نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

این چشمی های درب دیجیتالی دارای یک نمایشگر هستند که دیدن افراد پشت درب را راحت تر می کند و این روزها کاربرد بیشتری نسبت به چشمی های معمولی یا اپتیکال پیدا کرده اند. این چشمی های دیجیتالی مدرن دارای صفحه مانیتور رنگی هستند که زاویه دید را افزایش داده اند.

مزایای چشم های دیجیتالی درب:

  • یکی از بهترین ویژگی های چشم های دیجیتالی درب این است که شما تنها با نگاه کردن در مانیتور می توانید فرد پشت درب را ببنید اما در چشمی های معمولی حتم باید از سوراخ چشمی نگاه کنید که به دلیل ایجاد سایه فرد پشت درب، متوجه حضور کسی در خانه خواهد شد.

چشمی درب دیجیتال

  • یکی از ویژگی های جالب چشمی های دیجیتال دید در شب است. در واقع حتی اگر کسی در تاریکی زنگ خانه شما را بزند شما می توانید به راحتی او را شناسایی کنید. این قابلیت چشمی های دیجیتال از طریق حس گر مادون قرمز می باشد که موجب می شود چشمی دیجیتال عکس هایی با کیفیت مطلوب در تاریکی بگیرد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

  • چشمی های دیجیتال به راحتی قابل نصب هستند و نیازی به سیم کشی و برق و یا منبع تغذیه خارجی ندارند.
  • چشم های دیجیتالی ظاهری زیبا به درب می دهند.
  • این چشمی های دیجیتال ظرفیت شارژ بالایی دارند و در هنگام کمبود شارژ اعلام هشدار می کنند. پس از هر بار شارژ تا چند روز نیازی به شارژ مجدد ندارند و از طریق شارژر به راحتی قابل شارژ کردن هستند.

منبع:

ddlock.net/چشمی-دیجیتال/



:: برچسب‌ها: چشمی دیجیتال" چشمی درب دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

شايد براي شما اين چالش پيش آمده كه بعد از ترك كردن خانه، از قفل بودن محل كار يا منزل خود ترديد داشته باشيد، اين مشكل بيشتر درمورد درهاي­ قديمي ­تر است كه باعث افزايش درصد خطا ميشود. قفل هوشمند به مراتب امنيتي بيشتري نسبت به قفل­هاي ساده دارد. آپشن­­ها­ي بسيار زيادي در قفل­ هاي هوشمند وجود دارد كه بايكديگر آنها را بررسي مي­كنيم.

مزایای قفل­های هوشمند

بسیاری از قفل­های هوشمند یک برنامه تلفن همراه ارائه می­دهندکه به شما اجازه می­دهد قفل کردن و باز کردن درب­ها را با استفاده از آیکون ساده انجام دهید. بعضی دیگر یک برنامه وب را ارائه می­دهندکه به شما اجازه می­دهد همه چیز را از کامپیوتر شخصی خود کنترل کنید. اکثر برنامه­ ها به شما اجازه می­دهد تا کاربران دائمی و موقت را به آن اضافه کنید و برنامه­ های دسترسی را برای روزها و زمان­های خاص تنظیم ­کنید.

اگر قفل دارای بلوتوث است، شما باید در محدوده حدود ۱۲ متر قرار داشته باشید تا با آن ارتباط برقرار کنید، قفل هوشمند را همچنین می­توان با استفاده از Wi-Fi استفاده کرد.

يكپارچه سازي خانه هوشمند

يكي از ويژگي­هاي قفل هوشمند نياز نداشتن كليد است. براي افزايش راحتي،از قفل­هاي هوشمند استفاده كنيدكه به شما امكان مي­دهندكه براي كنترل قفل­ها و ساير دستگاه­هاي خانگي از يك برنامه گوشي استفاده كنيد و همچنين باز و قفل كردن درب از راه دور. باتوضيحاتي كه داده شد طبيعتاً، بهبود امنيت يكي ديگر از آپشن­هاي قفل هوشمند مي­باشد. قفل هوشمند براي ارائه خدمات كدهاي منحصر به فردي را ارائه مي­دهد بنابراين شما مي­توانيد به درستي مكان مورد نظر خود را مديريت كنيد. با ادغام قفل­هاي هوشمند در سيستم مكان مورد نظر، به درستي مي­توانيد از مكان خود حفاظت كنيد، مانند برنامه ريز قفل هوشمند با ادغام بر روي دوربين­هاي مدار بسته.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d8%b7%d9%85%d8%a6%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مشخصا این روزها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف ، این تکنولوژی مدرن به دنیای قفل ها هم راه پیدا کرد و به این شکل قفل هوشمند به بازار عرضه شد . مشخصا همه ما از دردسرهای قفل های کلیدی و عدم امنیت آنها در این روزها که هر سارقی شاه کلید دارد و یا به راحتی با ابزارهای خاصی می تواند قفل کلیدی را باز کند اطلاع داریم و قعا همگی دوست داریم در محلی زندگی کنیم یا کار کنیم که مطمئن باشیم امنیت بالایی دارد و خطری ما را تهدید نمی کند .

