نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل هوشمند درب علاوه بر سطح امنیتی بالاتر از قفل‌های مکانیکی معمولی با ارائه طیف وسیعی از جایگزین‌ها و امکانات، مطمئنا مورد علاقه همه افراد خواهند بود. قفل‌های هوشمند سبک زندگی ما را تغییر می‌دهند و در زندگی مدرن امروزی ما را به عصر قفل‌های بدون کلید هدایت می‌کنند. در ادامه سعی خواهیم کرد تا شما را با تعدادی از ویژگی های قفل های هوشمند آشنا کنیم

روش‌های تشخیص هویت در قفل هوشمند

در گذشته فقط یک روش برای تایید هویت بازکننده قفل‌ در وجود داشت و آن داشتن یک نسخه‌ از کلید مکانیکی بود. اما خیلی وقت ها کلید‌ها معمولا گم یا با هم قاطی می‌شدند و یا در اثر فراموشی در خانه جا می‌مانند.

این ها بیشتر وقتی آزار دهنده می‌شد که شما با دستان پر، یا خستگی زیاد، پشت در خانه خودتان باید منتظر می نشستید، اما قفل‌های هوشمند در روش‌های تایید هویت زیادی را برای باز کردن در به شما ارائه می‌کنند تا شما بتوانید از بین روشهای متفاوت، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این روش‌ها مطابق با نیازهای شخصی شما انتخاب می‌شوند و با این کار، شما آرامش خاطر کامل از این بابت خواهید داشت.

قفل هوشمند رمزدار

قفل‌های هوشمند از یک کد عددی برای تایید هویت استفاده می‌کنند. عموما به این نوع قفل ها «قفل‌های‌ دیجیتال صفحه کلید دار» می‌گویند. قفل‌ الکترونیکی هوشمند معمولا طول‌های ترکیبی بین ۴ تا ۱۲ رقم را قبول می‌کنند و کاربران برای دسترسی به آن نیازی به هیچگونه کلید فیزیکی‌ ندارند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%87%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که این روزها چشم تان را که باز میکنید و از خواب بیدار می شوید با دنیایی از کارهایی که باید در طول روز انجام دهید مواجه شوید حتما باید قفل الکترونیکی درب بخرید!

معمولا افراد پر مشغله جزو افرادی هستند که قفل های کلیدی به آنها بیشترین آسیب را می زند. چون معمولا این افراد در صبح و یا هنگامی که می خواهند از خانه خارج شوند انقدر ذهن شان مشغول چیزهای دیگر است که کلا فراموش می کنند که کلیدهای شان را بردارند.

پس باید حتما فکری به حال جا به جایی قفل های کلیدی و جایگزینی آن با قفل الکترونیکی بکنید چون با نصب قفل الکترونیکی روی درب منزل یا محیط اداری به راحتی به محض اینکه پشت درب می رسید می توانید بدون هیچ دردسری درب را با اثر انگشت یا رمز باز کنید و وارد شوید و به این شکل هم سرعت کارها بالا می رود هم هیچ وقت نگران جا گذاشتن کلیدها نیستید.

برای مطالعه در زمینه دستگیره های هوشمند کلیک کنید.

اگر یک فرد پر مشغله هستید خرید قفل الکترونیکی به شما کمک میکند که آرامش بیشتری داشته باشید

اگر شما جزو افرادی نیستید که که معمولا ساعت های زیاد در خانه هستند و مشغول لم دادن روی مبل و تلویزیون تماشا کردن و بر عکس ساعت های زیادی از روز را در بیرون از خانه مشغول کار و فعالیت هستید و هر روز کارهای انجام نداده زیادی دارید که باید به آنها برسید قطعا جزو افراد پر مشغله به حساب می آِید.

یا معمولا هر جا که برسند آنها را جا میگذارند و به محض اینکه به جلوی درب خانه می رند تازه متوجه می شوند که چه اتفاق بدی افتاده است و ساعت ها از وقت گرانبهایشان را باید صرف پیدا کردن یک کلید ساز بکنند تا بتواند درب را برای آنها باز کند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d9%be%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%ba%d9%84%d9%87/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل کارتی و هتلی هم مانند تمامی محصولات دیگر دارای مزایا و معایبی است و در هنگام استفاده از آن ممکن با مشکلاتی مواجه شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با این مشکلات آشنا سازیم و نحوه رفع آنها را برای شما توضیح دهیم.

قفل هتلی هیچ کارت یا کدی را نمی شناسد

همه ی درهای هتل ها کلید مخصوص به خود را دارند. معمولا، دو قفل به مهمانان داده میشود ولی همیشه یک قفل یدک وجود دارد و هم چنین قفل مرجع تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کرد. هر از گاهی قفل هتلی در هیچ کدام از کلیدها حتی کلید مرجع را نمی شناسد. دلیل این امر معمولا الکترونیکی است ولی فقط قفل سازها راه چاره را می دانند.

دسته ی در می چرخد ولی در لحظه ی آخر در باز نمی شود

این مورد به ندرت اتفاق می افتد و دلیل آن اینست که اجزای قفل هتلی با هم درست کار نمی کنند. استفاده ی بیش از حد یا نامناسب از قفل توسط مهمانان قبلی می تواند باعث این امر بشود. در باید مجدد از اول درست شود تا قفل آزاد شود و دسته بچرخد و در باز شود. شما می توانید در و قفل کارتی هتلی را تعویض کنید یا دستگیره را جابجا کنید تا همه چیز درست بشود.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%be%d9%86%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل سنتی نیاز به روش سنتی برای باز کردن به مانند کلید دارد. کلید وسیله‌ای است که همگی ان را به گم کردن، جا گذاشتن و حتی شکستن در قفلی در می‌شناسیم. پس زمان آن رسیده است که با کلیدها برای داشتن زندگی راحت و بی‌دردسر خداحافظی کنیم. نه اینکه درب‌هایمان را قفل نکنیم، بلکه آن‌ها را با قفل الکترونیکی دیجیتال ایمن‌تر کنیم.

