نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

استفاده از قفل کارتی روی درب اتاق ار در اداره یا خانه میتواند باعث افزایش امنیت آن شود. توصیه ما به شما استفاده از قفل های کارتی برای افزایش امنیت اتاق کارتان است اما میتوانید با توجه نیازتان از انواع دیگر این قفل ها مثل قفل رمزی، قفل اثرانگشتی و تشخیص چهره هم استفاده کنید.

حتی اگر از انواع هوشمند این قفل ها استفاده کنید میتوایند با استفاده از تلفن همراه آنها را از راه دور مدیریت کنید. مثلا بدون اینکه نیاز باشد از جایتان بلند شوید، از همان جا که نشسته اید درب را باز میکنید.

در زمان کار داشتن امنیت و ارامش ذهنی یکی از موراد مهم محسوب میشود. استفاده کردن از سیستم های امنیتی و هوشمند و قفل های الکترونیکی میتواند تا حدودی این امنیت و آرامش ذهنی را برای شما به وجود بیاورد. به این دلیل که بسیاری از افردا مدارک با ارزشی را در اتاق کارشان قرار میدهند.

علاوه بر این حتی اگر فراموش کرده باشید که درب را قفل کنید، قفل کارتی به صورت خودکار درب را قفل میکند و دیگر زمان کار کردن کسی نمیتواند بدون اجازه وارد اتاق شود و تمرکز شما را بهم بزند. و حریم شخصی شما حفظ خواهد شد.

استفاده از این قفل ها تا ۹۰ درصد میتواند احتمال ورود اشخاص ناشناس به داخل اتاق کار شما را کاهش دهد و حرشیم خصوصی شما را حفظ کند.

با خانه های هوشمند بیشتر اشنا شویم.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در یکی از مکان هایی که ایجاد امنیت و آرامش نقش عمده ای دارد هتل ها می باشند. در دنیای امروزی، با گسترش صنعت گردشگری، هرچه هتلی از امکانات رفاهی و امنیتی بیشتری برخوردار باشد، و از تکنولوژی روز دنیا و قفل های هتلی استفاده کنند، میزان موفقیت آن هتل بیشتر خواهد شد.

یکی از این امکانات، داشتن قفل های هتلی مناسب با ضریب ایمنی بالاست، تا مسافران و گردشگران، آسودخاطر باشند و در محیطی ایمن به سر ببرند.با توجه به اینکه قفل هتلی بسیار کاربردی و ضروری هستند، داشتن اطلاعات در مورد مشکلات احتمالی، بسیار می تواند راه گشا باشد.از آنجاییکه در هر تکنولوژی امکان بروز اشکالات و ایرادهایی وجود دارد. سیستم قفل هتلی نیز از این امر مستثنی نیستند.

مشکلات قفل های هتلی

در این قسمت به چند ایراد احتمالی که ممکن است پیش بیاید، اشاره می کنیم:

قفل هیچ کد و یا کارتی را نمی خواند

هر یک از اتاق های هتل قفل و کلید ( منظور کارت و یا کد ) مخصوص خود را دارند. به طور معمول به هر مهمان دو کلید ارائه می شود، و یک کلید یدک و یک کلید مرجع هم وجود دارد، تا در صورت ضرورت از آنها استفاده شود. گاهی پیش می آید که قفل کارتی هیچ یک از کلیدها را نمی شناسد. این مسئله، بیشتر اوقات به مشکلات الکترونیکی مربوط می شود، که باید توسط کارشناس مربوطه رفع گردد.

درب کارت را می شناسد ولی دسته نمی چرخد

در این صورت ممکن است که یکی از سیم های داخل قفل قطع شده باشد، به عبارتی مشکلی، مانع ارسال سیگنال به دسته می شود.

دسته می چرخد ولی در نهایت، درب باز نمی شود

این مشکل می تواند، بر اثر استفاده بیش از حد و یا نادرست پیش بیاید. در این حالت اجزای قفل هماهنگ و درست کار نمی کنند.

برای مطالعه در زمینه امنیت قفل اثرانگشتی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امروزه نسل جدیدی از قفل های الکترونیکی وارد بازار شده اند که با نام قفل بیومتریک شناخته میشوند، این قفل ها با استفاده از تکنولوژی های مختلفی مانند، اثر انگشت، تشخیص صدا و اسکن عنبیه چشم انسان کار میکنند.