مقایسه امنیت قفل هوشمند با قفل کلیدی قدیمی

امنیت بسیار بالا و غیر قابل نفوذ بودن قفل هوشمند

مشخصا یکی از مزایای قفل هوشمند امنیت بالای آنها نسبت به قفل کلیدی است . در قفل های هوشمند همانطور که می دانیم راه ورود می تواند از طریق رمز ، اثر انگشت ، تشخیص چهره و کارت باشد که قطعا همه این موارد بسیار امن و دقیق هستند و اجازه ورود به افراد غیر مجاز را نمی دهند . و گاهی در قفل های هوشمند برای افزایش امنیت قفل این راه های دسترسی با هم ترکیب می شوند مثلا ترکیب رمز + اثر انگشت یا کارت + رمز + اثر انگشت .

سیستم های امنیتی قفل هوشمند

سیستم امنیتی ضد شوک

در قفل الکترونیکی قدیمی تر سارقین می توانستند با اعمال ولتاژهای غیر مجاز می توانستند قفل را غیر فعال کنند و به داخل نفوذ کنند . اما در قفل هوشمند جدید تر سیستم ضد شوک این راه ورود را هم سد میکند و با اعمال ولتاژ چند دقیقه قفل را غیر فعال میکند تا امکان ورود و خروج نباشد .

منیع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

از انواع قفل الکترونیکی می توان به قفل هتلی اشاره نمود. قفل های هتلی در اشکال ، اندازه و رنگ های مختلف عرضه می شوند که معمولا از کارت برای باز کردن این قفل ها استفاده می شود.

منبع تغذیه قفل هتلی ۴ باتری قلمی است که معمولا تا یک سال می توان از آن استفاده نمود. اما آنچه سبب محبوبیت این دسته قفل ها در میان صاحبان هتل ها شده است امکانات مدیریتی آن است.

بخش های مختلف یک قفل هتلی

  • یکی از بخش های قفل هتلی ، مغزی داخلی آن می باشد که در اندازه های مختلف و طبق استادنداردهای روز دنیا عرضه می شود.
  • بخش دیگر قفل هتلی برد الکترونیکی آن است که پردازش اطلاعات و کنترل مغزی را بر عهده دارد.

قفل کارتی هتلی به صورت آنلاین و آفلاین ارائه شده اند که در کنترل حضور  افراد حاضر در هتل توسط مدیران و … با یکدیگر تفاوت دارند. می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره انواع قفل هتلی با ما در تماس باشید.

 

کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال متناسب با نیاز تان می باشند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

شاید بتوان گفت استفاده از قفل های هوشمند، بهتربن راه برای محافظت از خانه و در عین حال خلاص شدن از شر نگهداری دسته کلیدهایی است که یا جا می‌مانند یا جا می‌گیرند. با استفاده از قفل های هوشمند که قابلیت اتصال بین گوشی هوشمند و قفل در آنها امکان پذیر است.

بدون توجه به این‌که شما در چه نقطه ای از جهان هستید، به راحتی می‌توانید هر زمان که قفل اجازه ورود را به کسی صادر می‌کند مطلع شوید و خیال خود را از بابت امنیت خانه راحت کنید. علاوه بر این‌ها، با افزایش تنوع محصولات در این حوزه، شما می‌توانید آنها را با توجه به نیاز یا سلیقه خود تهیه کنید.

قفل های هوشمند بلوتوثی

بسیاری از قفل‌های هوشمند  با استفاده از تلفن همراه، افراد را شناسایی می کنند. این نوع از قفل های هوشمند درب، با گوشی های هوشمند آیفون و برخی از گوشی های اندرویدی سازگاری دارند. قفل‌های هوشمند بلوتوثی با استفاده از بلوتوث و یک اپلیکیشن مخصوص که در آن همه کسانی که اجازه ورود به خانه را دارند،ثبت شده است، شما را شناسایی می‌کند.

 

قفل های هوشمند صوتی

این نوع قفل ها علاوه بر اینکه تمامی امکانات سایر قفل های هوشمند را دارا هستند امکان پیروی از دستورات صوتی را نیز دارند. کاربرد این قابلیت زمانی مشخص می‌شود که شما با دست پر به خانه رسیده‌اید و می‌توانید به کمک دستیار صوتی تلفن همراه، به قفل دستور باز شدن بدهید..

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اگر به چند سال قبل باز گردیم، همیشه برای نگهداری از وسایلمان چه در اتاق هتل یا چه در کمد استخر، نیاز به آویزان کردن کلید به دستمان داشتیم. کلیدهایی که عموماً بزرگ و زمخت بودند و به راحتی می‌توانستند گم شوند؛ اما به لطف پیشرفت تکنولوژی جای این قفل سنتی در استخر و هتل را قفل الکترونیکی گرفت.