قفل الکترونیکی دیجیتال دیگر به مانند قفل سنتی نیازی به وارد کردن کلید و باز کردن آن دارد. از این رو نه تنها راحتی در باز و بسته کردن دارد، می‌تواند امنیت درب و ساختمان شما را بیش از پیش تأمین کند. روش‌های نوینی که این قفل ها برای باز شدن استفاده می‌کند حسگر انگشت، تشخیص صورت و همچنین وارد کردن رمز فیزیکی است.

تفاوت قفل مکانیکی و دیجیتال

شاید اولین تصویر ذهنی که از تمام قفل های الکترونیکی دارید، قفل هتلی روی درب هتل‌ها است. اما باید بدانید که این قفل ها نمونه‌ای هوشمندتر و همچنین کاربردی‌تر از قفل‌ کارتی است. شما برای باز و بسته کردن درب نیازی به صدور کارت برای هر کس که مجاز به ورود هست، ندارید. بلکه با دادن رمز عددی، وارد کردن اثر انگشت فرد مجاز و همچنین شناساندن صورت او به چشمی قفل اجازه ورود به او می‌دهید.

دقت در خرید قفل دیجیتال الکترونیکی

به هنگام خرید این قفل های الکترونیکی دیجیتال از فروشنده در مورد سطوح امنیتی این قفل‌ها سؤال کنید. اگر قرار است که قفل وظیفه نگهداری از اتاقی که اسناد مهم در ان دارید، بر عهده بگیرد، بهتر است از قفل‌هایی که دارای امنیت بالا هستند استفاده کنید. همچنین از فروشنده گارانتی و خدمات پس از فروش قفل را جویا شوید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/



:: برچسب‌ها: خرید قفل الکترونیکی" قفل دیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

تاریخچه قانون مورفی به اوایل قرن ۱۹ میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که ادوارد مورفی به عنوان مهندس یکی از پروژه‌‌های پایگاه نیروی هوایی ادواردز مشغول فعالیت بود، متوجه شد که یکی از تکنسین‌های او مرتکب خطا شده و به او گفت اگر هر خطایی را مرتکب شوی، من متوجه می‌شوم.

برای اشنایی بیشتر با قانون مورفی وارد سایت بریفبوک شوید.

از این رو دکتر جان پائول استاپ که در این پروژه نیز همکاری داشت، در خصوص عمومیت خطاها یاداشتی را نوشت و نام آن‌ را قانون مورفی گذاشت.

برخی از قوانین مورفی

گرچه قانون مورفی نگرشی منفی و بدبینانه نسبت‌به جهان را نشان می‌دهد، ولی مورفی تنها قانون نیست. از زمان محبوبیت قانون مورفی پس از آزمایش‌های واگن موشکی در پایگاه نیروی هوایی ادواردز، ناظران زیرک و باهوش نیز قوانین خود را ساخته و ارائه داده‌اند.

بعضی از این قوانین در حد خود معروف شده‌اند، مانند اصل پیتر (Peter Principle) که براساس آن همه‌ی مردم درنهایت به سطح ناکارآمدی خود خواهند رسید یا تفسیر اوتول (O’Toole) درمورد قانون مورفی که طبق آن مورفی فردی خوش‌بین بوده است.

به‌معنای واقعی کلمه از زمان پیدایش قانون مورفی هزاران قاعده، قانون، اصل و نظر ایجاد شده است. بعضی از آنها بامزه‌اند، بعضی عاقله‌اند و بعضی نیز معمولی هستند. بقیه‌ی آنها نظرات و مشاهداتی قدیمی، آزمون‌شده و درست هستند:

مشاهدهٔ اتوره (Etorre’s Observation): همیشه خط دیگر سریع‌تر حرکت می‌کند.

تمایز بارت (Barth’s Distinction): انسان‌ها در جهان دو نوع هستند: کسانی که افراد را به انواع مختلف تقسیم می‌کنند و کسانی که این کار را انجام نمی‌دهند.

قانون آکتون (Acton’s Law): قدرت فاسد می‌کند، قدرت مطلق کاملا فاسد می‌کند.

قانون حماقت (Boob’s Law): همیشه در آخرین محلی که به آن نگاه می‌کنید، چیزی را که به دنبالش هستید پیدا می‌کنید.

قانون سوم کلارک (Clarke’s Third Law): جامعه‌ای را که به‌اندازه‌ٔ کافی پیشرفته باشد، نمی‌توان از سحروجادو تشخیص داد.

قانون فرانکلین (Franklin’s Rule): کسی خوشبخت است که هیچ انتظاری ندارد، چون هرگز ناامید نمی‌شود.

قانون مسیر پیش‌روی عیساوی (Issawi’s Law of the Path of Progress): میان‌بر طولانی‌ترین فاصلهٔ بین دو نقطه است.

قانون منکن (Mencken’s Law): آنها که می‌توانند، عمل می‌کنند و آنها که نمی‌توانند، آموزش می‌دهند.

قانون پاتن (Patton’s Law): برنامه‌ای خوب در امروز بهتر از برنامه‌ای عالی در فرداست.

هر یک از این سخنان جنبه‌ای از جهان را توضیح می‌دهد و آن را به‌شکلی قابل‌فهم (و بامزه) بیان می‌کند. ولی باوجوداین، قانون مورفی همچنان پدربزرگ تمام قوانین است. چه چیزی در این قانون وجود دارد که زندگی را به این خوبی نشان می‌دهد؟

منبع:

https://briefbook.ir/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%b1%d9%81%db%8c/



:: برچسب‌ها: قانون مورفی" قانون مورفی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بسیاری از افراد نمی توانند قفل الکترونیکی را با قفل های سنتی جایگزین کنند و این قابل درک است. نگرانی هایی در ذهن این افراد وجود دارد که مانع این تغییر می شود. نکات زیر به شما کمک می کند تا راحت تر با زندگی بدون کلید کنار بیایید.

