نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

به سیستم هایی که برای خواندن و تشخیص اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد، سیستم های شناسایی گفته میشود، سیستم های شناسایی مختلفی در وجود دارند که هر یک از آنها از روشی خاص و سخت افزار های مخصوصی استفاده میکنند مانند قفل های هتلی.

مزایا استفاده از سیستم های RFID

استفاده از این سیستم ها مزایای زیادی را در پی دارد، یکی از این مزایا کاهش سرقت و دزدی است، از نمونه های استفاده از این کارت ها استفاده از آنها در هتل ها و به عنوان قفل هتلی است.

هتل هایی که از این روش استفاده میکنند امنیت بالاتری دارند و تعداد سرقت های انجام شده در آنها بسیار کمتر است.

یکی از این سیستم ها سیستم امواج رادیویی و یا RFID گفته میشود. در این سیستم از Tag هایی که میتوانند به صورت کارت باشند استفاده میشود، اطلاعات مورد نیاز در کارت ها ذخیره میشود و یک کارت خوان هم در سمت دیگر قرار دارد که این قابلیت را دارند که اطلاعات ذخیره شده در کارت ها را بخوانند.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

زمانی که کارت های مخصوص را در مقابل کارت خوان قرار میدهید، تراشه هایی که در داخل کارت قرار دارند با آنتن ها ارتباط برقرار میکنند و اطلاعات را دریافت میکنند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-rfid/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

کارت های مایفر یکی از انواع کارت های RFID است با که با استفاده از امواج رادیویی ارتباط برقرار میکند، درو این کارت ها چیپ های با قابلیت خواندن و نوشتن وجود دارد که درون آنها حافظه داخلی وجود دارد که میتواند اطلاعات را داخل خود ذخیره نماید. برخی از انواع این کارت برای سیستم های حضور و غیاب و بلیت های الکترونیکی کاربرد دارد، همچنین از این قفل ها در قفل کارتی هتل و پاورسوئیچ هم استفاده میشود.

شاید این مقاله برای شما مفید باشند

روش تولید کارت های Mifare

برای تولید کارت های مایفر نیاز به انجام فرایند خاصی است که بتوان چیپ ها را داخل کارت جایگذاری نمود. در تولید این کارت ها چیپ ها و آنتن ها را دور تا دور کارت قرار میدهند تا مداری را تشکیل دهد که قابلیت برقراری ارتباط را داشته باشد. به این مدار ها inlay میگویند.

برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

پس از اماده سازی کارت ها، میتوان روی آنها طرح های دلخواه را چاپ کرد و برای کاربردهای گوناگون از آنها ساستفاده نمود. همچنین در تولید این کارت ها میتوان از ورق های ۳۰۰ میکرونی pvc چاپ شده استفاده کرد، در این حالت پس از پایان برش این کارت ها، آنها در سایزهای مناسب و با طرح دلخواه در دسترس هستند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%81%d8%b1/

 



:: برچسب‌ها: قفل کارتی\" خرید قفل کارتی\" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

این روز ها انواع اثر انگشتی این دستگاه ها محبویت بیشتری پیدا کرده اند، و کمتر از دستگاه های کارتی استفاده میشود که تقریبا مشابه قفل کارتی هستند، اما با این حال دستگاه های کارتی محبوبیت خود را حفظ کرده اند.

تمام دستگاه های حضور و غیاب علاوه بر خود دستگاه دارای یک نرم افزار حضور و غیاب هم هستند، که یک داشبورد مدیریتی را در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید به راحتی پرسنل را کنترل نمایید، و در شرکت پس از فرا رسیدن ماه گزارش ها را به داخل سیستم انتقال دهند، و بتوانند نموداری شماتیک از ورود و خروج کارکنان در اختیار قرار دهند.

دستگاه های حضور و غیاب کارتی مانند قفل های کارتی در چند مدل عرضه میشوند اما ویژگی خاص این دستگاه ها این است که قابلیت استفاده همزمان از کارت و کد را دارند، اما مدل های دیگری از این دستگاه ها هم عرضه میشوند که به صورت اثرانگشتی کار میکنند و کاربران با استفاده از قرار دادن انگشت خود روی دستگاه اطلاعات ورود و خروج خود را ثبت میکنند.

قابلیت های منحصر به قرد دستگاه های حضور  و غیاب

امکان تعریف ارسال پیام به شماره های کارت های تعریف شده.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

مجهز به صفحه نمایش ۶۴*۱۲۸ پیکسل
امکان ثبت تردد های ویژه در سیستم، مثلا ماموریت، مرخصی، تاخیر
مجهز به محافظ قطع کننده برق برای عمر بیشتر باتری ها
امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف مانند مدیر و کاربر
مجهز به تقویم فارسی و ساعت تابستانی

منبع:

https://ddlock.net/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d8%ba%db%8c%d8%a7%d8%a8-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قابلیت های ارائه شده توسط قفل الکترونیکی شامل ایمنی کلیه مکان ها از بخش عمومی تا خصوصی است. این قفل ها مانند سایر قفل های ایمنی ، الکترونیکی هستند و طیف گسترده ای از نیازها را پوشش می دهند.

با استفاده از این قفل های الکترونیکی ، هرگونه مشکل امنیتی ، چه برای ساختمانهای مسکونی و چه برای مهمترین سازمان های دولتی ، به بهترین وجه ممکن برطرف می شود.

برجسته ترین تولید کنندگان وسایل ایمنی واحدهای قفل برقی را به فروش می رسانند.

قفل های الکترونیکی چیست؟

قفل های الکترونیکی را می توان با استفاده از جریان الکتریکی قفل یا باز کرد. جریان الکتریکی همچنین برای تغذیه یک الکترومغناطیس ، یک الکترومغناطیس (الکترومغناطیسی با سیم پیچ) یا موتور استفاده می شود.

این دستگاه ها قفل را برای عملیاتی که در صورت عدم امنیت و یا عدم اطمینان انجام می شوند ، فعال می کنند.

Fail-Safe

در صورت قطع برق یا زنگ اضطراری ، قفل الکترونیکی Fail-Safe در مقابل درب باز خواهد شد.

این امر ممکن است زیرا جریان الکتریکی برای نگه داشتن درب قفل شده و جلوگیری از قطع برق مکانیسم قفل استفاده می شود.

قلاب های برقی

سیلندرهای برقی دارای نگهدارنده بهاری هستند که پیچ و مهره را روی قفل دستکاری می کند. دارنده بدون ابزار مناسب برای ورود ، محکم در جای خود باقی می ماند. دستگاه تنها با تأیید صحیح نگهدارنده ، شل شده و به عقب کشیدن پیچ اجازه می دهد.