قفل الکترونیکی به روی درب‌های کمد باشگاهی و استخر خیال ما را برای باز و بسته کردن راحت کرده است. تصور اینکه چگونه با دست پر از وسایل ورزشی بخواهیم درب کمد را باز و بسته کنیم همیشه آزاردهنده بود. با وجود قفل هتلی علاوه بر راحتی در باز و بسته شدن در امنیت وسایلمان هم تأمین می‌شود. گذشته از این موارد، زیبایی ظاهری که کلید الکترونیکی دارد اصلاً قابل مقایسه با کلیدهای سنتی نیست.

همانند استخر و باشگاه، هتل‌ها هم نیاز به حفظ امنیت و تأمین آسایش مسافران دارند. این قفل ها یا عنوان مرسوم‌تر آن قفل هتلی بسیاری از نیازهای هتلداران و دارندگان اقامتگاه‌ها را برطرف کرده است.

با وجود این قفل ها شما دیگر نیازی به فراهم کردن کلید فیزیکی برای هر اتاق نیستند. علاوه بر این، درصورتی‌که مسافران شما کلید الکترونیکی خودشان را گم کنند، شما می‌توانید در کسری از دقیقه درب را به روی آن‌ها باز کنید.

نکته جالب توجه در مورد قفل ها غیرقابل کپی شدن کلید آن‌ها توسط دیگران است. برخلاف کلید سنتی که به راحتی می‌توانید نمونه‌ای از آن را بسازید، هیچ کس به جز هتلداران نمی‌توانند برای شما کارت ورود به اتاق دارای قفل کارتی را صادر کند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

لوكس و شيك بودن مكان‌هاي خدماتي و تفريحي علاوه بر نماي ظاهري آن‌ها به امكاناتي كه مشتريان از آن استفاده مي‌كنند هم مربوط است. از جمله خواسته‌هاي مشتريان در مواجهه با مكان‌هايي به مانند استخر، باشگاه و هتل تأمين امنيت وسايلي كه به طور موقت در اتاق يا كمد گذاشته مي‌شوند، است. كه با استفاده از انواع مختلف قفل هاي الكترونيكي و قفل كارتي ميتوان اين امنيت را به طور كامل را برآورده كرد.

مشكل بزرگي كه مسافران هتل با درب اتاق‌هاي خود دارند، باز و بسته كردن آن‌ها با دست پر از وسايل و همچنين فراموشي كليد پشت درب است. براي ايجاد حس بهتر در مسافراني كه قرار است در اقامتگاه شما اسكان داشته باشند، توصيه مي‌شود از قفل كارتي استفاده كنيد. قفل كارتي علاوه بر امنيت بالا داراي زيبايي خاص و منحصر به فردي است.

شما به عنوان خدمات دهنده در هتل يا مكان‌هاي عمومي همانند استخر يا باشگاه ديگر نيازي نداريد كه براي هر اتاق يا كمد كليدهاي فيزيكي تكثير كنيد و آن را به دست مشتريان خود بدهيد. قفل‌هاي كارتي يا قفل الكترونيكي داراي تراشه‌هايي قابل برنامه‌ريزي هستند كه در لحظه مي‌تواند توسط اپراتور براي باز و بسته كردن درب مشخصي برنامه‌ريزي شود.

علاوه بر اين، در صورتي كه مسافر يا مشتري شما كليدش را به نا به دلايل خاصي گم يا فراموش كرد، شما مي‌توانيد در عرض چند دقيقه درب را دوباره به روي او باز كنيد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مزايا و معايب قفل هاي الکترونيکي

برخي مزاياي قفل الکترونيکي قفل هاي الکترونيکي راحت تر هستند

بسياري از شرکت ها، ماشين دارها و برخي خانه دارها ترجيح مي دهند تا از قفل الکترونيکي براي منزل خود استفاده کنند تا آسايش بيش تري داشته باشند. به جاي اينکه کليد هاي خود را به کسي بدهيد مي توانيد از رمز ورود استفاده کنيد. شما مي توانيد ديگر هيچ کليدي با خود حمل نکنيد و نگران تعويض يا ساخت کليد نباشيد و به جاي اين کارها سيستم دسترسي خود را آسان تر کنيد.

 قفل هاي ديجيتال امنيت خانه و محل کار را افزايش مي دهند

براساس گزارش اف بي آي در سال 2013 تعداد 1?9 ميليون دزدي اتفاق افتاده است. در خانه هاي مسکوني 63 درصد از دزدي ها در طول روز رخ داده است. بسياري از خانه دارها کليد اضافه اي را در مکاني قرار مي دهند يا از قفل هاي ارزان قيمت استفاده مي کنند که اين کار دزدي را راحت تر مي کند. با کمک قفل سازهاي حرفه اي، قفل هاي الکتريکي امنيت منزل و محل کار شما را بالا مي برند.