همانطور که گفته شد قفل های الکترونیکی با روش های مختلفی کار میکنند، قفل های بیومتریک با تکنولوژی تشخیص صدا با استفاده از روش FRR کار میکنند، که بسیار گران و پر هزینه است، به علاوه دارای نقص ها مشکلات مختلفی است.

اصلی ترین ایراد این قفل ها این است که حتی اگر کوچکترین تغییری در صدای فرد به وجود بیاید باعث میشود که قفل قادر به تشخیص صدا نشود، مواردی مانند: بیماری ها و  مشکلات گلو باعث میشود که قفل قادر به شناسایی صدا نباشد و یا صداهای مشابه را تشخیص ندهد.

تکنولوژی دیگری که در قفل های الکترونیکی به کار میرود، تشخیص عنبیه چشم است، البته استفاده از این روش بسیار گران قیمت بوده استفاده از آن در مقایسه با روش های دیگری مانند تشخیص صدا، تشخیص چهره و اثر انگشت بسیار مشکل تر است. برای همین تنها در مکان های امنیتی از آن استفاده میشود.

دیگر تکنولوژی بیومتریک، اثر انگشت است، این تکنولوژی در مقایسه با تشخیص صدا بسیار دقیق تر هستند، به این دلیل که هر شخصی اثر انگشت مخصوص خود را دارد و احتمال اینکه دو نفر اثر انگشت های یکسانی داشته باشند بسیار کم است. پرطرفدارترین قفل های بیومتریک موجود در بازار هم این نوع هستند.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل‌ های هتلی یکی از انواع قفل‌های هوشمند هستند که در میان هتلداران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم که به هتلی برویم که به ما یک دسته کلید می‌دهد تا با آن درب اتاق را باز و بسته کنیم. در این مقاله راجع به دستگیره‌ قفل‌ هتلی کارتی صحبت خواهیم کرد.

به همین منظور اکثر هتل‌ها به سیستم دستگیره قفل‌ های کارتی مجهز شده‌اند که بسیار لوکس‌تر به نظر ‌می‌رسد و در مقایسه با سیستم‌های سنتی ایمنی بیش‌تری نیز دارد.

۱) بخش مکانیکی

این بخش که به نحوه‌ی نصب دستگیره کارتی و موارد این‌چنینی مربوط است اهمیت بسیاری دارد. در هنگام نصب مغزی قفل که در داخل درب قرار دارد باید در اندازه‌ی مناسب تهیه شود. اگر این مغزی کوچک باشد امنیت و استقامت قفل هتلی کاهش نمی‌یابد پس در انتخاب مغزی مناسب دقت کنید تا آن را به شکلی استاندارد و مناسب انتخاب کنید. مغزی استاندارد استحکام لازم را دارد و در همه‌ی فروشگاه‌ها یافت می‌شود.

۲) بخش الکترونیکی

بردهای قفل کارتی به دو صورت آنلاین و آفلاین در بازار یافت می‌شوند. بردهای آفلاین نیز به دلیل اینکه قیمت مناسب‌تری دارند معمولا خریدار بیش‌تری نیز دارند. این بردها یا به صورت دستگیره‌های تماسی هستند که دیگر زیاد استفاده نمی شود و یا به صورت قفل‌های لمسی هستند که با فرکانس‌های رادیویی RFID کار می‌کنند.



:: برچسب‌ها: دستگیره قفل کارتی هتلی" قفل کارتی" قفل هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اعتماد به نفس یکی از ارکان اصلی پیشرفت شغلی است و اگر بتوانید این قابلیت را در خودتان افزایش دهید، به جاهایی خواهید رسید که حتی فکرش را هم نمی کنید.

هر کسی می تواند با داشتن روشی مناسب و تلاشی مضاعف، اعتماد به نفس خود را بالا ببرد. مطمئناً با برداشتن هر قدم در این راه، حس اعتماد به نفس بیشتری خواهید کرد.

راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

ارزیابی منصفانه ای از خودتان داشته باشید

جانی یونایتس فوتبالیست معروف آمریکایی می گوید «بین غرور و اعتماد به نفس تفاوت وجود دارد؛ غرور زمانی است که شما در مورد خودتان دست به بزرگنمایی بزنید. در حالیکه اعتماد به نفس، به معنای باور داشتن به توانایی خود در انجام کارهاست.