این نوع قفل الکترونیکی می تواند بدون امنیت و یا عدم اطمینان باشد. اما بسته به کدهای ساختمان برای منطقه شما و نوع ساختمان ، ممکن است فقط یک نوع قفل وجود داشته باشد و شما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید.

جمع شونده

این قفل الکترونیکی به طور انحصاری طراحی شده است تا از fail-secureاستفاده کند.

“جمع شدن” یا “انقباض” برای این دستگاه بدان معنی است که در صورت استفاده از جریان الکتریکی ، پیچ جمع می شود.

پیچ تا زمان قطع برق در این حالت باقی خواهد ماند. در صورت عدم وجود جریان الکتریکی ، پیچ در حالت ایمن باقی خواهد ماند. بنابراین اقدامات ویژه اضطراری نیاز به اقدامات امنیتی ویژه دارد.

از آنجا که این دستگاه از قدرت امنیتی بالایی برخوردار است ، برای باز کردن زنگ آتش (در صورت نیاز یا نیاز) ، منبع تغذیه جداگانه ای لازم است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی" نصب قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در اینجا به برخی از متداول ترین انواع قفل هایی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند مانند قفل های الکترونیکی درب می پردازیم. قفل ها همراه همیشگی درها هستند به همین دلیل انواع مختلفی از درب ها  و انواع مختلفی از قفل درب وجود دارد که هر کدام دارای کاربردهای مختلفی هستند.

قفل های اهرمی بی سیم

توجه داشته باشید که نباید قفل های اهرم مغزی را با برخی دیگر از قفل های اهرمی اشتباه کنید ، که در فضاهای تجاری نیز به عنوان قفل درب تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال قفل های فشار دکمه ای یکی دیگر از انواع قفل های تجاری است که در کلیه آنها استفاده نمی شود.

قفل های اهرمی را می توان با یک کلید یا ترکیبی از کلید و دکمه باز کرد. برای این نوع قفل الکترونیکی ، یک دکمه فشار در قسمت داخلی و یک دکمه کلید در قسمت بیرونی قرار داده شده است تا افراد با دسترسی به کلید بتوانند وارد شوند.

قفل صفحه کلیدی

قفلهای صفحه کلید کاملاً باز شده است ، به این معنی که قفل نمی تواند قفل ، قفل یا قفل شود و به روش های سنتی قفل شود (مگر اینکه بخواهید آن را لگد بزنید). بسیاری از قفل های صفحه کلید بدون کلید از ویژگی های بیومتریک در قفل های خود استفاده می کنند.

با این حال ، برای آن دسته از قفلهای صفحه کلید که از هسته های اصلی به عنوان گزینه پشتیبان استفاده می کنند ، سایر ویژگی های آنها هنوز هم در بین مشاغل مختلف طرفداران زیادی دارند.

قفل های زبانه دار

به غیر از قدرت عمومی آنها ، قفل های زبانه دار برای فضاهای تجاری بسیار مناسب هستند زیرا از دوام ، بادوام بوده و آسیب نمی بینند.این قفل ها برای مکان هایی که بسیاری از افراد در آن سفر و باز و بسته می شوند ایده آل هستند.

قفل دیجیتال زبانه دار در استفاده از قفل های موجود در تجارت بسیار مؤثر است و از عملکرد داخلی بسیار خوبی برخوردار است. قفل زبانه ای از چندین عنصر اصلی تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا قفل های بسیار مطمئن در تجارت در اختیار کاربران قرار دهد.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی" نصب قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در این مقاله به طور مختصر انواع و اقسام قفل های هتل ، مزایا و مضرات استفاده از انواع قفل های کارتی و  هتلی سایر نکات در مورد قفل های هتل که به طور قطع باید در نظر بگیرید ، می خواند.

 

قفل هوشمند در خدمات هتلدارای

  • نصب قفل کارتی برای هتلداران یک سیستم مدیریت امنیت است. این قفل ها شیک و مدرن ، علاوه بر مزایای زیر ، مجتمع یک هتل را به همراه دارند.
  • قفل های هوشمند امکان دریافت گزارش از مسافران و کارکنان هتل را به اتاق ها می دهد.
  • زمان تمیز کردن خدمتکارها در اتاقهای هتل کنترل می شود.

مزایای استفاده از قفل کارتی در خانه و محل کار

این قفل ها در صورتی که به اتوماسیون خانه هوشمند متصل شوند میتوانند مشکلاتی که در خانه اتفاق افتاده را از طریق اپلیکیشن موبایل ی گزارش دهند.
در صورت بروز مشکلات، باید هرچه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنید. اگر قفل های سنتی و کلیدی روی درب یا خانه خود نصب کرده باشید ، دردسرهای زیادی را متحمل خواهید شد. و خیلی دیر از مشکلات آگاهی پیدا خواهید کرد.
داشتن یک قفل هوشمند یا قفلی که از کارت استفاده میکند کافی است که فقط یک خویشاوند را در هنگام خاموش کردن تلفن از آن مطلع کنید تا به درب برسد و شما از راه دور درب را باز کنید تا مشکل را برطرف کنید.

 

آینده قفل هتل هوشمند

  • با استفاده از این قفل ها میتوان همه چیز را از طریق نرم افزار و به صورت آنلاین برنامه ریزی کرد.
  • پس از ورود به هتل و رزرواسیون ، یک نرم افزار بر روی تلفن هوشمند شما نصب شده و نام کاربری و رمزعبور ارائه می شود.
  • تمام فرآیندهای مورد نیاز شما در هتل از طریق همین نرم افزار انجام می شود که یکی از آنها باز کردن درب اتاق است.

مبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بودجه براي بخش امنيت تجاري و قفل الكترونيكي براي امنيت فيزيكي شما چيز بسيار مهمي است. با اين حال ، بسياري از مشاغل تجاري اغلب از اهميت بودجه امنيتي و مزايايي كه بودجه ريزي براي شركت خود به همراه دارد ، غافل هستند.

داشتن چيزي به نام بودجه امنيتي به شما امكان مي دهد تا به راحتي در بحران عواقب منفي سرقت در مشاغل حركت كرده و به حالت عادي برگرديد. البته بيشتر شركت ها تمايل دارند كه پول خود را صرف چيزهاي بسيار قديمي كنند و مسئله امنيتي اغلب از ديدگاه آنها پنهان است.