قفل هاي الکتريکي معمولا به سيستم امنيتي هم مجهز هستند

براي افرادي که بايد به يک ساختمان دسترسي داشته باشند، قفل هاي هوشمند شيوه ي بهتري براي کنترل دسترسي است. علاوه بر اين، بسياري از افراد قفل هاي الکتريکي را با سيستم امنيتي ترکيب مي کنند و آژير آنها در مواقع دزدي و ورود به منزل به صدا در مي آيد تا امنيت بالاتري داشته باشد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امروزه مسئله امنیت در هتل ها به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است، به اسن دلیل که در گذشته به دلیل سیستم امنیتی پایین قفل های مکانیکی درزدی و گم شدن اشیا در هتل ها بسیار رایج بود. امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.

اما شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که به چه دلیل امنیت قفل کارتی و هتلی بیشتر از قفل های مکانیکی است؟ و این قفل ها چه ویژگی هایی دارند که باعث شده تمامی هتلداران به سمت استفاده از قفل های هتلی کشیده شوند؟

یکی از مهمترین ویژگی های تمام قفل الکترونیکی ها این است که گزارش کاملی از تردد درون اتاق را مشخص میکنند. یعنس با توجه به کارتی که به مسافران داده میشود میتوان مشخص کرد که چه فردی در چه زمانی وارد اتاق شده است.

با استفاده از این قفل ها میتوان برای افراد مختلف مانند کارکنان هتل و مسافران دسترسی های مختلفی را تعیین کرد، این کار میتواند از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری نماید.

جدیدترین مدل های قفل کارتی امکانات ضد حریق دارند. که میتواند موجب آسایش خاطر مسافران و هتلداران شود.

قفل های الکترونیکی دارای یک ساعت داخلی هستند که با استفاده از آنها میتوان قفل را تنظیم کرد که در ساعت معینی قفل شود. و عبور و مرور در ساعت های خاصی جلوگیری نماید.

منبع:

https://ddlock.net/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

تمامی قفل های الکترونیکی درب موجود در بازار به یک شکل کار نمی کنند. آنها می توانند به شیوه های زیر فعال شوند:

  • صفحه کلید
  • یک سیگنال وایرلس (بی سیم)
  •  دستور صادر شده از اینترنت
  • بیومتری

قفل اینترنتی

قفل الکترونیکی با سیستم عامل اندروید و IOS سازگار هستند و با برنامه های موبایل می توانند از راه دور کنترل شوند. فرض کنید سوار اتوبوس هستید و یادتان نیست که درب منزل را قفل کرده اید یا نه: یک لمس صفحه ی گوشی کار شما را راه می اندازد -و این مورد از نگرانی های روزمره ی شما کم می شود.

هم چنین شما می توانید از موبایل خود استفاده کنید تا به طور موقت به یکی از اعضای خانواده، دوست، همسایه و یا کارمند (کارگر، افرادی که منزل را نظافت می کنند، سگ ها را بیرون می برند و غیره) دسترسی به منزل را بدهید. اگر شما سر کار هستید و یا در ساحل استراحت می کنید و مهمانی به منزل شما می آید به راحتی می توانید در چند ثانیه به او کلید مجازی بدهید.

برای اینکه به امنیت بالاتری برسید از صفحه کلیدی استفاده کنید که جای انگشت شما بر روی آن نماند. این کار باعث می شود که صفحه کلید خراب نشود و رمز برای دیگران آشکار نشود. بهترین نوع قفل های دیجیتال دارای سیستمی هستند که بعد از سه بار وارد کردن رمز اشتباه خاموش می شوند (مانند ویژگی مشابه در دستگاه ATM)

قفل وایرلس

استفاده از سیستم دسترسی از راه دور مانند یک کلید الکترونیک یا برنامه ی موبایل (با سیگنال بلوتوث یا Zwave) می توانید درب منزل خود را وقتی نزدیک می شوید باز یا بسته کنید. این تنظیمات مربوط به قفل در صورتی که شما وسایل زیادی به همراه دارید یا هوا تاریک است و درست نمی بینید بسیار کاربردی است.