به عبارت دیگر اعتماد به نفس از طریق تلاش فراوان به دست می آید و آنهایی که این ویژگی را دارند، افرادی خودآگاهند. به یاد داشته باشید هنگامی که اعتماد به نفس شما از توانایی تان فراتر رود، دچار خود بزرگ بینی خواهید شد؛ بنابراین بین این دو تفاوت قائل شوید.

شالوده ی اعتماد به نفس حقیقی بر پایه ی واقعیت ها بنا شده است. برای اینکه بتوانید اعتماد به نفستان را بالا ببرید، باید ارزیابی دقیق و صادقانه ای از خود و توانایی هایتان داشته باشید.

اگر هنوز نقاط ضعفی در شما وجود دارد، برای بهبود آنها برنامه ریزی و راهی پیدا کنید تا اثرات منفی شان را به حداقل برسانید. به خاطر داشته باشید بی توجهی نسبت به نقاط ضعف و یا نقطه ی قوت نشان دادن آنها، هیچ کمکی به از بین بردنشان نخواهد کرد.

به همین ترتیب، داشتن درک درست از توانایی ها می تواند انتقادات یا بازخورد های منفی را کاهش و به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

“نه” بگویید

تحقیقات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که هر چقدر نه گفتن برایتان دشوارتر باشد، احتمال اینکه به اضطراب، فرسودگی شغلی و حتی افسردگی دچار شوید، بیشتر می شود و همه ی این عوامل باعث کاهش اعتماد به نفس در شما خواهند شد.

افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند به خوبی می دانند که “نه” گفتن، به نفع آنهاست. این افراد چنان عزت نفسی دارند که مخالفت خود را به وضوح بیان می کنند. وقتی زمان نه گفتن فرا می رسد، آنها از جملاتی مانند “فکر نمی کنم بتوانم انجام دهم” یا “شک دارم” استفاده نمی کنند.

این افراد با اعتماد به نفس “نه” می گویند زیرا می دانند نه گفتن به یک تعهد جدید، احترام به تعهدات فعلی شان است و به آنها فرصت می دهد تا با خیال راحت، وظایف قبلی شان را انجام دهند.

یک راهنما برای خودتان پیدا کنید

هیچ کس به اندازه ی شخص باتجربه و باهوشی که راه صحیح را نشانتان دهد و شما را تشویق کند، نمی تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در شما شود. در واقع، یک حامی خوب مانند آیینه عمل می کند و دیدگاهی به شما می دهد که باید برای باور به خود آن را مد نظر داشته باشید.

فراموش نکنید آگاهی باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. دانستن اینکه در هر لحظه در چه جایگاهی قرار دارید، باعث افزایش تمرکز و اثربخشی انرژی شما در انجام امور خواهد شد.

به علاوه، یک مشاور خوب می تواند بعضی نکات مربوط به فرهنگ درونی شرکت ها را با توجه به روحیه ای که دارید، به شما آموزش دهد. دانستن قوانین نانوشته برای انجام کارها در محل کار، یکی از روش های عالی برای افزایش اعتماد به نفس است.



:: برچسب‌ها: افزایش اعتماد به نفس" اعتماد به نفس چیست" اعتماد به نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در مقالات قبلی سایت گفتیم که استفاده از قفل الکترونیکی تاثیرات زیادی در افزایش امنیت دارد، اما در این نوشته به شکل ویژه بررسی میکنیم که میزان تاثیر این قفل ها در امنیت خانه به چه میزان است.

استفاده از قفل های الکترونیکی به تنهایی تاثیرات زیادی در افزایش امنیت خانه ها و ساختمان ها دارد اما استفاده از آنها در کنار استفاده از سایر موارد ایمنی و امنیتی مانند دوربین ها درب و پنجرهای ضد سرقت میتواند امنیت خانه و محل کار شما را تضمین کند. در این نوشته به برخی از تجهیزات که استفاده از آنها در کنار قفل الکتریکی میتواند در افزایش امنیت موثر باید میپردازیم.

۱-به جای استفاده از در های چوبی و پنجره هایی که چهارچوب های چوبی دارند بهتر است از درب ضد سرقت استفاده شود. اما اگر تمایل به استفاده از در چوبی داشتید حتما با استفاده از صفحات فولادی استحکام آنها را بالا ببرید.

۲- به جای استفاده از شیشه های معمولی که با ضربه کوچک به راحتی میشکنند بهتر است که از شیشه های ضد سرقت و نشکن استفاده کنید.