عوامل امنيتي كه بايد در بودجه امنيتي خود در نظر بگيريد عبارتند از:

امنيت فيزيكي

براي دستيابي به بهترين سطح ممكن امنيتي ، شركتها بايد اقدامات امنيتي جسمي را با اقدامات امنيتي سايبر تلفيق كنند. نمونه هايي از اقدامات امنيتي بدني شامل استفاده از سيستم هاي كنترل دسترسي ، دستگاه هاي نظارتي يكپارچه ، قفل هاي تجاري براي همه املاك و مستغلات و موارد ديگر. با به كارگيري قفل الكترونيكي در محل كار و فعاليت خود ميتوانيد امنيت درب هاي ورودي ساختمان را تامين نماييد.

براي اشنایی با  قفل الكترونيكي وارد سایت یوکا شوید.

امنيت هوش تجاري

با بودجه امنيتي ، مشاغل مي توانند وجوهي را اختصاص دهند كه به آنها اجازه مي دهد پروتكل هاي امنيتي خود را بدون تقصير حفظ ، جايگزين يا به روز كنند. اگر يك تجارت كوچك نياز به تعويض برخي قفل ها به قفل ديجيتال داشته باشد ، داشتن بودجه امنيتي مي تواند به پاسخگويي به برخي از سؤال هاي چالش برانگيز كه بايد مورد توجه قرار گيرد ، كمك كند.

اين امر به فرايندي منجر مي شود كه در صورت عدم موفقيت پروتكل خاص يا هنگامي كه نياز به تغيير چيزي براي مقابله با تهديدات جديد وجود دارد ، هيچ نقض امنيتي باقي نخواهد ماند. از بسياري جهات ، انجام اين كار مانند استفاده از پول نقد براي بودجه هاي امنيتي است. همه به روزرساني ها لزوماً فوري نيستند ، اما در صورت وجود بايد آنها را پياده سازي كنند.

چرا امنیت تجاری مهم است؟

وقتی یک کسب و کار در بهترین وضعیت خود قرار ندارد ، همیشه می توانید دلیل خوبی برای آن پیدا کنید. بدون ایجاد مکانیسم امنیتی مؤثر ، تجارت شما زندگی کارمندان و مشتریان شما را به خطر می اندازد. علاوه بر این ، خطر افشای اطلاعات حساس شرکت و مشتری به دست افراد رد صلاحیت شده و خطر از دست دادن دارایی شرکت و ارزش پولی وجود دارد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از انواع بسیار استفاده شده از قفل های هوشمند، قفل کارتی هتلی است. این قفل ها معمولاً به دو دسته شامل: قفل های آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند. در حقیقت می توان گفت که هر دو ویژگی های خاصی دارند.

قفل کارتی هتلی

قفل آنلاین نوعی قفل کارتی هتلی است که با سیم کشی یا بی سیم به سرورهای پشتیبان وصل می شود. این نوع قفل ها در واقع امنیت بالایی را برای هتل ها فراهم می کنند.

تاریخچه اختراع قفل های کارتی

نمونه اولیه قفل کارتی در دهه ۱۹۸۰ معرفی شد. البته این قفل ها هم به شکل مکانیکی عمل میکردند و لازم بود که کارت را درون کارت خوان قرار داد تا قفل درب باز شود.

همچنین گرفتن آمار کلی اتاق راحت تر است. قفل هوشمند کارتی مبتنی بر فرکانس رادیویی همچنین برخی از اطلاعات را درون خود ذخیره می کند. البته نیاز نیست نگران باشید ، این اطلاعات به هیچ وجه شخصی نیستند. اطلاعات شخصی یا مالی شما در این کارت ها ثبت نمی شود.

در عوض ، تنها اطلاعات در مورد آنها شماره اتاق و تاریخ عزیمت است که به هتل فوق العاده کمک خواهد کرد. هتل ها از این نوع قفل ها برای مدیریت بهتر میهمانان خود استفاده می کنند و دقیق تر زمان ورود و عزیمت را ثبت می کنند.

اهمیت استفاده از  قفل هوشمند هتل در صنعت گردشگری

همانطور که می دانید صنعت جهانگردی یکی از مهمترین و پر رونق ترین صنایع امروزی در جهان است. اما در این صنعت فقط هتل هایی می توانند در این زمینه بمانند که از جدیدترین امکانات استفاده کنند.

این مراکز اقامتی همواره تلاش می کنند تا با بهترین خدمات مدرن و همچنین با کیفیت بهترین خدمات ممکن را در اختیار میهمانان خود قرار دهند و از شرایط مطلوب برای آنها استفاده کنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در این مقاله می خواهیم در مورد بخش کوچکی از فناوری های هوشمند هتل ها و ساختمان ها ، یعنی دستگاه های شناسایی کارت هوشمند و پاورسوئیچ هوشمند (که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود) صحبت کنیم.کارت ها در اینجا کارت هایی هستند که برای باز کردن قفل کارتی استفاده می شوند.

مخصوص اتاق های هتل ها هستند، ما به شما می گوییم که این دو در چه مواردی کار می کنند و چگونه کار می کنند و انواع و مزایای آنها چیست؟

پاورسوئیچ هوشمند هتل چیست؟

یکی از فناوری های هتلی جدید که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، قفل های کارتی و پاورسوئیچ هوشمند است، این دستگاه ها از یک کارت و یک کارتخوان استفاده میکنند، با قرار دادن کارت داخل کارتخوان این دستگاه، عملیات های خاصی مدیریت میشوند.

مزایای استفاده از پاورسوئیچ در اتاق های هتل

جلوگیری از اتلاف برق جلوگیری از اتلاف انرژی در این مدل ها به این دلیل است که، زمانی که کارت را از روی دستگاه بر میدارید، برق قطع میشود و برخی از دستگاه ها و لامپ ها به طور کامل خاموش میشود، همچنین برخی از موارد مانند تهویه و … که نباید به طور کامل خاموش شوند رو یحالت کم مصرف قرار میگیرند.
برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

و از آنجایی که برق را به طور کامل قطع می کند ، امنیت بیشتری در خانه ایجاد می کند (در صورت قطع نشدن اتصال کوچک ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی در خانه شود).

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%da%86-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

برای بالابردن رضایت کاربران از اقامت در هتل باید از نوآوری ها استفاده کرد، کاربرانی که در هتل های دارای تجهیزات هوشمند و قفل های هتلی استفاده میکنند اقامت داشته اند تجربیات رضایت بخش تری از اقامت در هتل های معمولی تجربه کرده اند.