قفل با دسترسی بیومتری (اثر انگشت و یا اسکنر شناسایی عنبیه چشم)

همه ی این ها در اینترنت وجود دارد و در فیلم های علمی تخیلی یک نکته ی باحال می باشد. آیا این قفل های بیومتری خطا ندارند؟ برخی از قفل سازها این قفل ها را پیشنهاد می کنند ولی باید در انتخاب آنها دقت کرد و به شرایط آب و هوایی منطقه ی محل سکونت هم توجه داشت. برای اطلاعات بیش تر از یک قفل ساز معتبر کمک بگیرید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

وقتی صحبت از انواع این قفل ها می شود تعداد مشخصی وجود دارد که قفل کارتی آهن ربایی، قفل های کارتی RFID و کارت های هوشند می باشند که هر کدام مزایای خود را دارند. قفل های کارتی آهنربایی تقریبا ۵۰ سال است که در هتل ها استفاده می شوند و رویکردی به صرفه برای دسترسی آسان را برای ما فراهم می کنند. کارت های RFID ماندگاری و دوام بیش تری دارند ولی هزینه ی آن ها نیز بالاتر است. این قفل ها باید بدون هیچ گرد و خاکی باشند تا قسمت آهنربایی کثیف نشود و به مشکل نخورد.

کارت های هوشمند که جدیدترین سیستم قفل کارتی می باشد امنیت بالاتری داند ولی فرصت های شخصی سازی بازاریابی را هم برای شما فراهم می سازند. کارت های هوشمند مهمانان به هتل ها امکان می دهد تا الگوهای حرکتی مهمانان را بررسی کنند. این کار باعث می شود که برای هر مهمان یک پروفایل با تمامی سلیقه های او باز شود تا سرویس های مناسب به آن شخص ارائه شود.

کارت های هوشمندی که توسط کارکنان هتل مورد استفاده قرار می گیرند در بررسی میزان تعهد کاری آنها بسیار موثر است و مزایای بسیار زیادی دارد.
آنچه هنگام خرید قفل های هتلی باید بدانیم

برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

برای قفل های RFID باید بدانید که چیپ مخصوص روی دستگاه از چه نوعی است. این اطلاعات در دفترچه ی مربوط به قفل یافت می شود و یا در صورت نیاز باید از فروشنده پرسیده شود. هم چنین، شما می توانید کارت های خود را برای یک فروشنده ی مطمئن بفرستید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

گزینه های متعددی برای انتخاب نوع قفل هتل ها وجود دارد. با این حال، با انتخاب دقیق و مناسب می توان از کیفیت کارت، قیمت و خدمات پس از فروش آن اطمینان داشت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی که برای منزل استفاده می شوند معمولا دارای یک صفحه کلید یا دکمه هستند تا بتوانید در آنها اعداد را وارد کنید و قفل درب را باز کنید. امروزه، قفل های الکتریکی تنها درب منزل شما را باز نمی کنند بلکه شما می توانید با استفاده از آنها ماشین خود را هم باز و بسته کنید. برخی از این قفل ها با استفاده از کامپیوتر و موبایل هوشمند هم قابل استفاده هستند.

برخی از این قفل ها با استفاده از کلید هم کار می کنند تا هنگام خروج از منزل با کلید در را قفل کنند. اگر شما از آن دسته قفل های الکتریکی دارید که سیلندر مکانیکی دارند ایمنی قفل شما به اندازه ی همان قفل مکانیکی خواهد بود. وقتی قفل دارای سیلندر مکانیکی می باشد دزدها به راحتی می توانند از آن عبور کرده و وارد منزل بشوند.

 

چرا باید قفل الکترونیکی بخریم ؟

– استفاده ی آسان. وقتی دست های شما از کیسه های خرید پر استو یا کودک تان را در بغل دارید خیلی راحت می توانید از این قفل الکترونیکی استفاده کنید و بدون نیاز به کلید درب را باز کنید.

– بچه ها. وقتی شما صاحب فرزند هستید باز و بسته کردن درها -وقتی آنها کوچک هستند و وقتی بزرگ تر می شوند و قبل از شما از مدرسه به خانه می آیند- بسیار آسان تر است. دیگر نگران گم کردن کلیدهایتان نباشید.

– راحتی. قفل الکترونیکی امنیت بالایی دارند و وقتی شما وارد منزل می شوید با یک صفحه کلید مجدد درب منزل را قفل می کنید. وقتی که درب منزل را با کلید باز و بسته کنید بعضی اوقات فراموش خواهید کرد که درب را قفل کنید. علاوه بر این، اگر بیش از یک نفر به سیستم منزل دسترسی دارند استفاده از رمز و صفحه کلید به مراتب آسان تر از کلنجار رفتن با دسته کلید است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

۱٫ با استفاده از قفل کارتی دیگر نیازی به استفاده از کلید ندارید

ردیابی کارکنان با استفاده از کلید کار سختی است. اگر شما کارمندان زیادی داشته باشید که در شیفت های مختلف کار می کنند این کار خیلی دشوارتر خواهد بود؛ ولی اگر یک سیستم دسترسی کارتی یا همان قفل کارتی نصب کنید همه ی مشکلات حل می شود. به جای اینکه به سرپرست ها کلید بدهید با استفاده از نرم افزار به آنها دسترسی به نقاط مختلف را می دهید. با این شیوه دیگر نگران اینکه کدام کلید دست چه کسی است نخواهید بود.