هفت تفکر غلط در مورد قفل الکترونیکی

۱٫ وقتی برق قطع شود قفل هم از کار می افتد

بسیاری از قفل های الکترونیکی در زمانیکه شارژ باتری آنها رو به پایان است به شما هشدار می دهند؛ برخی از این قفل ها دارای سیم پیچی مخصوص شارژ باتری هستند و تقریبا همه ی آن ها با کلید سنتی هم باز می شوند. یعنی اگر قفل الکترونیکی کار نکرد یا شارژ نداشت شما می توانید با استفاده از کلید معمولی در را باز کنید.

 اگر دکمه های آن خراب شود چه باید کرد؟

این دکمه ها خراب نمی شوند و بسیاری از آنها صفحه ی لمسی ضد خش دارند که در هوای بارانی و یا حتی زمانی که دستکش دارید هم کار می کنند. اگر افراد نمی خواهند کسی رمز قفل را یاد بگیرد بهتر است که صفحه را دستمال بکشند.

قفل های سنتی ایمن تر هستند

همه ی قفل ها درجه ی ایمنی خاصی دارند که باید بررسی شود؛ این مطلب برای قفل های سنتی و الکترونیکی صادق است. درجه ی یک بالاترین میزان ایمنی است که برخی قفل های الکترونیکی این درجه از ایمنی را دارند. با این حال، اگر قفل های سنتی دارای ایمنی پایین تر از سطح ۲ باشند ایمنی بالایی ندارند. هر چه قفل ارزان تر باشد ایمنی آن هم پایین تر است.

کلیدهای فیزیکی قابل اعتمادتر هستند

همه ی ما در زندگی کلیدهای خود را گم کرده ایم و بیرون منزل مانده ایم؛ و همیشه دنبال جایی برای پنهان کردن کلیدهای یدک خود می گردیم. قفل های الکتریکی این نگرانی ها را از بین می برند. شیوه های بسیاری برای باز کردن این قفل ها وجود دارد؛ این شیوه ها شامل رمز، اثر انگشت یا کنترل از راه دور می باشند. برای مهمانان زمان بندی مشخصی را انجام دهید تا بتوانند بدون نیاز به کلید به منزل شما وارد شوند. دیگر نگران کلیدهای یدک خود نباشید زیرا با قفل الکترونیکی دیگر به آنها نیازی نیست. این قفل ها پایانی بر همه ی دزدی هاست!

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%ba%d9%84%d8%b7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی" نصب قفل ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بدون شک همه ما در هر قسمت از زندگی مان دوست داریم که از تکنولوژی های مختلف استفاده کنیم تا هم امنیت و ایمنی ما در زندگی روزمره افزایش یابد و هم سرعت و راحتی در زندگی مان بیشتر شود . قفل هوشمند یکی از اجزای خانه هوشمند و یا استفاده از تکنولوژی در زندگی این روزهاست . نصب یک قفل هوشمند روی درب های خانه یا محل کار مزایای زیادی دارد که در این مقاله می خواهیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم :

  • کاربرد قفل های هوشمند بسیاری راحت است

شاید همه ما با شنیدن نام قفل هوشمند این طور فکر کنیم که شاید استفاده از آن برای کودکان یا سالمندان کمی سخت باشد . اما جالب است بدانید که استفاده از یک قفل هوشمند بسیار راحت تر از چیزی است که تصور میکنید.

شما برای باز کردن یک قفل هوشمند فقط نیاز دارید که اثر انگشت تان را روی سنسور بگذارید تا درب برای شما باز شود یا یک برچسب روی گوشی تان بچسبانید تا به محض نزیدک کردن آن به قفل هوشمند درب برای شما باز شود . همین طور می تواند به کمک گوشی موبایل تان و حتی از راه دور دربی که قفل هوشمند روی آن نصب شده است را باز کنید

  • قفل هوشمند باعث افزایش امنیت محل زندگی و کار شما میشود

اما با ورود قفل های هوشمند به بازار قفل ها دیگر نیاز نیست به هیچ وجه شما نگران باشید . چون فل های هوشمند ضد هک هستند و از طرفی فقط با اثر انگشت یا چهره شما باز میشوند و هیچ فرد غیر مجازی نمی تواند بدون اجازه ورود از طرف شما وارد محل شود .

علاوه بر این اگر کسی قصد ضربه زدن به بدنه قفل هوشمند را داشته باشد و بخواهد از این طریق وارد شود قفل دیجیتالی دارای سیستم هشدار دهنده است و آلارم شروع به فعالیت میکند و به شما هشدار میدهد . همچنین زمانی که شما فراموش می کنید درب را قفل کنید قفل هوشمند به صورت اتومات قفل می شود تا امنیت محل زندگی یا کار شما را تامین کند . 

منبع:

https://ddlock.net/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87%d8%a7-%d9%87%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%a7-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

حفاظت از منزل و ایمن‌سازی نحوه ورود به منزل و جلوگیری از سرقت، تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد؛ اما ورود تکنولوژی به حوزه ایمن سازی منازل، تحولی شگرف پدید آورده است. ورود اینترنت به حوزه اشیا و همه‌گیر شدن اینترنت اشیا، باعث شده است درها و قفل‌ها هوشمند شوند و از طریق اتصال به اینترنت، در طول شبانه‌روز، از وضعیت ایمنی داخل و خارج منزل، گزارش بدهند. درها مهم‌ترین عامل حفاظت شما، اعضای خانواده و اطلاعاتتان از دستبردهای احتمالی هستند.

اگر هنوز درهای منزلتان را به قفل هوشمند مجهز نکرده‌اید، بهتر است کمی بیشتر در‌این‌باره بخوانید، شاید تصمیم خود را برای هوشمندسازی قفل‌های منزلتان، زودتر عملی کنید.