استفاده از فن آوری های پیشرفته در هتل ها

ورود بدون کلید

این سیستم ها راحتی و امنیت بیشتری را ارائه می دهند. در حال حاضر برخی از هتل ها قفل رمزی، قفل هتلی یا مچ بند مجهز به RFID های را به مهمانان خود را ارائه می دهند که جاگزین کلیدها در هتل میشود.

 

RFID به هتلداران اجازه می دهد تا یک تجربه دلخواه را برای میهمانان خود ایجاد کنند. هتل هایی  مانند آلما بارسلونا ، در زمینه ورود بدون کلید، یک قدم جلوتر رفته اند و اکنون از فناوری ورودی اثر انگشت شبیه به فناوری مورد استفاده در تلفن های آیفون استفاده می کنند. هتل نود صفر در بوستون از اسکنر شبکیه استفاده می کند که دقت و امنیت بیشتری را ارائه می دهد.

به کار گیری اسکنر مادون قرمز

بعضی از هتل ها از فرآیندهای سختگیرانه ای استفاده می کنند، به عنوان مثال کارمند هتل ابتدا باید بعد از ۵ ثانیه پس از در زدن و وارد اتاق شود. برخی هتل ها دارای قفل هایی هستند که به کارکنان هشدار می دهد که میهمانان در اتاق هستند.

برای اشنایی با قفل الکترونیکی کلیک کنید.

هتل سیاتل به این منظور شیوه ابتکاری را در پیش گرفته است. در هر اتاق یک سنسور مادون قرمز وجود دارد که گرمای بدن را تشخیص می دهد ، اگر سنسور حضور مهمان را نشان دهد ، کارمند هتل محل را ترک می کند و ساعت بعدی برمی گردد. بنابراین ، هرگز برای مهمانان. ایجاد ناراحتی نخواهند داشت.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%81%d9%86-%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" قفل کارتی" تجهیزات هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

هنگامی که ما به شهر یا کشور دیگری سفر می کنیم ، اولین فکری که به ذهنمان خطور می کند این است که کجا زندگی کنیم؟اگر میخواهید هتل مناسبی را انتخاب کنید حتما توجه کنید که امنیت شما رو تضمین کنند، امروزه با استفاده از قفل های کارتی هتلی این مشکل برطرف شده همچنین روشهای مختلفی برای تحقیق وجود داره، از جمله سوال از دوستان و آشنایانی که قبلاً به هتل رفته بودند.

 

  1. عوامل موثر در انتخاب هتل مناسب
  2. نظافت هتل، اتاق ها و سرویس تمیز و مرتب.
  3. لابی و رستوران شیک
  4. امنیت و دسترسی به اماکن فرهنگی محلی
  5. دسترسی راحت به مواد غذایی

بعد از انتخاب هتل مناسب و مسافرت به مقصدی که همان هتل مورد نظر ماست و بلافاصله پس از ورود به اتاق ، بلافاصله اتاق را بررسی می کنیم تا ببینیم انتخاب مناسبی انجام داده ایم یا می توانیم در این هتل استراحت کنیم. یا نه. الزامات داخل خانه مانند وجود قفل های کارتی هتلی می تواند به ما اطمینان دهد که کنترل و نظارت مناسب بر نظارت و نیازهای مهمان وجود دارد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

در ابتدای ورود به اتاق نظافت و سرویس آن را بررسی میکنیم، سپس نوبت به بررسی کمد لباس می رسد که انتظار می رود مواردی مانند کمد لباس ، کیسه لباسشویی و بالش اضافی را نیز در داخل خود داشته باشد. و یخچال و فریزر و روی میز را بررسی کرده و میان وعده ها را بررسی کنید.

موارد دیگر برای چک کردن عبارتند از: کنترل تلویزیون و کنترل ، کتری برقی ، تخته اتو و اتو ، سطل زباله ، بررسی اینکه چراغ ها روشن میشوند یا نه ، تبدیل شارژر ، دسترسی به اینترنت پر سرعت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در این مقاله به بررسی وضعیت روشنایی ویژه و قفل های هتلی استفاده شده در هتل های ایران می پردازیم و جنبه های مختلف آن را مورد بحث قرار می دهیم..

در نورپردازی دو جنبه مختلف زیبایی شناسی و بعد الکتریکی ، جنبه های مختلفی از موضوع دخیل هستند، که رابط بین معماران و مهندسان مشاور برق است. با توجه به شرایط متاستاتیک و نحوه استفاده از این فناوری ، عدم توجه به بعد فنی ، پروژه را به ورطه پرتگاه سوق می دهد.

یک هتل به انواع مختلفی از چراغهای با نورپردازی و قفل های هتلی با طرح های مختلف نیاز دارد ، هر برند پاسخگوی یک سری خواسته ها است. بنابراین تولید چراغهای هتل از یک یا دو مارک امکان پذیر نیست و عملا ترکیبی از مارک های مختلف برای تهیه کالاهای مربوطه لازم است. بنابراین دریافت کامل این محصول از سایر افراد برای بررسی فنی بسیار دشوار خواهد بود.

نورپردازی خود پس از تبدیل منابع نور از لامپ های رشته ای و هالیدهای فلزی به LED ، دچار یک انقلاب جدی شده است و این تحولات به سرعت و اساساً فیکسچر این چراغها را تغییر داده است. بنابراین نمی توان این تحولات را برای مجموعه هایی صرفاً معماری یا سایر موارد خاص مورد بررسی قرار داد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

فضای دلربا و اوج ظرافت ، معمولاً توسط گروهی از معماران در لابی هتل نمایش داده می شود ، و در اصل لابی هتل فضایی جذاب است که مختصراً از معماری ، زیبایی ، لوکس بودن ، خدمات هتل ، خدمات به مشتری ارائه می دهد. و غیره چنین سبکی از هتل در این شورا نمایش داده می شود. بنابراین مطابق با این وظایف ، معمار با مهندس روشنایی باید موارد فوق را رعایت کند.

معمولاً در چراغ های تزئینی ، عناصر طراحی داخلی ، چه آنها از دیوار یا سقف نور ساطع می شوند ، یکی از عناصر اصلی طراحی هستند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

انتخاب درب و قفل مناسب مانند قفل های دجیتال می تواند اولین خط دفاعی شما در مقابل سارقان و سرقت باشد. بنابراین انتخاب بهترین قفل منزل بسیار مهم است زیرا عملکرد و کیفیت آن بر امنیت شما تأثیر می گذارد.