۳- اگر از قفل رمزی استفاده میکنید حتما از رمز های پیچیده برای باز کردن قفل استفاده کنید و از قرار دادن رمز های ساده مانند تاریخ تولد و چیزهایی مانند این شدیدا بپرهیزید. زیرا حدس زدن آنها برای سارقان خیلی راحت خواهد بود.

۴- اطلاعات قفل های خود مانند کارت، رمز و کلید را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

۵- حتما پیش از اینکه خانه خود را ترک کنید درهای ورودی را قفل کنید و از باز گداشتن آنها به شدت بپرهیزید.

شاید پس از خواندن این مقاله احساس کنید که هزینه های به کار گیری این تجهیزات در ساختمان خیلی بالاست اما توجه کنید که تنها با یک بار هزینه کردن برای افزایش امنیت خانه دیگر نیازی نیست که نگران امنیت و آسایشتان باشید و همچنین از خسارت های سرقت و دزدی خانه در امان خواهید بود.



:: برچسب‌ها: افزیش امنیت" امنیت خانه" امنیت منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

 

قفل کارتی یکی از انواع قفل دیجیتال است که با تکنولوژی های مختلف کارتی و با استفاده از کارت عمل میکند، استفاده از این قفل ها امنیت خانه و محل کار را تامین میکند، زمانی که از این قفل ها استفاده میکنید دیگر نیازی به استفاده از کلید های مکانیکی نیست،  از این قفل ها معمولا در هتل ها و شرکت های بزرگ استفاده میشود.

 

انواع کارت ها

 

۲- کارت rest

 

این کارت زمانی استفاده میشود که نیاز به بازیابی اطلاعات داخل قفل باشد، از کارت میتوان در قفل های کارتی و قفل های هتلی استفاده کنید.

 

۳- کارت مستر

 

این کارت یکی از مهمترین کارت های قابل صدور برای این قفل ها است که تمامی امکانات مدریریتی لازم برای کار با قفل ها را دارا است،  با استفاده از این کارت این امکان را دارید که در هر زمانی قفل درب ها را باز کنید.

۱- کارت time

یکی از کارت هایی است که برای قفل های هتلی صادر میشود،برای صدور این کارت ها از طریق نتظیم ساعت استفاده میشود تا برای گزارش گیری بتوان از آنها استفاده کرد.  از این کارت زمانی استفاده میشود که زمان و ورود خروج مهم باشد و بخواهید برای دسترسی یک زمان مشخص را در نظر بگیرید.

 

۴- کارت clear

 

این کارت برای زمان هایی به کار میرود که نیاز به پاک کردن اطلاعات روی باشد، برای بازگرداندن تنظیمات قفل به حات کارخانه باید از کارت clear  استفاده کرد.

 

۶- کارت مهمان

 

برای قفل های درب هتل میتوان کارت مهمان تعریف کرد و برای هر یک از کارت های مهمان میتوان اطلاعاتی مانند شماره مهمان، شماره اتاق را داخل قفل ثبت کرد. قفل های کارتی توسط فردی که کارت مستر را در اختیار دارد تعریف میشود و میتوان روی آنها محدودیت های زمانی و مکانی مختلفی اعمال کرد و تنها تحویل به صاحب هتل میشوند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" قفل هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بهترین راه حل برای کنار گذاشتن کلید های سنتی و کارت ها استفاده از قفل اثر انگشتی است، این قفل از نوع بیومتریک بوده و این قابلیت را دارد که الگوهای منحصر به فرد اثر انگشت افراد را تشخیص داده و با استفاده از آن دسترسی به قفل را فراهم کند.

 

علاوه بر غیر قابل کپی برداری بودن اثر انگشت هر فرد، این قفل های اثرانگشتی دارای سیستمی هستند که قابلیت تشخیص بافت زنده را دارد و به هیچ وجه قابل باز شدن با ماکت یا انگشت بی جان نیستند. این امر آنها را از سایر قفل های الکترونیکی متمایز میکند.

امکان استفاده در شرکت ها و مراکز بزرگ

این امکان وجود دارد که بتوان قفل اثر انگشتی را در مراکز بزرگ و شرکت ها نصب کنید تا تمام نیاز های امنیتی و اداری شما را برطرف کند.