خداحافظی با کلیدهای قدیمی و بازکردن در با ساعت مچی

همگرایی وسایل ارتباطی، زندگی را برای افراد پرمشغله آسان‌تر می‌کند. شما می‌توانید قفل‌های هوشمند را از طریق ساعت‌های هوشمند نیز کنترل کنید. تصور کنید زمانی که از خرید بازگشته‌اید و بدون نیاز به پیدا کردن تلفن همراه، با فشردن دکمه‌ی روی مانیتور ساعتتان، در را باز می کنید و وارد منزل می‌شوید.

مزایای قفل هوشمند در مقایسه با قفل کلیدی ( ۶ ویژگی مهم )

۵. قابلیت ارسال گزارش از وضعیت به درون و بیرون منزل

برخی انواع قفل‌های هوشمند همچنین می‌توانند تصاویر درون و بیرون خانه را نیز ضبط کنند و برای اداره‌ها، هتل‌ها و مکان‌های پررفت‌وآمد، گزینه مناسبی هستند.

با قفل‌های هوشمند، سفر کردن بی‌خطر است؛ زیرا در صورت بروز هر گونه عامل مشکوک، تصاویر و اطلاعات به صاحبان منازل مخابره می‌شود. همیشه ایامی در سال وجود دارد که ساختمان‌ها و شهر از سکنه خالی می‌شود و بسیاری با سرقت منازل و دارایی‌های خود مواجه می‌شوند. یکی دیگر از موارد کاربرد قفل‌های هوشمند، انبارهای محصولات است که با تامین امنیتشان، نیازی به استخدام نگهبان نیست.

با نصب قفل های هوشمند بر روی در منازل، اداره‌ها، ویلاهای شخصی، مغازه‌ها و… می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد و احتمال وقوع خطرات احتمالی را به حداقل رساند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند" خرید قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

 

قفل كارتي عموما براي مكان هايي مثل شركت ها، فروشگاه ها، بيمارستان ها، سالن هاي ورزشي و يا مدارس استفاده مي شوند. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه يك كارت هتل چگونه در اتاق شما (و فقط اتاق شما) را باز مي كند؟

دو نوع قفل كارتي وجود دارد كه هر دو نوع آن به راحتي قابل استفاده هستند:

كارت هاي آهنربايي معمولا در هتل ها استفاده مي شوند و معمولا داراي جايگاهي هستند كه شما بايد كارت خود را وارد آن كنيد. چرا در باز مي شود؟ وقتي كه آهنرباي روي كارت با آهنرباي داخل محفظه تماس برقرار مي كند در اتاق باز مي شود.

قفل هاي كارتي از طريق كامپيوتر كنترل مي شوند. اين قفل ها به يك كارتخوان مجهز هستند كه وقتي كارت درون محفظه قرار مي گيرد ميكروچيپ آن را مي خواند. اين چيپ كه مثل يك باركد عمل مي كند در را براي افراد مشخصي باز مي كند.

بعضي از قفل هاي كارتي الكترونيكي هستند. در اين مورد وقتي كه دستگاه در كنار در قرار مي گيرد با خواندن كارت در را براي شما باز مي كند. در اين مورد، در از طريق يك كامپيوتر مجهز به سيستم بي سيم و از راه دور كنترل مي شود. مدل هاي ديگر قفل هاي كارتي مكانيكي هستند و بعد از اينكه در با يك كارت قفل بشود آن را باز نمي كنند.

یک ایراد کوچک در مورد قفل کارتی که باید بدانید

قفل های کارتی معایب اندکی هم دارند. کارت های آهنربایی می تواند خاصیت خود را از دست بدهند و وقتی اصلا انتظارش را ندارید کار نکنند.
با این که قفل های کارتی امنیت بالاتری از قفل های سنتی دارند، ولی از نظر قیمت هم بالاتر هستند. با این حال، هزینه ی این قفل ها با توجه به نوع سیستم و شیوه ی نصب متفاوت است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d8%9f/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امروزه، فلسفه ی تجاری صنعت هتلداری دچار تغییرات اساسی شده است. مواجه شدن با فرصت ها و چالش های جدید که یکی از آنها استفاده از قفل کارتی است گزینه ی مناسبی هم برای مهمان و هم برای هتل است. این مزیت به این صورت است که مهمانان می توانند از خدمات بهتر استفاده کنند و هتل می تواند پذیرای مهمانان بیش تری باشد.

امنیت یکی از جنبه های مهم زندگی است و به طور کلی، بسیاری از خانه ها از قفل های دستی و آسان استفاده می کنند. امروزه، قفل های الکترونیکی دکمه یا صفحه کلید به شما دسترسی می دهند در حالیکه، ورژن های مدرن تر با استفاده از برنامه های موبایل قفل ها را باز می کنند. یا اینکه خیلی ساده میتوان با استفاده از تنها یک کارت کوچک  و شیوه مدرن به استفاده از کلید پایان داد. همه تکنولوژی ها از مزایا و معایب زیادی برخوردار هستند

در ادامه این مقاله مزایای استفاده از قفل الکترونیکی در هتل ها آمده است:

مزیت ۱ بالا بردن کیفیت خدمات با استفاده از قفل کارتی

قفل های کارتی تجربه ی جدیدی را برای مهمانان فراهم می کنند. مهمانان می تواند بدون نیاز به هر گونه کاری تنها با استفاده از برنامه ی موبایل، کارت و یا کامپیوتر مستقیما در اتاق خود را باز کنند و راحتی را تجربه کنند.