شما باید هنگام خرید قفل مناسب نکات ارزشمندی را بدانید، از جمله اینکه به چه نوع قفلی برای درب داخلی و خارجی نیاز دارید.

نسل جدید قفل ها

برای امنیت بیشتر و سهولت استفاده میتوانید از نسل های جدیدتر این قفل ها استفاده کنید، قفل های نسل های جدید شامل قفل های دیجیتال و قفل الکترونیکی هستند.

بهترین مدل را انتخاب کنید

هنگامی که تصمیم به خرید مناسب ترین قفل در خانه خود گرفتید ، باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. برای این کار می توانید وب سایتهای شرکت مربوطه را بررسی کنید تا اطلاعات و رتبه بندی آن را بررسی کنید. همچنین می توانید برای یافتن قفل مناسب درب، با توصیه های سرویس قفل مشورت کنید.

قفلی مناسب بودجه خود انتخاب کنید

می توانید قفل درب معمولی را با قیمتی بالاتر و امنیت پایین تر خریداری کنید ، اما به جای این خرید می توانید قفل درب اثر انگشت و یا قفل کارتی با امنیت بالاتر را انتخاب کنید که ممکن است گران تر از یک قفل معمولی باشد. بودجه بندی شما را به قضاوت درست درباره قیمت تعیین شده می رساند.

 از ویژگی های قفل ها اطلاعات بدست بیاورید

 برای تصمیم گیری هوشمندانه برای خرید قفل هوشمند ، بهتر است از سطح ویژگی هایی که این قفل ارائه می دهد اطلاع داشته باشید. Smart Lock راهی آسان برای دسترسی به درب شما ارائه می دهد. اگرچه ممکن است این قفل ها از قفل های درب معمولی گران تر باشند ، اما تعادل نهایی بین امنیت و راحتی است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8/



:: برچسب‌ها: قفل ددیجیتال" قفل الکرونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

هتلهای مدرن همواره برای جذب مشتریان بیشتر از روش های خلاقانه و جدید استفاده میکنند تا با تغییراتی که به وجود می آورند بتوانند خود را هر چه بیشتر با اجتماع هماهنگ کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری بدست بیاورند. در این نوشته چند مورد از تغییرات مثبت مانند قفل کارتی هوشمند که میتوانید با ایجاد آنها مشتریان بیشتری بدست بیاورید را بررسی میکنیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

فراهم کردن امکانات با بالاترین تکنولوژی

سلایق افراد مختلف در انتخاب یک مرکز اقامتی مناسب متفاوت است، برخی افراد به دنبال انتخاب هتل هایی هستند که امکانات زیادی در اختیارشان قراردهد و برخی به دنبال هتل هایی هستند که ویژگی های محلی و فرهنگ و سنت منطقه در آن به کار رفته باشد.

اما لازم است در کنار استفاده از فرهنگ و هنر، از تکنولوژی های روز دنیاهم کمک بگیرید و ویژگی هایی مانند استفاده از سناریوهای هتل های هوشمند، که اقامت در هتل را برای مسافرانتان لذت بخش خواهد کرد.

امکاناتی مانند امنیت هوشمند با بکارگیری قفل کارتی هوشمند یا قفل های الکترونیکی، سیستم های کنترل تهوبه، کنترل روشنایی و.. همه از امکاناتی هستند که رضایت کاربران را فراهم میکنند.

 

رستوران و غذاها

بیشتر افرادی که در هتل شما اقامت میکنند، از شهر دیگر و یا کشور دیگری آماده اند و جاذبه های گردشگری، غذاها و.. برای آنها جلوه ای جدید دارد. به همین دلیل بد نیست که زمان انتخاب غذاها و طراحی رستوران به این مورد خاص توجه کنید و فضایی مطابق با شهر یا کشورتان طراحی کنید تا نظر مشتریان هتل را بیشتر جلب نمایید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در مقالات قبلی سایت در مورد هوشمند سازی هتل و تجهیزات لازم برای هوشمند سازی هتل ها صحبت کردیم، هتل های هوشمند دارای اتاق های هوشمند هستند، در این نوشته ویژگی های اتاق های هوشمند و قفل های کارتی را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های اتاق هوشمند در هتل

ورود به اتاق های هوشمند در هتل از ورود به آنها آغاز میشود، در لحظه ورود به این اتاق ها لازم نیست که از کلیدهای مکانیکی استفاده کنید، با استفاده از امکانات قفل هوشمند میتوانید تنها با نزدیک کردن کارت به قفل کارتی، درب را باز نمایید.

اتاق های هوشمند قابل برنامه ریزی اند و میتوان با استفاده از نرم افزار هوشمند فعالیت های زیادی را از جمله: روشن و خاموش کردن چراغ ها، کنترل پرده ها، کنترل سیستم گرمایشی و سرمایشی و درب را انجام دهید.
اتاق های هوشمند قابلیت تعریف کردن سناریوهای مختلفی را دارند که میتوان با تعریف انها سیستم های اتاق را شخصی سازی کرد.

برای اشنایی با قفل های الکترونیکی کلیک کنید.

مزایای هوشمند سازی هتل برای میهمانان هتل

با وجود اینکه هوشمند سازی اتاق های هتل برای صاحبان هتل ها دارای ویژگی های مثبتی است و در جذب مشتریان و کمتر شدن هزینه های هتل کمک میکند، اما برای مهمان هم مزیت های زیادی دارد که شامل موارد زیر هستند:
در اتاق های هوشمند دمای اتاق همواره در حالت ایده الی قرار دارد، حتی اگر فراموش کنید که سیستم سرمایشی یا گرمایشی را خاموش کنید خودش به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-smart-room-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از دغدغه هایی که هتلداران با آن مواجه هستند بحث مدیریت بهینه مصرف انرژی است، در یک هتل هوشمند از امکانات و متدهایی برای افزایش کیفیت خدمات استفاده میشود، یکی از این امکانات مورد استفاده در هتل های هوشمند استفاده از سیستم های مدیریت مصرف انرژی در هتل ها و قفل های هتلی است. که کاهش قابل توجه مصرف انرژی را در پی دارد.