امکان استفاده روی همه درب ها و پنجره ها

میتوان این دستگیره ها را روی انواع درب های اتاق ها و اتاق های کارمندان و سرور ها نصب کرد تا افراد متفرقه نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. در منزل هم میتوان روی درب های اتاق کار و اتاق خواب و حتی پنجره ها از قفل الکترونیکی استفاده کرد.

 



:: برچسب‌ها: ققفل اثرانگشتی" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اولین مرحله برای بالا بردن امنیت خانه ها استفاده از یک قفل مناسب است، سرمایه گذاری برای خرید یک قفل جدید که از تکنولوژی های جدید برای محافظت از ورودی ها استفاده میکنند باعث افزایش راحتی و امنیت خانه ها میشود. اما علاوه بر قفل های با تکنولوژی جدید و قفل الکترونیکی میتوان از روش های دیگری برای افزایش امنیت خانه استفاده کرد که در این نوشته به آنها میپردازیم.

استفاده از آرام بند

همانطور که از اسم این وسیله مشخص است استفاده از این وسیله باعث میشود که زمانی که درب را میبندید صدای بلندی تولید نکند، همچنین زمانی که از آنها استفاده میکنید درب به صورت اتوماتیک بسته میشود و خیالتان از بابت بسته بودن و قفل بودن درب راحت خواهد شد.

استفاده از رویی مقاوم برای قفل ها

امنیت قفل های درب تا حد زیادی به مقاومت خودشان بستگی دارد، اینکه نتوان به راحتی قفل را با استفاده از فشار باز کرد خود یکی از دلایلی است که باعث افزایش امنیت آپارتمانتان میشود.

استفاده از DOOR BAR

Door Bar ها به مجموعه از پیچ و مهره های تقویت شده گفته میشود که برای افزایش امنیت درب ها به کار میروند. استفاده از آنها باعث میشود که مقاومت درب در برابر شکستن افزایش پیدا کند. و در برابر نیروی بیش از حد مقاومت داشته باشد.

برای اطلاع از سطح امنیت خانه های هوشمند کلیک کنید.

استفاده از زنجیر درب

زمانی که از این وسیله کاربردی استفاده میکنید، حتی اگر فردی که پشت درب قرار دارد کلید داشته باشد نمیتواند وارد شود، و زنجیر مانع ورود آنها خواهد شد.

استفاده از شب بند

شب بند مقاومت درب ورودی آپارتمان شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد مناسب افرادی است که کودک یا سالمندانی را که در برابر تهدیدات خارجی مقاومت ندارند مناسب است.

برای اینکه بتوان امنیت فضای داخلی خانه و یا اتاق ها را تامین کرد باید با استفاده از روش هایی امنیت درب های ورودی را بالا ببریم همچنین در ادامه به بررسی قفل های هوشمند میپردازیم…



:: برچسب‌ها: امنیت خانه" امنیت درب ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

یکی از انواع قفل هایی که در مراز عمومی و یا باشگاه های ورزشی استفاده میشود قفل باشگاهی است، این دستگیره ها یکی از انواع قفل الکترونیکی هستند که امکان نصب روی کمد و کابینت را دارند.

قفل های باشگاهی را میتوان روی انواع درب ها مانند درب کمد های فلزی و چوبی نصب کرد. امروزه استفاده از این دستگیره ها در مراکزی مانند باشگاه های ورزشی که افراد باید لباس ها و وسائل ارزشمندشان را در کمد ها قرار دهند بسیار رواج یافته است.

با همه گیر شدن استفاده از این محصول، امنیت این مراکز هم بالا رفته است و همین موضوع باعث شده است که مشتریان این مراکز هم افزایش بیابد و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان افزایش پیدا کند.

از این قفل الکترونیکی در ادارات و مدارس هم برای نگهداری البسه و وسائل شخصی هم استفاده میشود.

این دستگیره ها معمولا از نوع کارتی هستند و با کارت عوضیت شما باز میشوند، اما هیچ محدودیتی در نصب آنها وجود ندارد و میتوان از رمز و کدهای امنیتی هم برای آنها استفاده کرد.

شرکت یوکا ارائه دهنده انواع قفل های هوشمند ، هتلی ، کمدی و قفل دیجیتالی است و داشتن سابقه درخشان از سال ها خدمت رسانی به مشتریان عزیر یکی از بهترین برندهای این محصول است. اگر قصد خرید این محصول را دارید میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای خرید بهترین محصول مطابق نیازتان راهنمایی کنند.



