کاربرد قفل هوشمند

قفل های دیجیتال در انواع مکان ها در جمله اداره‌جات، مجتمع‌های مسکونی، تجاری، تفریحی و… به کار می روند.این قفل‌ها هرکدام دارای امکانات و مزایایی می باشند که رفاه و آسایش روز افزون را برای شما فراهم می‌آورند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%ad%d8%af%d8%a7%da%a9%d8%ab%d8%b1-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

همه ما می دانیم که این روزها کمتر مسافری را می توانید پیدا کنید که همچنان بخواهد به هتل هایی برود که به جای قفل کارتی یا انواع قفل دیجیتال همچنان از قفل های کلیدی قدیمی و ناکارا و پردردسر استفاده کند. همه ما دوست داریم در چند روز سفرمان در هتلی اقامت کنیم که علاوه بر لوکس و زیبا بودن آرامش و امنیت بیشتری هم در اتاق داشته باشیم.

همیشه کلیدها یکی از پردردسرترین چیزها در سفر هستند چون اگر گم شوند یا فراموش کنیم که آنها را برداریم می توانند سفر ما را تبدیل به یکی از بدترین سفرها کنند. پس این روزها همه هتلداران به این مساله واقف هستند و دوست دارند در هتل شان شرایطی را فراهم کنند که مسافر نهایت راحتی و آسایش را داشته باشد تا دوباره به آن هتل برگردد و دوستان خودش را هم به رفتن به این هتل ترغیب کند.

نصب قفل روی درب اتاق ها چه مزیتی برای هتلداران دارد ؟

  • مشخصا یکی از مزایای اصلی نصب قفل کارتی روی درب اتاق ها شیک و لوکس شدن فضای راهرو و وردی های هتل هاست که این مساله خود می تواند، باعث افزایش رضایت میهمانان هتل ها شود.
  •  قسمت پذیرش هتل می تواند ورود و خروج افراد را به راحتی کنترل کند.
  • اگر بر حسب اتفاق کارت مسافر گم شود به راحتی مسئولین پذیرش می توانند آن را بسوزانند و غیر فعال کنند و کارت دیگری را برای باز کردن قفل کارتی جایگزین کنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید قبل از خرید هر چیزی بدانید که در هنگام خرید چه سوالاتی باید از فروشنده بپرسید و به چه نکاتی بیشتر توجه کنید این راهنمای خرید قفل کارتی می تواند به شما کمک کند که بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید

سوال ۱- آیا بهتر است قفل  بدون تماس بخریم یا تماسی ؟

قطعا این روزها بهتر است قفل کارتی بدون تماس بخرید . یکی از قابلیت های جدید قفل های کارتی RFID یا قفل کارتی بدون تماس دست است که با نزدیک شدن شما به قفل درب بدون اینکه نیاز باشد که از جیب یا کیف تان کارت تان را بیرون بیاورید درب برای شما باز می شود .

علاوه بر این یکی از مزایای استفاده از قفل های کارتی بدون تماس این است کارت ها کمتر مستهلک می شوند و نیاز به جایگزینی آنها نیست و این مساله خصوصا برای هتل هایی که این نوع قفل روی درب های اتاق های هتل نصب میکنند بسیار مهم است  . و یکی از مهم ترین مزایای دیگر قفل الکترونیکی هتلی این است که امکان کپی برداری از کارت وجود ندارد و به همین علت امنیت محلی که قفل کارتی روی آن نصب شده است بسیار بالاتر می رود

سوال ۲- آیا قفل با کلید مکانیکی هم باز می شود ؟

مشخصا یکی از نگرانی هایی که بیشتر افراد در مواجه با قفل دیجیتال دارند این است که نکند یک زمانی که ممکن است قفل دیجیتال از کار بیافتد پست درب بمانند و نتوانند هیچ کاری کنند .

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در طی سالیان با اختراع قفل کمکی یا قفل شب بند آمار سرقت از منزل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا از ابزارهای مختلفی برای تامین امنیت منزل و حتی محله خود استفاده می کنند؛ درب های ضد سرقت ، تکنولوژی های جدید که منجر به تولید انواع قفل هوشمند درب شده و … نقش موثری در حفظ امنیت منازل ایفا می کنند.

فاکتورهای مهمی در روش های جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل مورد توجه است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.بهترین زمان برای سرقت از منزل در طول روز می باشد که اغلب افراد در محل کار به سر می برند.

آمارها نشان می دهد بسیاری از سارقین برای ورود به منزل به جبر متوسل نمی شوند بلکه به راحتی و مانند آنکه صاحب خانه کلید خود را در درب جا گذاشته باشد به منزل وی وارد می شوند.

اما راه های منطقی برای جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل کدامند؟

همانطور که اشاره شد نزدیک به ۴۰ درصد سرقت ها به راحتی و بدون اعمال زور انجام می شود. این آمار گواه بر آن است که بسیاری به هنگام خروج از منزل درها را قفل نمی کنند یا قفل درب منزل شان به راحتی باز می شود.

توصیه می شود برای بهبود امنیت منزل تان قفل ها را بررسی نمایید و قفل هایی مقاوم تر انتخاب نمایید. پیشنهاد ما نصب یک قفل هوشمند است که برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت هایی که این قفل ها برای شما فراهم می کند می توانید صفحه قفل هوشمند را مطالعه نمایید.

  • افرادی را که در نزدیکی شما زندگی می کنند می شناسید؟

در محله هایی که همسایه ها یکدیگر را می شناسند حضور افراد غریبه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و احتمال دزدی نیز کاهش می یابد. بنابراین کمی بیشتر با همسایگان خود آشنا شوید.

در مقاله ی بعد به نکات دیگری که برای جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل می پردازیم.

راه های جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل کدامند؟ – بخش دوم 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند" خرید قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

فقط کافی است برای چند ثانیه به تمام رفت و آمدهایی فکر کنید که در طول روز در یک خانه پر رفت و آمد یا محیط اداری اتفاق می افتد و مطمئن هستم که شما هم موافق هستید که قفل ها از جمله قفل الکترونیکی و خصوصا قفل هتلی می توانند با این همه رفت آمد و دست های آلوده ای که با آن تماس دارد یکی از آلوده ترین جاهای خانه شوند که حتما باید برای تمیز کردن آنها راه چاره ای داشته باشیم.

همه افرادی که می خواهند از محیط بیرون با دست های کثیف و آلوده وارد خانه شود مشخصا اولین جایی که با آن تماس دارند قفل ها هستند بنابراین تمیز کردن قفل های الکترونیکی اهمیت زیادی برای حفظ سلامتی دارد.

قفل الکترونیکی را چگونه می توانیم تمیز کنیم؟

و شاید یکی از بهترین کارها ساخت شوینده های دست ساز و ضعیف خانگی است که علاوه بر اینکه می تواند سطح قفل را پاک کند آسیبی هم به آن نمی رساند. مثلا می توانید از ترکیب یک قاشق سرکه و نمک و رقیق کردن آن با میزان زیاد آب استفاده کنید و با یک دستمال نم دار به این محلول روی بدنه قفل بکشید تا سطح آن تمیز شود.

و به این شکل و با استفاده از این راهکار خانگی می توانید هم سطح قفل را از آلودگی ها پاک کنید و هم اینکه به بدنه قفل الکترونیکی خودتان آسیب نرسانید

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()