مزیت ۲  بالا بردن کیفیت کار

با استفاده از قفل الکترونیکی بی سیم، دیگر نیازی نیست به پذیرش هتل مراجعه کنید. بعد از اینکه اتاقی را در اینترنت رزرو کردید، مستقیما ورود خود را می زنید و با استفاده از قفل الکترونیکی رمز دار یا کارتی ورود خود را میزنید و کار خود را آسان می کنید و همچنین میتوانید هزینه ها را کاهش می دهید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

هر بار که یک گوشی هوشمند معرفی می‌شود قصد خرید ان را می‌کنیم اما برای بهبود امنیت خانه خودمان هیچ ‌وقت به بهبود قفل‌هایی که این روزها دیگر عمر خود را کرده‌اند و بازیچه‌ای ساده برای دزدان حرفه‌ای شده است، فکر نمی‌کنیم. راه چاره شما در قفل الکترونیکی است. این قفل نگهبانی همیشگی از در ورودی خانه شما است.

شاید برای شما سؤال باشد چرا باید از قفل الکترونیکی یا قفل کارتی استفاده کرد؟ چرا قفل مکانیکی مناسب نیست؟ یا اصلاً قفل سنتی چه مشکلی دارد؟ جواب سؤالات شما در تکنولوژی که در قفل کارتی به کار رفته است.

زیبای هوشمند

تصور شما این است که قفل الکترونیکی فقط می‌تواند روی درهای امروزی متصل شود اما باید بدانید که این قفل ها روی همه درها قابل‌نصب است. این قفل برخلاف قفل‌های ساده قدیمی، زیبایی بی‌نظیری دارد. همچنین دیگر نیازی به نصب درب‌های حصاری تاشو جلو درب آپارتمان که زیبایی خانه را خدشه‌دار می‌کردند، نخواهد داشت. وقت ان رسیده است که این زیبای هوشمند را به خانه خود دعوت کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%af%d8%a7%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در دنیای مدرن همه ی ما به دنبال راهی هستیم تا امنیت را بالا ببریم و هزینه ها را هم کاهش دهیم؛ اگر شما هتلدار هستید یکی از راه هایی که می توانید به این هدف برسید استفاده از قفل کارتی هتلی است که هم در هزینه ها صرفه جویی می شود و هم کارایی کارکنان هتل را بالاتر می برد.

با اینکه کلیدهای سنتی هم در را باز و بسته می کنند ولی یکی از مشکلات اصلی اینست که حمل کلید کار سختی است ولی در مقابل حمل کارت در داخل کیف پول و به راحتی امکان پذیر است.

وقتی کلید هتل را گم کردید باید برای دریافت کلید جدید مصیبت زیادی را تحمل کنید و قفل ها را هم عوض کنید. در مقابل، قفل های کارتی به راحتی برنامه ریزی می شوند و در صورت گم شدن می توان قفل ها را مجدد برنامه ریزی کرد.

مزایای استفاده از این قفل چیست؟

این کارت ها مزایای متعددی دارند و محبوب ترین آنها عبارتند از:
طراحی و اندازه ی مناسب که به راحتی در کیف پول جا می شود.
به راحتی می توان برای قفل کارتی هتلی ، کارت جدید صادر کرد.
هر تعداد کارت که بخواهید می توانید داشته باشید.
می توانید به سلیقه ی خودتان کارت ها را طراحی کنید تا لوگو، رنگ و یا طرح خاصی داشته باشند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

متاسفانه راه های ورود غیر مجاز به خانه نگرانی مشترک بسیاری از خانواده ها است . با توجه به آمارهای بالای سرقت از منازل ، امنیت خانه در برابر سارقین امری ضروری است و همه می خواهیم خیالمان از امنیت محل زندگی مان در برابر بسیاری از مزاحمت ها راحت باشد .

در این مقاله قصد نداریم به بررسی ارزش اموال و ضرورت امن نگه داشتن آن ها بپردازیم بلکه آن چه مهم است تاثیرات فیزیولوژیکی است که در نتیجه از دست دادن این اموال متحمل خواهید شد .

راه حل ایمن نگه داشتن خانه در برابر سارقین چیست ؟

در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که در ایمن نگه داشتن خانه در برابر سارقین به شما کمک می کند ؛ منزل مسکونی یا محیط کار ؛ مجتمع تجاری یا اداری . برای هر یک از این محیط ها لازم است تدابیری برای ایمنی بیشتر اندیشیده شود .

سیستم های هشدار نصب کنید .

علاوه بر قفل دیجیتال ترفندهای دیگر را نیز پیاده کنید تا خانواده شما احساس آرامش بیشتری داشته باشند و بتوانید با اطمینان خاطر به سفر بروید .
با توجه به آمارهای ارائه شده سایت consumersadvocate احتمال سرقت از خانه هایی که در آن ها زنگ هشدار نصب شده است ۶۰ درصد کمتر است .
سیستم های هشدار دهنده مانع بزرگی برای بسیاری از مزاحمت ها به حساب می آید .

با نصب یک سیستم هشدار دهنده حتی در مواقعی که در منزل نیستید گویی فردی حضور دارد و احتمال سرقت کمتر می شود .
نصب این سیستم در کنار قفل دیجیتال برای افرادی که دائما در سفر هستند یا کودک خردسالی در منزل دارند راه حل بسیار مناسبی است .

گاو صندوق دیجیتال بخرید.

آخرین راه حلی که در این مقاله ارائه می دهیم گاو صندوق دیجیتال است که داشتن آن در منزل آرامش خاطر فوق العاده ای به دنبال دارد .
حتی اگر درب های منزلتان را به قفل دیجیتال مجهز کرده اید ، میزان روشنایی را تنظیم نموده اید توصیه می شود یک گاو صندوق دیجیتال بخرید و مدارک مهم ، طلا و جواهرات و پول نقد خود را در آن حفظ نمایید .

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86-%d9%86%da%af%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b1%d9%82%db%8c%d9%86/



:: برچسب‌ها: امنیت خانه" امنیت منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مشکل شما ساعت بد کاری یا گله و شکایت آبدارچی نیست، بلکه مشکل شما نداشتن قفل هوشمند و استفاده از قفل های قدیمی با کلید است.