:: برچسب‌ها: قفل کمدی" قفل باشگاهی" قفل استخری ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در سال های اخیر استفاده از قفل کارتی هتلی یوکا رواج زیادی پیدا کرده است و مردم از این قفل ها در آپارتمان ها و هتل های خود استفاده میکند، این مدل یکی از مدل های جدید این قفل ها است که استفاده ایمن داشته و از طریق کارت باز میشوند.

استفاده از این قفل ها دیگر مانند گذشته مشکلات قفل های مکانیکی را ندارد و دیگر نیازی به نگرانی برای گم شدن کلید ها نیست، همچنین زمانی که از این قفل های کارتی هتلی استفاده میکنید دیگر دردسر شکستن کلید ها و جا ماندن کلید شکسته در قفل را ندارید.

این قفل ها قابلیت گزارش گیری دارد و میتوان با استفاده از آنها رفت و آمد افراد را کنترل کرد. به این دلیل که این قفل ها از کارت های مختلف با دسترسی های گوناگون استفاده میکند، پس از هر بر ورود و خروج ثبت میکند که چه فردی چه زمانی وارد اتاق شده یا از آن خارج شده است.

قفل آنلاین

این مدل قفل کارتی کاملا برعکس قفل های آفلاین است که با نرم افزار کار میکنند، برای استفاده از این قفل ها باید به طور مستقیم به نرم افزار متصل شوید، با اتصال به نرم افزار میتوانید تمام کارت های ثبت شده برای قفل مورد نظر را مشاهده کنید و همچنین اگر چند قفل را در نرم افزار ثبت کرده باشید میتوانید وضعیت همه آنها را بررسی کنید و از آنها گزارش گیری کنید.

علاوه بر این، قفل الکترونیکی آنلاین به وسیله تکنولوژی بی سیم به نرم افزار متصل میشوند، پس با این قابلیت میتوانید هر جایی که حضور دارید از راه دور آنها را مدیریت کنید، قفل های هتلی کاربرد گسترده ای در هتل های بزرگ دارند، به این دلیل که اگر نیاز به انجام یک تغییر کوچک در آنها داشته باشید نیازی نیت کارت به دست تغییرات را روی تمام قفل ها اعمال کنید.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" قفل هتلی یوکا" قفل هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی یا همان قفل دیجیتال به دستگیره های مدرنی گفته میشود که به جای قفل های مکانیکی استفاده میشوند، این قفل ها در واقع برا سهولت کار و استفاده آسان و همچنین هوشمند سازی به کار میروند.

زمانی که از این محصولات استفاده میکنید دیگر لازم نیست که نگران قفل کردن درب پشت سرتان باشید به این دلیل که این قفل ها به صورت اتوماتیک چند ثانیه پس از اینکه درب را پشت سرتان میبندید قفل میشوند.

شاید نام قفل الکترونیکی این ذهنیت را در شما به وجود بیاورد که باید آنها را به برق متصل کنید و یا باتری هایشان خیلی زود خالی میشود، اما خوب است بدانید که حتی اگر روزی ده مرتبه از این قفل ها استفاده نمایید برای زمان ۱ سال با تنها ۲ باتری قلمی معمولی کار خواهند کرد. و نیازی نیست که نگران این باشید که چه زمانی باتری تمام میشود، خود قفل زمانی که نزدیک به پایان رسیدن شارژش باشد به شما از چند روز قبل اطلاع میرود تا یادتان نرود که باتری را تعویض کنید.

حتی اگر یادتان رفت که باتری را تعویض کنید، میتوانید برای باز کردن درب از کلید های مکانیکی قفل استفاده کنید.

وقتی از قفل های الکترونیکی استفاده میکنید دیگر نیازی نیست که نگران جا گذاشتن یا حمل کلید های بزرگ و مزاحم باشید، میتوانید از مدل های قفل اثر انگشتی استفاده کنید، تا دیگر مشکلی در حمل و نقل استفاده از هیچ گونه کلید مکانیکی نداشته باشید.



:: برچسب‌ها: امنیت قفل الکترونیکی" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

همانطور که از نام قفل های کارتی مشخص است این قفل ها با استفاده از کارت باز میشوند، اما تکنولوژی ها در قفل های مختلف متفاوت هستند در این نوشته به برخی از تکنولوژی های مورد استفاده در این قفل ها و انواع قفل های آنها میپردازیم.