پس از خارج شدن مهمان از اتاق همه تجهیزات الکتریکی که در زمان حضور او در اتاق فعال بوده اند خاموش میشود و اگر امکان اینکار وجود نداشته باشد در حالت استندبای قرار میگیرد، و تجهیزاتی مانند: پرده های برقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و قفل هتلی… که در حضور مهمان در حالت خاصی قرار گرفته اند، به حالت اصلی خود قرار میگیرد.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

زمانی که اتاق در حالت نظافت قرار دارد، جهیزاتی که در حالت غیر فعال بوده اند، به همان شکل باقی می مانند و تنها برخی از آنها مانند سوکت های روشنایی و… که لازم است روشن باشند در حالت روشن شدن قرار میگیرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%a7%d9%86%d8%b1%da%98%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: قفل هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل ها به تجهیزاتی گفته میشوند که از گذشته های دور تا به امروز برای بسته نگهداشتن درب ها و امنیت آنها کاربرد دارد، برخلاف تصور عموم مدل های مختلفی از قفل وجود دارند که هر یک دارای کاربردهای مختلفی هستند.

این قفل ها با توجه به محلی که در آن نصب میشوند متفاوت اند، به عنوان مثال برخی از قفل ها مانند قفل های کارتی برای نصب شدن روی درب هتل ها  کاربرد دارند، برخی برای پنجره ها و درب های کمد و قفسه ها، در ادامه این نوشته ویژگی های این قفل ها را بررسی میکنیم.

قفل مغزی مخصوص در حمام و توالت

این قفل ها با استفاده از کلید باز و بسته نمیشوند و به جای استفاده از کلید دارای دستگیره ای هستند که به جای کلید عمل میکند، این قفل ها داری دستگیره هستند.

قفل مغزی کامپیوتری

از این نوع قفل ها معمولا در ساختمان های شلوغ تر و پر رفت و آمد نصب میکنند، این قفل همان قفل کارتی است که پیشتر هم راجع به آن صحبت کرده بودیم.

این فقل به وسیله کارت های rfid یا کارت های کامپیوتری کار میکنند که صاحب اتاق با استفاده از کارتی که در اختیار دارد میتواند آن را باز کند، برخی از این کارت ها با تکنولوژی RFID و از راه دور کار میکنند و برخی از آنها دارای یک شکاف مخصوص روی قفل اند که وقتی کارت را وارد آن میکنی پس از تایید درب باز میشود.
این کارت ها برای مسافران به صورت جداگانه ای صادر میشوند و پس از اینکه مدت اعتبار اتاق به پایان برسد، کارت هم باطل خواهد شد و دیگر فاقد اعتبار نخواهد بود.

قفل مغزی دارای میله قدی

این قفل ها را روی درب های دو لنگه نصب میکنند و لبه های جلویی این درب ها به صورت نیم روی هم قرار میگیرد و مغزی آن به وسیله یک میله قندی باز بسته میشوند، زمانی که از این نوع قفل استفاده میشود دیگر نیازی به استفاده از قفل های جداگانه روی دولنگه درب نیست و میتوان آن را به آسانی باز و بسته کرد.

قفل الکترونیکی یا قفل برقی

این قفل ها هم یکی از مدل های قفل الکترونیکی موجود در بازار است که برای کار کردن آنها نیاز به جریان برق بین ۱۲ تا ۲۴ ولت است، این قفل ها از سیستم های مختلفی استفاده میکنند که از کارت خوان ها، اثر انگشت و… استفاده میکنند و پس از اینکه فرمان باز کردن قفل را دریافت میکنند باز میشوند.
از قفل الکترونیکی در طیف وسیعی از کاربردها استفاده میکنند، مثلا در هتل ها، مراکز تجاری و اداری و مسکونی.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

تکنولوژی های مدرن به کمک آمده اند و شما میتوانید با استفاده از برخی از مسائل مانند استفاده از قفل الکترونیکی امنیتی که دارای قابلیت قفل کودک هم هست از کودک شما محافظت کند.

مراقب از کودکان در خانه برای مادران به دلیل کارهای بسیار زیاد آنها در خانه کمی مشکل است، این مشکل خصوصا در خانه های بزرگ تر مشکل تر است و به همین دلیل مادران ممکن است برای مراقبت از فرزندانشان دچار مشکل شوند. و این امر در برخی مواقع ممکن است باعث به خطر افتادن امنیت آنها شود.

خطراتی مثل گم شدن کودکان و دست زدن به وسایل ممنوعه و دارد شدن به بخش های دیگر خانه که کودکان نباید به آنها مراجعه کنند، برای آنها خطر آفرین باشد.

دلایل استفاده از قفل امنیتی مجهز به قفل کودک

قفل الکترونیکی امنیتی مجهز به قفل کودک به طور خاص برای افزایش امنیت بچه های کنجکاو طراحی شده است. از آنجا که کودکان خردسال از خطرات آگاه نیستند، بهتر است وسایلی مانند چاقوهای آشپزخانه یا مواد شیمیایی از دسترس آن ها خارج شوند. همچنین این محدوده سنی، علاقه زیادی برای باز نمودن درب ورودی و خروج از منزل دارند.

به همین دلیل باید از قفل امنیتی مجهز به قفل کودک برای افزایش امنیت محیط پیرامون کودکان استفاده کرد. این نوع سیستم قفل کردن، امکان دسترسی به یک بخش خاص از خانه را برای افرادی با مهارت بسیار پایین و اولیه، غیر ممکن می کند.

 

کاربردهای مهم قفل امنیتی مجهز به قفل کودک

درب خودرو

بسیار دیده شده است، که کودکان درب ماشین را در حین رانندگی باز کرده اند و باعث تصادف شده اند، خطرت جبران ناپذیری را برای کودکان داشته باشد. برای همین در زمانی که در حال رانندگی هستید توصیه میشود که از قفل کودک استفاده کنید.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

درب کمد

کودکان به طور ذاتی کنجکاو هستند و مکان های مخفی خانه را برای کنجکاو بودن جست و جو میکنند، یکی از مکان هایی که برای کودکان بسیار خطر افرین است کمد و کابینت ها هستند، شما ممکن است وسایل خطرناکی مثل چاقو، ابزارهای تیز، مواد شیمیایی و… را در داخل کمد یا کابینت قرار دهید، دسترسی یافتن به هر یک از مواردی که نام بردیم میتواند باعث بروز آسیب جدی به کودک شما شود، به همین دلیل یکی از مکان هایی که میتوانید روی آنها از این نوع قفل استفاده کنید، درب های کمدها هستند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در مقاله قبلی سایت در مورد هوشمند سازی ساختمان ها که اصطلاحا به آن خانه هوشمند هم گفته میشود صحبت کردیم، و انواع گجت هایی که برای هوشمند سازی خانه لازم هستند را بررسی کردیم، اما در این مقاله، قصد داریم در مورد محل کار هوشمند صحبت کنیم.