۲٫ استفاده ی آسان از قفل هتلی کارتی

ورودی هایی که با کلید باز می شوند به نوعی مشکل ساز هستند زیرا ممکن است خراب شوند و به تعمیرات احتیاج داشته باشند و اینکه کلیدها به مرور زمان کهنه شده و قابل استفاده نخواهند بود. دسترسی از طریق پین کد هم زحمت های خودش را دارد. کارمندان باید رمز ورود را به خاطر بسپارند تا بتوانند وارد ساختمان بشوند. ولی با یک سیستم قفل کارتی و یا استفاده از قفل کارتی در  هتل ها تنها یک کارت را با خود حمل می کنند و نیازی به حفظ کردن رمزهای پیچیده و یا ور رفتن با قفل های بدقلق ندارند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

گزارش جامع

نصب سیستم قفل کارتی به شما کمک می کند تا بر رفت و آمد کارمندان خود به راحتی نظارت کنید و اینکه کدام کارمند در چه ساعتی به ساختمان وارد شده است را بدانید. این کار به شما کمک می کند تا ببینید که کارمندان شما به موقع سر کار می آیند و به موقع هم کار را ترک می کنند؛ هم چنین، کسانی که اضافه کاری می کنند شناسایی می کنید تا به حقوق آنها مبلغ اضافه کاری را هم اضافه نمایید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%88%db%8c%d8%b2%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل‌ کارتی که در صنعت هتلداری طرفداران زیادی را پیدا کرده است یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های امنیتی مورد استفاده در هتل‌ها، ادارات و سالن‌های ورزشی هستند. این قفل‌ها که تنها با استفاده از یک باتری قلمی شارژ می‌شوند و نیازی به استفاده از برق و اتصالات و سیم‌کشی آن ندارند. قفل هتلی به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس قرار دارند.

در سیستم آفلاین تنها با استفاده از کارت همه‌ی کارها انجام می‌شود ولی در سیستم آنلاین قفل‌ها با یک سیستم وایرلس که به نرم‌افزار متصل است به راحتی کنترل می‌شوند و نیازی نیست که کارکنان هتل آن را دائم کنترل کنند. قفل‌های هتلی در مدل‌های مختلف وجود دارند. که در این نوشته شما را با انواع مختلف آنها آشنا خواهیم ساخت.

باید بدانید که این قفل‌ها به دو صورت کار می‌کنند:

۱) الکترونیکی
در این بخش که بیش‌تر به قفل‌های آفلاین مربوط می‌شود پردازش اطلاعات از طریق یک بورد الکترونیکی انجام می‌شود. این بوردها فرمان را به بخش‌های مختلف مغزی قفل صادر می‌کنند و قفل از طریق این بخش تشخیص میدهد که چه زمانی باید باز و بسته شود، عموما قفل هتلی موجود در بازار از این نوع هستند.

۲) مکانیکی
این سیستم از طریق مغزی‌های موجود در قفل هتلی کنترل می‌شود. اندازه‌ی استاندارد این مغزی ۱۵ در ۱۱ سانتی‌متر است ولی می‌توان از مغزی‌هایی در اندازه‌های دیگر نیز استفاده کرد.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84%e2%80%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

نصب قفل های الکترونیکی مزایای زیادی دارند که چند نمونه از آنها در زیر آمده است.

1) با نصب قفل الکترونیکی اثر انگشتی نیاز به حفظ رمز ورود نیست

این مورد برای کسانی که حافظه‌ی خوبی ندارند یک مزیت فوق‌العاده به حساب می‌آید. خوب است بدانید که با نصب قفل‌های الکترونیکی دیگر هیچ عدد و رمزی را نیاز ندارید و به راحتی می‌توانید تردد کنید.

2) قفل الکترونیکی اثر انگشتی ایمنی بالا دارد

اگرچه این قفل‌ها دارای مزایای بسیاری هستند ولی باید در نظر داشت که تغییرات آب و هوایی و هوای سرد ممکن است باعث شود که دستگاه اثر انگشت شما را خوب شناسایی نکند و یا حتی درب برای شما باز نشود. پس زمانی که قصد دارید قفل مناسب خریداری کنید باید به همه‌ی جوانب توجه کنید تا قفل دیجیتال مناسب منزل خود را خریداری کنید.

3) با نصب قفل الکترونیکی اثر انگشتی نیاز به حمل کارت یا کلید نیست


زمانی که این قفل‌ها را نصب می‌کنید خیالتان راحت است زیرا دیگر نیازی نیست با خود کلید حمل کنید (حتما همه‌ی ما سابقه‌ی گم کردن و یا جا گذاشتن کلید در مکان‌های مختلف را داریم). زمانی که با دست پر از خرید به درب منزل می‌رسید نیازی نیست به دنبال کلید یا کارت بگردید و تنها با یک اثر انگشت ساده وارد منزل می‌شوید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل های کارتی ار پرکاربردترین قفل ها در هتل ها و شرکت های بزرگ هستند. کلید های این قفل ها، کارت های مغناطیسی هستند که اطلاعات کاربران و اطلاعات لازم برای باز کردن قفل ها را در خود ثبت میکنند و با استفاده از آن زمانی که کارت را به درب نزدیک کنیم، درب باز میشود.