کارت های RFID

کارت های rfid کاربردهای مختلفی دارند که یکی از آنها استفاده به عنوان کلید قفل کارتی است، این تکنولوژی به وسیله فرکانس رادیویی عمل میکند و امواجی را منتشر میکنند که توسط گیرنده ای که روی دستگیره قرار دارد کنترل میشود، اگر امواج رادیویی توسط گیرنده دریافت شوند و با فرکانس ثبت شده مطابقت داشته باشند مجوز دسترسی برای باز شدن درب صادر میشود و قفل باز میشود.

میتوان گفت که اکثر قفل ها از این تکنولوژی استفاده میکنند و تکنولوژی rfid اصلی ترین تکنولوژی قفل هتلی و کارتی است.

کارت های RFID

فرکانس های مختلف در کارت RFID

کارت های rfid انواع مختلفی دارند که طبق فرکانس های مختلفی کار میکنند، کارت های با فرکانس پایین در فرکانس بین ۳۰KHz تا ۳۰۰KHz عمل میکند که در اماکن اداری و جاهایی که تعداد زیادی قفل نصب باشد استفاده میشود. و تا ۱۰ سانتی متر میتواند عمل کند.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی درب به قفل هایی گفته میشوند که با دسترسی بدون کلید کار میکنند، این قفل ها را میتوان به وسیله کارت، اثر انگشت و روش های امن دیگری مانند رمز های دیجیتال کنترل کرد.

برخلاف نام آنها که قفل الکترونیکی است، این قفل ها برای کار کردن نیازی به برق یا نیروی الکتریسیته ندارند و تنها با استفاده از باتری های قلمی میتوان آنها را کنترل نمود.

این قفل ها را به سه دسته کلی قفل کارتی، قفل رمزی و قفل اثر انگشتی تقسیم بندی میکنند و میتوانند ورود و خروج افراد را با استفاده از انها کنترل کرد.

وجه مشترک استفاده از این قفل ها دسترسی بدون کلید است، دسترسی بدون کلید در آنها باعث شده است که بتوان برای افزایش امنیت و راحتی از آنها استفاده نمود.

برخی از قفل های الکترونیکی این قابلیت را دارند که بتوان آنها را به وسیله دسترسی دوبل کنترل کرد، به عنوان مثال در تنظیمات آنها مشخص کرد که تنها با داشتن هم کارت و هم رمز دیجیتال بتوان به آنها دسترسی داشت. یعنی قابلیت های قفل کارتی و رمزی را به طور همزمان در اختیار داشته باشید.

نصب کردن قفل های دیجیتالی با این قابلیت روی درب ها باعث میشود که امنیت آنها دو چندان شود و خیالتان راحت باشد که حتی اگر فردی به رمز شما دسترسی داشته باشد نمیتواند بدون در دست داشتن کارت قفل را باز کرده و وارد خانه شود.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی\" قفل الکترونیکی\" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

خیلی از افراد براین باورند که استفاده از قفل دیجیتال یا قفل کارتی در مراکز اداری و تجاری و یا در مقیاس بزرگ صرفه اقتصدی ندارد و بهتر است از کلیدهای مکانیکی برای اینکار استفاده شود.

استفاده از قفل های دیجیتالی در مراکز اداری باعث میشود که بتوان به اشخاص مختلف دسترسی های مختلفی داد و مشخص کرد که هر فردی میتواند به کدام بخش از اداره دسترسی داشته باشد. مثلا لازم نیست که همه افرادی که در یک اداره هستند به اتاق سرورها دسترسی داشته باشند. میتوانید در صورت تمایل از انواع مختلف این قفل ها استفاده کنید. انواع مختلف این قفل ها، قفل اثر انگشت، قفل کارتی و رمزی هستند که میتوانید با توجه به نیازتان انواع مختلف آنها را انتخاب کنید.
استفاده از قفل دیجیتال در ابعاد بزرگ شاید در ابتدا کار صرفه زیادی نداشته باشد اما پس از مدتی با تامین امنیت محیط کار و اداره شما امنیت را افزایش خواهد داد.
حتی میتوان از این قفل ها به عنوان سیستم ثبت ورود خروج افراد استفاده کرد و ساعت ورود و خروج پرسنل را با استفاده از آنها کنترل نمود. و با متصل کردن آنها به اتوماسیون اداری حقوق آنها را محاسبه و واریز کرد.