لزوم محل کار هوشمند

این روزها بیش از اینکه در خانه زندگی کنیم، وقتمان را در محل کارمان سپری میکنیم، به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که از تجهیزاتی در آن استفاده کنیم که دغدغه هایمان را کمتر کند، و بتوانیم تعامل بیشتر با کارمندانمان داشته باشیم. تا آنها راحت باشند و بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند.

محل کار هوشمند را با نام ها اداره دیجیتال و دفتر کار هوشمند هم میشناسند، این ادارات علاوه بر اینکه مصرف کاغذ کمتری دارند از تکنولوژی هایی استفاده میکنند میتواند از محیط زیست محافظت نماید، و بتواند با کاربران که کارمندان شرکت هستند تعامل داشته باشند.

چگونه دفتر کارمان را هوشمند کنیم ؟

به روش های مختلفی میتوان برای خود خانه ای هوشمند و دفتر کاری هوشمند داشت، که از انواع این اقدامات میتوان به موراد زیر اشاره کرد.

میز کار هوشمند و صندلی هوشمند

برخی از این صندلی ها دارای ماساژور هم هستند، که در این حالت هیچ گونه خستگی در حین کار به سراغ شما نخواهد آمد.
میزهای هوشمند، دارای قفل هوشمند روی کشویشان هستند، که زمانی که وسیله یا پرونده ای را داخل آنها قرار میدهید دیگر لازم نیست نگران امنیت و حفظت از آن باشید.

نصب لامپ‌های هوشمند

شاید در اداره شما هم اینگونه باشد که برخی از محل ها دارای نور کافی نباشند، در حالی که برخی از بخش ها نور خیلی زیادی دارند، زمانی که از روشنایی هوشمند استفاده میکنید، همه بخش ها به اندازه نیاز روشنایی خواهند داشت و نیازی به صرف هزینه زیادی برای روشنایی نیست.

با استفاده از این سیستم ها شما میتوانید بدون اینکه از جایتان بلند شوید، لامپ ها را روشن کنید و با تنظیم یک ساعت خاص آنها را روشن و خاموش کنید. مثلا تنظیم کنید که در روز خاموش باشند و در شب و زمانی که هوا رو به تاریکی میرود خاموش شود.

نصب پنجره‌های هوشمند

در مقالات قبلی در مورد قفل الکترونیکی درب و پنجره صحبت کرده بودیم، اما در این بخش میخواهیم در مورد نصب پنجره های هوشمند صحبت کنیم، این پنجره ها مجهز به قفل و پرداهای هوشمند هستند، میتوانید با یک کنترل پرده ها را باز کنید و همچنین پنجره ها را نیز باز و بسته کنید.

دستیار صوتی هوشمند

دستیار صوتی هوشمند شما میتواند مانند یک منشی عمل کند، و کنترل تجهیزات شما را برعهده بگیرد، با استفاده از این تجهیزات میتوانید، جلسات خود را ست کنید و….

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: خاه هوشمند" محل کار هوشمند" قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

آیا تا به حال به محض اینکه از خانه بیرون رفتید تا به مسافرت بروید ، این سوالات را از خودتان پرسیده اید؟

  • آیا درب خانه را بسته ام؟
  • آیا پنجره های خانه بسته اند؟

با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند قفل الکترونکی میتوانید با تنها متصل کردن آنها به تلفن همراهتان از هر جایی امنیت قفل های درب و پنجره و… را تامین کنید، با اینکار حداقل خیالتان از این بابت راحت خواهد بود که در خانه شما امنیت برقرار است و از مسافرت و گردش بیرون منزلتان لذت ببرید.

این سوالات همه مورادی هستند که میتوانند شیرینی یک گردش یا سفر دلنشین را به کام ما تلخ کنند. و لذت آن را از بین ببرند. اما میتوانیم با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند قفل های الکترونیکی در خانه این نگرانی ها را به حداقل برسانیم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید

ممکن است دور از خانه باشید اما، از هر جایی میتوانید، امنیت وسایل خانه را بررسی کنید، با نصب دوربین های امنیتی، هر لحظه ای همه چیز تحت نظر شما خواهد بود.

با استفاده از تکنولوژی روشنایی هوشمند میتوانید چراغ های خانه را از راه دور روشن و خاموش کنید، تا اگر سارقان خانه شما را برای برای سرقت تحت نظر قرار داده اند، با روشن و خاموش شدن چراغ های خانه این احساس را پیدا کنند که فردی در خانه حضور دارد و از سرقت از آن چشم پوشی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های هوشمند کلیک کنید.

اگر زمانی که در مسافرت هستید، نیاز بود چیزی از خانه به کسی بدهید یا به وسیله ای احتیاج داشتید، میتوانید از راه دور یک کلید مجازی برای یکی از آشنایان قابل اعتمادتان تعریف کنید تا بتواند وارد خانه شود، به پس از خروج شخص، کلید مجازی را باطل کنید.

با استفاده از این تکنولوژی ها میتوانید مسافرتی بدون دغدغه داشته باشید و خیالتان از بابت وسایل خانه راحت باشد، و بدانید خانه و وسایل آن همواره در امنیت قرار دارند و میتوانید از راه دور انها را کنترل کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b3%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%ba%d8%af%d8%ba%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: برچسب‌ها: قفل الکترویکی" قفل دیجیتال" خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امنیت مدارس بسیار مهم است و در صورتی که معلمان و دانش آموزان در مدارس آرامش و اطمینان خاطر نداشته باشند، تمرکز کافی برای یادگیری را نخواند داشت. به همین دلیل باید به دنبال فراهم کردن محیطی امن در مدارس بود تا خیال خانواده های دانش آموزان هم از بابت امنیت فرزندانشان راحت باشد. در این مقاله به تاثیرات مثبت استفاده از قفل الکترونیکی در مدارس میپردازیم.

امکان کنترل از راه دور

قفل های الکترونیکی این امکان را برای شما فراهم میکنند تا بتوانید به شکل هوشمند آنها را به از مسافت دورتر کنترل نمایید. به عنوان مثال تصور نمایید که تهدیدی دانش آموزان مدرسه را تهدید میکند و لازم است خیلی سریع در تمامی کلاس ها را بسته یا باز کنید، با استفاده از این سیستم میتوانید خیلی سریع تمامی قفل های درهای کلاس ها را یک جا از راه دور باز و بسته کنید.