نحوه استفاده و نحوه کار قفل های کارتی به این شکل است که زمانی که مهمانی اتاقی را در هتل رزور میکند، اطلاعات مهمان در کارت ثبت میشود و همچنین از طریق سیستم مدیریت قفل ها، کارت به قفل اختصاص داده میشود، زمانی که کاربر کارت را جلوی کارت خوان قفل قرار میدهد، اطلاعات کارت توسط کارتخوان بررسی میشود و پس از اعتبار سنجی، تایید میشود و درب باز میشود.

چه اطلاعاتی در این قفل ها ثبت میشود؟

از آنجایی که ذخیره شدن اطلاعات کاربران در کارت های هتلی برای تامین امنیت آنها ضروری است، پرسنل هتل اطلاعات را داخل این کارت ها دخیره میکنند. اما چه اطلاعاتی در این قفل ها دخیره میشود؟ آیا اطلاهات حساس کارابران هم داخل آنها ذخیره میشود؟

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

همچنین ذخیره شماره ای دی کاربر در آنها باعث میشود که با گرفتن گزارش از ساده از آن بتوان فهمید که چه شخصی در ساعت مشخص قفل را باز کرده است و به اتاق دسترسی داشته است. پس زمانی که مشکلی مانند گم شدن وسایل کاربر اتفاق بیوفتد، به راحتی با بررسی گزارش ها میتوان متوجه شد که چه کسی به آنها دسترسی داشته است. و اگر کارت مفقود شود به راحتی آن را باطل میکنند و کارت جدیدی برای شما در نظر میگیرند.

این قفل ها با استفاده از فراکنس های رادیویی و مغناطیسی از راه دور عمل میکنند و به شکلی برنامه ریزی شده اند که با نزدیک کردن کارت با میکروچیپ ها ارتباط برقرار کند و درب باز شود.

منبع:

 

https://ddlock.net/%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

هتل هوشمند به هتلی گفته میشود که درون اتاق ها از تکنولوژی های کنترلی و هوشمند برای فراهم کردن آسایش مهمانان مانند قفل های کارتی هتلی استفاده کرده باشد، استفاده از این تکنولوژی ها در ساختمان باعث میشود که کاربران از زمان ورود به اتاق تا لحظه ای که از آن خارج شوند بتوانند کارهای خود را با کمک گرفتن از سیستم های هوشمند و به شکل خودکار انجام دهند.

 سیستم قفل های امنیتی هوشمند

یکی دیگر از سیسم های هوشمند هتلی و استفاده از قفل کارتی هتلی هوشمند است، این قفل ها رفت و آند مهماناان به داخل اتاق ها را ساده تر میکند و به آنها اجازه میدهد که به جای حمل کلید و نگرانی مدام در مورد گم کردن آنها درب را با استفاده از کارت های RFID باز کنند، استفاده از قفل الکترونیکی برای کنترل و دسترسی به اتاق ها باعث میشود که مسافرانی که در هتل اقامت دارند دیگر نگران امنیت و به سرقت رفتن وسایلشان در زمان هایی که در اتاق حضور ندارند نباشند، زیرا این قفل ها را نمیتوان به سادگی باز کرد و به آنها دسترسی داشت.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی هوشمند

در سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوشمند این قابلیت به کار گرفته شده است که زمانی که دمای هوای اتاق از میزان خاصی بیشتر شود دما را پایین می آورد و در حد مطلوبی قرار میدهد و مانند سیستم روشنایی هوشمند، در مواقع غیر ضروری به صورت خوودکار خاموش میشود.

مزایا استفاده از سیستم هوشمند هتلی

استفاده از سیستم های هوشمند در هتل ها مزایای فراوانی دارد، برخی از مزایای استفاده از این سیستم های هوشمند به شرح زیر هستند.

  • سرویس دهی به مهمانان به صورت کاملا هوشمندانه از لحظه ورود به اتاق تا لحظه خارج شدن از آن
  • کنترل خودکار روشنایی، دما و حضور اقراد در اتاق
  • ارائه گزارشات از رفت و آمد افراد به اتاق های هتل

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

با پیشرفت تکنولوژی مردم رو به استفاده از تکنولوژی های جدید برای زندگی می آورند، یکی از تکنولوژی هایی که میتواند به بهبود زندگی مردم کمک کند نصب قفل کارتی روی درب آپارتمان ها است.