دیگر ویژگی مثبت این قفل ها این است که در صورتی که شخص ناشناسی قصد داشته باشد به داخل شرکت دسترسی داشته باشد به صورت هوشمندانه با مرکز پلیس تماس گرفته میشود و با استفاده از پیامک هشدار شما را مطلع میکند.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال" قفل کارتی" فواید قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در سال های اخیر اسفتاده از قفل های کارتی تبدیل به یکی از عناصر اصلی هتلداری مدرن شده است و استفاده از این قفل ها باعث راحتی و امنیت بالا برای کاربران شده است، امنیت و زیبایی و راحتی کاربران را فراهم کرده است و باعث ارتقا کیفیت هتلداری شده است.

تنوع استفاده از محصولات امنیتی و قفل های کارتی باعث شده است که روز به روز هتل های بیشتری روی به استفاده از انها بیاورند، به همین دلیل در این مقاله ویژگی های ضروری قفل های الکترونیکی را بررسی میکنیم که اگر قصد استفاده از آنها را دارید بتوانید با خیال راحت تر آنها را انتخاب نمایید.

ویژگی های امنیتی دستگیره درب کارتی

این قفل ها روی درب های هتل ها نصب مبشوند و سد و سطح امنیتی و مناسبی را برای اتاق های هتل و محافظت ار آنها فراهم میکنند به همین دلیل هم سال های زیادی است که این قفل ها توانسته اند انتظارات کاربران را فراهم نموده و افزایش امنیت آنها را تامین کنند.
اطمینان از این مسئله که دستگیره های دیجیتالی درب از پارمتر های احراز هویت و پروتکل های امنیتی استفاده میکنند لازم و ضروری است.
اگر قصد خرید قفل ها را دارید باید حتما نوعی را انتخای نمایید که از نظر امنیتی، امنیت بالایی داشته باشد و همچنین از ویژگی های امنیتی جانبی مثل سیستم ضد شوک و ضد ضربه هم استفاده کنند تا بتوانند آسایش و امنیت مناسبی را فراهم میکنند.

 



:: برچسب‌ها: ویژگی قفل های کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی محصولات امنیتی هستند که بیشتر افراد تصور میکنند تنها برای امنیت درب ها کاربرد دارند اما این قفل ها ویژگی های ظریف دیگری هم دارند که در ادامه این نوشته آنها را بررسی کردیم.

این قفل ها به عنوان دستیار های خانه محسوب میشوند و زمان هایی که خانه نیستید از خانه شما در برابر تهدیدات خارجی محافظت میکند، حتی میتوانید از راه دور دسترسی ورود و خروج با استفاده از قفل صادر نمایید.

قفل هوشمند درب چیست؟

یکی از مهمترین موارد در کنترل این قفل ها این است که استفاده از آنها در مقایسه با قفل های سنتی کمی هزینه بیشتر در پی دارد اما در دراز مدت در هزینه های نگهداری صرفه جویی میکند، مثلا هر بار نیاز به هزینه کلید سازی نیست و بدون نیاز به کلید های مکانیکی تنها با کلید های الکترونیکی که شامل مواردی مانند قفل اثر انگشتی، کارتی و قفل های بیومتریک هستند.

برخی از این قفل های الکترونیکی امکان کنترل به وسیله دستورات صوتی را هم دارند و با استفاده از هوشمند سازی عمل میکنند.

انواع هوشمند قفل های الکترونیکی با نرم افزار کنترل میشوند و نرم افزار های آنها شامل: برنامه های اندروید و IOS و وب اپلیکیشن هستند. که به شما این امکان را میدهند تا قفل را از راه دور با تلفن همراه و یا کامپیوتر را میدهد. البته توجه داشته باشید که وای فای باید متصل باشد.

 اگر مشکل امنیتی برای خانه به وجود بیاید و فردی قصد ورود به خانه را داشته باشد از طریق آلارم های هشدار به شما اطلاع داده خواهد شد تا بتوانید اقدامات لازم را به موقع انجام دهید، مثلا میتوانید، در این مواقع از یکی از همسایه ها کمک بگیرید و یا با پلیس تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: کنترل ۳۶۰ درجه ای خانه با قفل الکترونیکی" قفل الکترونیکی" کنترل خانه با قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()