ممکن است شما در محل کار خود بیش از آنچه که معمول است، کار داشته باشید یا بعضی روزها دوست داشته باشید زودتر سر کار بروید تا به کارهایتان برسید و مجبور نباشید تعطیلات آخر هفته را مشغول کار کردن باشید؛ اما همیشه مجبور می‌شوید آبدارچی شرکت یا نگهبان را بدخواب کنید تا برای شما در را باز کند.

 

معمولا به دلیل حفاظت از اطلاعات، کلید شرکت را به کارمندان نمی دهند اما اگر رئیس شرکت شما با قفل‌های هوشمند آشنا شود، می‌توانید با خیال راحت هر زمان که دوست داشتید، وارد دفتر کارتان شوید.

چگونه با نصب قفل هوشمند از راه دور و با لمس یک دکمه روی موبایل درب را باز کنیم ؟

قفل‌های هوشمند به کابل‌کشی، قفل و خواننده کارت نیاز دارند و برای اداره ها و شرکت‌های بزرگ ساخته می‌شود، معمولا دو نوع قفل استفاده می‌شود:

  1. قفل‌های هوشمند  fail safe که در حالت عادی باز هستند و در واقع امنیت را برای افراد حاضر در ان مکان فراهم می‌کنند؛
  2. قفل‌های هوشمند fail secure که در حالت عادی بسته هستند و با قدرتی خارجی، باز می‌شوند. این قفل‌ها امنیت مکان را در حالت پیش‌فرض خود تامین می‌کنند.

به همین خاطر، شما باید با توجه به اولویت محل کار خود، قفل‌های شرکت را عوض کنید. اگر شما می‌خواهید اجازه ورود به کارمندان جزء را به بخش ریاست ندهید، از قفل‌های fail secure برای اتاق خود یا انبارهای مهم شرکت استفاده کنید اما قفل هوشمند در ورودی را fail safe انتخاب کنید تا در صورت بروز اتفاقی ناگوار، کارمندان شما در شرکت حبس نشوند و بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن، از شرکت خارج شوند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%9f/

 



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند" خرید قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بی‌خوابی و مشکلات خواب با وجود مشغله‌ها و تنش‌های زندگی روزمره امری شایع و مشکل‌ساز است اما می‌توان برای بهبود کیفیت خواب از انواع و اقسام روش‌های کاربردی بهره برد. اگر مشکل پزشکی خاصی وجود نداشته باشد رعایت چند نکته کوچک اما مهم می‌تواند به شما کمک کند.

برای داشتن خواب راحت در شب این مقاله را به طور کامل در سایت بریفبوک مطالعه کنید.

برای داشتن خواب راحت پیش از خواب ورزش نکنید

بدن شما برای آن که بتوانید به راحتی به خواب بروید باید دمای خود را پایین بیاورد. وقتی شما بلافاصله قبل از خواب ورزش می‌کنید دمای بدن خود را بالا می‌برید. دمای بالای بدن شما تا 5 یا 6 ساعت بعد از ورزش باقی می‌ماند. این باعث می‌شود زمان به خواب رفتن شما طولانی شود. سعی کنید حداقل سه ساعت پیش از خوابیدنتان ورزش نکنید.

در طول روز نخوابید

خوابیدن طولانی در طول روز ساعت طبیعی مغز شما را به هم می‌ریزد. در روز نهایتا یک خواب کوتاه نیم ساعته داشته باشید تا شما را سرحال کند. اما خواب طولانی روز، خواب و بیداری‌تان را باهم مختل می‌کند.

تمرین تنفس عمیق

تمرین‌های آرمیدگی پیش از خواب به خواب راحت شما کمک می‌کند، تنش بدن شما را در طول خواب کمتر کرده و خستگی شما را بعد از خواب بیشتر از بین می‌برد. روش‌های مختلفی برای القای آرمیدگی به بدن وجود دارد. دم را با تمام توان انجام دهید و شکم خود را بیرون دهید.

هوا را در سینه خود 5 شماره نگه دارید و پس از آن با پنج شماره به طور کامل تخلیه کنید. این کار را سه بار پشت سر هم انجام دهید و سعی کنید بدنتان آرام و آرام‌تر شود. برای تمرین‌های کامل‌تر آرمیدگی می‌توانید به متخصصان روانشناس مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خواب راحت در شب" خواب راحت" خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی قیمت بالاتری دارند ولی این قیمت در مقابل مزایای آن کاملا ارزشش را دارد. برای اینکه با مزایا این قفل ها آشنا شوید با ما همراه باشید.

۱٫ آسایش بیش تر. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که وقتی در یک جلسه هستند دسته کلید با خود به همراه نداشته باشند. چه در حال شنا باشید یا در یک فستیوال یا باشگاه وقت بگذرانید، حمل کردن کلید کار آزاردهنده ای است و احتمال گم شدن آن بسیار بالا است.

۲٫ پایانی بر گم کردن کلید. همه ی ما می دانیم که کلیدها چقدر گم می شوند. وقتی قفل الکترونیکی شما دارای رمز باشد با حفظ کردن آن دیگر هیچ کلیدی گم نخواهد شد. در یک سیستم قفل کارتی اگر شما کارت خود را گم کنید هزینه ی کمتری می دهید و به راحتی کارت را جایگزین می کنید و نگران هیچ ورود مشکوکی هم نخواهید بود.

۳٫ تعمیرات کمتر. مکانیزم فیزیکی قفل های سنتی باعث می شود این قفل ها زودتر از قفل های الکتریکی خراب شوند. وارد کردن رمز یا استفاده از کارت یعنی هیچ مکانیزم فیزیکی یا کلیدی وجود ندارد و این یعنی نیاز به تعمیر خیلی کم پیش می آید.