امنیت یکی از مواردی است که همه مردم در زندگی به آن نیاز دارند، یکی از زیر شاخه های امنیت، امنیت خانه و خانواده و وسایل با ارزش فرد است، میتوان با نصب تجهیزات امنیتی روی درب های ورودی آپارتمان امنیت آن را تضمین کرد و همچنین زمانی که در منزل نیستید نگران امنیت آپارتمانتان نباشید.

قفل های کارتی استفاده شده روی درب آپاتمان هم مانند قفل های هتلی برای باز شدن نیاز به کارت دارند، اما بیشتر این قفل ها علاوه بر کارت با کد های رمزی و اثر انگشت نیز باز میشوند. تا در صورتی که کارت را فراموش کردید پشت درب نمانید.

هنگام استفاده از این قفل ها دیگر لازم نیست که یک دسته کلید برزگ را همیشه با خود به همراه داشته باشید و میتوانید با استفاده از هر یک از روش های یاد شده در بالا به قفل دسترسی داشته باشید.

نصب این قفل ها روی درب آپارتمان نه تنها باعث امنیت درب وردی آن میشود بلکه ظاهر ویژه و زیبایی به آن میبخشد که دستگیره درب را در مقایسه با قفل های معمولی متمایز میکند. با استفاده از هر یک از مدل های قفل الکترونیکی میتوانید امنیت و سهولت در استفاده را داشته باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی از تکنولوژی های جدیدی هستند که امنیت زندگی انسان را تامین میکنند، اگر از تجهیزات امنیتی برای تامین امنیت در جوامع استفاده نشود سارقان و جنایتکاران میتوانند به سادگی وارد حریم خصوصی افراد شوند و آمار جرم و جنایت در آنها به میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

امارهای منتشر شده نشان میدهد که خانه هایی که در آنها از سیستم های امنیتی استفاده نمیشود نسبت به خانه های دیگر بیشتر در معرض سرقت قرار دارند.
برای همین هم هست که بسیاری از شرکت های بزرگ و واحد های مسکونی روی به استفاده از سیستم های امنیتی پیشرفته تر برای حفاظت از محل زندگی یا کارشان آورده اند، سیستم های بیومتریک یکی از این تکنولوژی های جدید هستند که به وسیله آنها میتوان از درب های ورودی ساختمان ها محافظت کرد.

در گذشته از این تکنولوژی تنها در شرکت های بزرگ و نظامی استفاده میشد و استفاده از قفل الکترونیکی اثر انگشتی یا تشخیص چهره تنها در انحصار شرکت های بزرگ بود اما این روز ها همه افراد میتوانند این تکنولوژی روی دربهای ورودی منزل خود استفاده کنند و آرامش زهنی زیادی در حین استفاده از آنها داشته باشند.

قفل بیومتریک چیست؟

قفل های بیومتریکی از تکنولوژی منحصر به فردی استفاده میکند که دسترسی به درب ها با توجه به فیزیک بدن را فراهم میکنند. و بر خلاف قفل کارتی که از یک شی فیزیکی استفاده میکنند از خود بدن فرد برای باز شدن استفاده میکنند.

مهمترین نوع قفل های دیجیتال، قفل اثر انگشت است که با استفاده از سنسور اثر انگشت کار میکند، به دلیل اینکه همه افراد اثر انگشت ثابت و منحصر به فردی دارند، این قفل ها با قرار دادن اثر انگشت هویت افراد را تعیین میکنند و سپس درب ها را باز میکند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

پنل های نمایشگر در هتل ها به تابلو هایی گفته میشود که در هتل ها برخی اوقات در کنار قفل های کارتی نصب میشوند و وضعیت اتاق های هتل را به پرسنل آنها نمایش میدهند. تا بتوانند از وضعیت مهمانانی که در اتاق هستند اطلاع داشته باشند.

تابلو هتل یا تابلو فرمان هتل مانند قفل کارتی در اندازهها و طرح های گوناگونی عرضه میشود که صاحبان هتل را قادر میسازد که از آنها به راحتی استفاده کنند و طبق دکوراسیون اتاق ها و سلیقه خود به انتخاب پنل مناسب بپردازند.

میتوانید پنل هایی از جنس پلاستیک و شیشه را در رنگ های مختلف مانند مشکی، سفید، نقره ای و طلایی بیابید.

برخی از ویژگی های پنل نمایشگر و تابلو فرمان هتل

  • این پنل ها مقاومت بالایی دارند و قابلیت کار کردن در دماهای بین -۱۰ تا ۶۰ درجه را دارند.
  • نمایشگر های بکار گرفته شده در این تابلو ها از نوع LED هستند.
  • برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.
  • موارد کنترلی تابلو هتلی

  • مزاحم نشوید
  • لطفا سبر کنید
  • زنگ
  • روشن شدن

برای اطلاع بیشتر از انواع مختلف تابلو فرمان هتل میتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%be%d9%86%d9%84-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()