امکان اتصال به سایر ابزار های امنیتی

میتوان با اتصال قفل های الکترونیکی به سایر ابزار ها مانند: زنگ های هشدار، دوربین ها و .. امنیت کلاس های درس و سایر بخش های مدرسه را تامین کنید. همچنین استفاده از این قفل ها میتواند یکی از بخش های هوشمند سازی مدارس محسوب شود.

به عنوان مثال تصور کنید که شخصی به قصد آسیب رساندن به محیط مدرسه شما قصد وارد شدن به آن را دارد. اما به محض اینکه این قفل ها دسترسی غیر مجاز را احساس نمایند از طرق سیستم های امنیتی متصل اقدام به هشدار این دسترسی از طریق زنگ هشدار، اطلاع دادن به مدیر مدرسه و یا اداره پلیس میکند. همچنین در صورتی که قفل ها را به دوربین مداربسته متصل کرده باشید، هنگام احساس دسترسی غیر مجاز اقدام به فیلم براداری خواهند کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی" نصب قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در سال های اخیر در اکثر هتل ها از تکنولوژی قفل هتلی برای باز کردن درب ها استفاده میشود، این تکنولوژی این امکان را فراهم میکند که بتوان با روش های نوین به مدیریت هتل و هتلدازی پرداخت، اکنون تمام هتل های بزرگ و درجه یک از این تکنولوژی استفاده میکنند.

تجربیات نشان داده است که مسافران و هتلداران با استفاده از این تکنولوژی تجربه بهتری از مسافرت و اقامت در هتل داشته اند و همچنین هتلداران زمانی که از این تکنولوزی استفاده میکنند تجربه بهتری برای هتلداری دارند و تجربه ساده تری دارند.

استفاده از قفل های هتلی در هتل ها رواج زیادی دارد و با استفاده از آن  میتوان بدون نیاز به استفاده از کلید به اتاق ها دسترسی داشت. و نیازی نیست که دلهره مفقود شدن کلیدهای فلزی را داشته باشید.

البته برای پیاده سازی آنها نیاز به پرداخت هزینه های اندکی است اما از آنجایی که این تکنولوژی کاربرد زیادی صرف هزینه هم برای پیاده سازی آن به صرفه است اما باید این نکته را در نظر داشت که بهبود شرایط هتل بصرفه تر است.یعنی همان قدر که هزینه کنید رضایت مشریان را هم کسب خواهید کرد.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

برخی از ویژگی های سخت افزاری مشترک در این قفل ها به شرح زیر است.

  • مقاوم در مقابل رطوبت و آب خوردگی تا۸۷%،
  • استفاده از تکنولوژی های مختلف کارتی مانند RFID
  • همه این قفل ها کلیدهای مکانیکی یدکی دارند
  • جنس بدنه مقاوم، معمولا استیل یک تیکه
  • بدنه و دستگیره از جنس استنلس استیل
  • دارای موتور مغناطیستی که کارکرد آن باعث کاهش خورندگی و بالا رفتن توان موتور می شود
  • دارای نرم افزار تحت شبکه

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

به نظرتان هتل ها در آینده به چه صورت خواهند بود؟ از آنجایی که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و با سرعت بالایی در حال پیشرفت است در سال های آینده شاهد نو آوری های زیادی در خصوص تامین امنیت هتل ها به وسیله قفل های کارتی خواهید بود.

کنترل قفل های هتل با استفاده از تلفن همراه

علاوه بر امکان کنترل روشنایی و تجهیزات هوشمند موجود در اتاق میتوان بخش های دیگری مانند قفل کارتی درب را هم با استفاده از این تکنولوژی کنترل کرد. به عنوان مثال میتوانید بدون اینکه از جای خود بلند شوید درب را قفل کنید تا کارکنان هتل نتوانند وارد اتاق شوند.

همچینین با استفاده از این تکنولوژی دیگر لازم نیست که کلید یا کارت را با هود حمل کنید که مدام تگران گم شدنشان باشید، تنها کاقی است که تلفن همراهتان را به همراه داشته باشید و با استفاده از آن درب و قفل الکترونیکی را بازو یسته نمایید و خیالتان از بابت وسایلی که در اتاق دارید کاملا راحت باشد.

تنظیم روشنایی و تهویه اتاق

برای عملی شدن این امکان زمان ورودتان به اتاق و پس از ثبت رزور در اتاق، اپلیکیشنی در تلفن شما نصب خواهد شد که با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت تا تمام تجهیزات هوشمند موجود در اتاق را کنترل کنید، این قابلیت کار را برای مهمانان راحت خواهد کرد و میتواند با استفاده از تلفن و تنها چند کلیک تمام کارهایی که میخواهد را انجام دهد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مدیریت هتل ها روش های مختلفی دارد ولی هرچه مدیریت و هتلداری بهتر باشد مشریان هتل شما بیشتر خواهد شد. هتلداری هوشمند شیوه ای نوین برای فعالیت های هتلداری است.یکی از مهمترین خدماتی که هتل ها ارائه میکنند لاندری است. برای اطلاع از انواع سیستم های هتلی و هوشمند سازی آن و خرید قفل کارتی و قفل هتلی میتوانید از خدمات ما استفاده نمایید.

از آنجایی که روزانه مسافران زیادی به هتل ها وارد میشوند و در اتاق ها حضور دارند و پس از رفتن آنها مهمانان جدیدی به اتاق می آیند لازم است که ملحفه ها و رو بالشی ها را مرتبا شست و شو کرد، متاسفانه در هتل ها بزرگ این فرایند کمی زمان بر خواهد بود و مدیرییت آن دشوار است، اما هتلداری هوشمند این فرایند را ساده تر کرده است.

استفاده از روش های هوشمند برای مدیریت هتل ها میتواند در هزینه های قبوض آنها صرفه جویی نماید و به کمتر مصرف شدن انرژی کمک کند همچنین با نصب قفل های هتلی امنیت مسافران را تضمین میکنند.

دیگر مسئله این است که جدا کردن لباس های مختلف برای کارمندان سخت است و شاید بخش خدمات آنها را از هم تفکیک نکنند و یا درجه حرارت مناسبی را برای آب انتخاب نکنند. اما اگر از سیستم هوشمند به این منظور استفاده شود کاملا برنامه مناسب و درجه حرارت مناسب انتخاب خواهد شد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

استفاده از سیستم هوشمند از بروز تاخیر در انجام کار ها جلوگیری میکند و یعنی زمانی که دستگاه آماده شست و شو باشد میزان معینی مواد شوینده برای شست و شو نیاز است و لباس ها باید با درجه حرارت مناسبی شست و شو شوند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d8%aa%d9%84%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 


:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()