۴٫ نظارت کمتر. در یک سیستم دستی شخصی باید مراقب کلیدها باشد و آنها را در جایی قرار دارد و یا جایگزین کند. در یک سیستم الکتریکی شما به دیگران رمزی برای عبور می دهید و با این کار زمان را هدر نمی دهید و هزینه ها هم کاهش می یابد.

برای اشنایی با دستگیره های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/10-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امروزه، فلسفه ی تجاری صنعت هتلداری دچار تغییرات اساسی شده است. مواجه شدن با فرصت ها و چالش های جدید که یکی از آنها استفاده از قفل کارتی است گزینه ی مناسبی هم برای مهمان و هم برای هتل است. این مزیت به این صورت است که مهمانان می توانند از خدمات بهتر استفاده کنند و هتل می تواند پذیرای مهمانان بیش تری باشد.

امنیت یکی از جنبه های مهم زندگی است و به طور کلی، بسیاری از خانه ها از قفل های دستی و آسان استفاده می کنند. امروزه، قفل های کارتی الکترونیکی دکمه یا صفحه کلید به شما دسترسی می دهند در حالیکه، ورژن های مدرن تر با استفاده از برنامه های موبایل قفل ها را باز می کنند. یا اینکه خیلی ساده میتوان با استفاده از تنها یک کارت کوچک  و شیوه مدرن به استفاده از کلید پایان داد. همه تکنولوژی ها از مزایا و معایب زیادی برخوردار هستند

در ادامه این مقاله مزایای استفاده از قفل الکترونیکی در هتل ها آمده است:

مزیت ۱ بالا بردن کیفیت خدمات با استفاده از قفل کارتی

قفل های کارتی تجربه ی جدیدی را برای مهمانان فراهم می کنند. مهمانان می تواند بدون نیاز به هر گونه کاری تنها با استفاده از برنامه ی موبایل، کارت و یا کامپیوتر مستقیما در اتاق خود را باز کنند و راحتی را تجربه کنند.

بهبود سیستم مدیریت هتل با استفاده از قفل کارتی

قفل هتلی کارتی ضمانت خوبی برای امنیت هتل هستند و سیستم امنیتی در مدیریت هتل را بالاتر می برند. این قفل ها به این دلیل که از سیستم بی سیم برای  کنترل از راه دور استفاده میکنند به راحتی توسط کارکنان هتل قابل دسترسی هستند و آنها می توانند آنها را باز و بسته کنند و عملیات های متفاوتی را انجام دهند.

قفل های سنتی این مزایا را دارا نیستند و از آنجایی که به عصر تکنولوژی وارد شده ایم برای پیش رفتن با آن باید قفل های سنتی را به قفل های هوشمند تغییر دهیم.

 

مزیت ۲  بالا بردن کیفیت کار

با استفاده از قفل الکترونیکی بی سیم، دیگر نیازی نیست به پذیرش هتل مراجعه کنید. بعد از اینکه اتاقی را در اینترنت رزرو کردید، مستقیما ورود خود را می زنید و با استفاده از قفل الکترونیکی رمز دار یا کارتی ورود خود را میزنید و کار خود را آسان می کنید و همچنین میتوانید هزینه ها را کاهش می دهید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

داشتن خانه هوشمند یکی از مواردی است که در سال های اخیر خیلی نامشان را میشنویم!!

مثلا خانه های هوشمند از تجهیزاتی استفاده میکنند که میتوانند به شکل کاملا اتوماتیک مدیریت شوند و رفتارهایی داشته باشندو مثلا میتوانید از همان جایی که نشسته اید چراغ ها را خاموش و روشن کنید.

به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ویژگی هایی مشابه رفتارهای انسانی استفاده شده است. و این وسایل به نوعی این توانایی را دارند که در موارد خاصی تصمیم گیری هایی داشته باشند.

انسان ها سعی دارند که تجهیزاتی را بسازند که از نظر توانایی ها و کاربردها نزدیک به ویژگی های انسانی باشد و سعی دارند اجسامی را بسازند که توانایی هایی مانند خوشان داشته باشد. یا حتی وقتی که در خانه نیستید میتوانید با استفاده از اینترنت و شبکه وسایل مختلف را مدیریت کنید.و آنها را کنترل کنید. با خانه های هوشمند با امنیت و اسایش کنار خانواده عزیز خود زندگی می کنیم.

با استفاده از سیستم هوشمند میتوان همه چیز را زیر نظر داشت. استفاده از قفل های هوشمند این امکان را فراهم میکند که کنترل عبور مرور را دراختیار داشته باشد و محدودیت هایی را برای عبور و مرور در نظر بگیرید و دسترسی را در زمان های مشخصی به افراد خاصی بدهید.

این قفل ها بر اساس مکانیزم متفاوتی کار میکنند، که انواع آنها قفل های کارتی، هتلی، رمزی، قفل اثرانگشتی هستند که با جدیدترین تکنولوژی های موجود امنیت شما را تضمین میکنند.



:: برچسب‌ها: خانه هوشمند" خانه هوشمند چیست" تجهیزات خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

زماني كه از اين قفل هاي كارتي استفاده ميكنيد ميتوانيد ورود و خروج هايي كه در انبار صورت ميگيرد را كنترل كنيد، اين كار اين امكان را براي شكا فراهم ميكند كه براي افراد متفاوت دسترسي هاي مختلفي تعريف كنيد. و با ايجاد محدوديت براي افراد مختلف امنيت را تضمين كرد.

براي خريد و تهيه ي قفل هاي كارتي كليك كنيد

زماني كه از قفل كارتي استفاده ميكنيد، ميتوانيد باقي لوازم هوشمند و الكترونيكي را با استفاده از قفل هاي كارتي كنترل كنيد، تا بعد از پايان ساعت كاري و قفل شدن درب ها باقي سيستم هاي هوشمند را هم كنترل كنيد. و آنها را خاموش كنيد.تا به شكل اتوماتيك خاموش شوند.

از آنجايي كه در انبار ها كالاهاي ارزشمندي نگهداري ميشوند و معمولا دارايي شركت ها و فروشگاه ها در اين مكان نگهداري ميشود، بسيار مهم است كه امنيت اين مكان ها تامين شود و سارقان زيادي به دنبال سرقت اين مكان هستند.

استفاده از مدل هاي مختلف قفل هاي ديجيتالي در ميان كارفرمايان و صاحبان كسب و كارهاي مختلف گسترش زيادي پيدا كرده است و كسب و كارهاي مختلف روي به استفاده از آنها آورده اند، به اين دليل كه استفاده از آنها در شركت ها و مكان هاي تجاري باعث ميشود كه ورود و خروج كاربران را بتوان به سادگي كنترل كرد. يكي از كاربردهاي اين دستگاه ها در انبار هاي ذخيره كالاست.

همچنين قفل كارتي هوشمند اين امكان را دارد كه بتوان با استفاده از تلفن همراه، كارت و رمز كنترل كرد، اين موضوع باعث ميشود كه بتوانيد ساده ترين و مرتبط ترين روش به كسب و كارتان را انتخاب كنيد.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

همواره یکی از پر اهمیت ترین دغدغه های ما حفظ امنیت بوده است و تامین رفاه و امنیت در صدر لیست اولویت های نوع بشر قرار می گیرد . یکی از ابزارهایی که نقش موثری در دستیابی به این مهم داشته قفل دیجیتال اثر انگشتی است . در این مقاله با ما باشید تا به روش کار قفل اثر انگشت بپردازیم .

همانطور که اشاره شد امنیت همواره در صدر خواسته های بشر قرار داشته است . برخی نیاکان و اجداد ما اشیای ارزشمند و گران قیمت خود را در محل هایی مانند سیاه چال نگهداری می کردند تا به امروز که بشر اطلاعات مهم خود را در لایه های نرم افزاری رمز شده ذخیره می نماید ؛ بنابراین ابزارهای امنیتی مانند قفل اثر انگشت به یکی از ملزومات هر ساختمان تبدیل شده است .

به لطف فناوری ، امروزه تامین امنیت شامل طیف گسترده ای از نرم افزارها و سخت افزارها می باشد که از جمله آن می توان از سرویس های امنیتی مبتنی بر وب ، سیستم بیومتریک و دستگاه های شخصی با سطوح امنیتی یک پارچه نام برد .
در اینجا قصد داریم نگاهی به روش کار قفل اثر انگشت داشته باشیم . قفل اثر انگشت یکی از اولین دستگاه هایی است که از سیستم بیومتریک بهره برده است .

قفل اثر انگشت چیست ؟

البته ماهیت قفل اثر انگشت به راحتی با توجه به نامش قابل درک است ؛ اینکه چرا اثر انگشت هر فرد تا این حد می تواند در تامین امنیت وی موثر باشد مربوط به الگوهای ظریف و پر معنای روی هر انگشت شما است که احتمالا بارها نظر تان را به خود جلب کرده است .

اثر انگشت هر فرد منحصر بفرد است و جعل یا جایگزینی آن امری بسیار دشوار می باشد که این قابلیت باعث شده بتوان آن را در طول حیات به عنوان نشانه ای از هویت هر فرد در نظر داشت .

چرا نباید دیگر از قفل های قدیمی و کلید استفاده کنیم ؟

اثر انگشت نه تنها قابل اعتماد است و امکان جعل آن وجود ندارد بلکه شما اثر انگشت خود در خانه یا محل کار جای نمی گذارید . یکی از دلایل مهم بسیاری از افراد برای انتخاب انواع دستگیره دیجیتال از جمله نوع اثر انگشتی ، فراموش کردن کلید و حتی رمز است .



:: برچسب‌ها: قفل اثر انگشتی" خرید قفل اثر انگشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

آیا تاکنون به دلیل استفاده از قفل دیجیتالی فکر کرده اید؟ در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا با دلایل استفاده از این قفل ها و میزان تاثیر آنها در بالابردن امنیت ساختمان ها آشنا شویم.

میزان تاثیر قفل دیجیتال در امنیت

استفاده از این قفل های دیجیتال در مقایسه با سایر قفل ها میتواند امنیت محل زندگی شما را بسیار افزایش دهد. از آنجایی که این قفل های الکترونیکی از سیستم های ضد سرقت و هوشمند برخوردار هستند میتوانند خیال شما را در مورد حفاظت از درب ها و پنجره های ساختمان راحت کند.

کنترل از راه دور

این قفل های الکترونیکی این قابلیت را دارند که آنها را به ابزار های هومشندی مانند تلفن همراه و لپتاپ وصل کرد تا در صورتی که از خانه دور بودید بتوانید با استفاده از یکی از این ابزار ها اقدام به کنترل درب خانه تان نمایید، همچنین اینکار این امکان را برای شما فراهم میکند تا در صورتی که فرد ناشناسی قصد باز کردن قفل را داشت. پیامک هشدار برای شما ارسال کند و در صورت نیاز با پلیس تماس بگیرد.

استفاده از این قفل ها در کنار سایر تجهیزات امنیتی

بسیاری از کارشناسان در حوزه امنیت عقیده دارند که در کنار استفاده از این قفل های دیجیتالی بهتر است که از تجهیزات دیگر امنیتی نظیر دوربین امنیتی، سیستم های هشدار آتش و … استفاده کرد. تا بتوان امنیت را تا حد زیادی افزایش داد در ادامه به برخی از مواردی که باعث افزایش امنیت خانه میشود اشاره میکنیم.

۱- استفاده از شیشه های نشکن
۲- استفاده از دوربین های امنیتی در ورودی های ساختمان



:: برچسب‌ها: قفل ذیجیتال" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()