نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

پیش از خرید قفل الکترونیکی توجه کنید!! با این مقاله همره باشید تصمیم گیری در مورد بهترین مدل دستگیره درب دیجیتال الکترونیکی یک موضوع بسیار چالش برانگیز است.

تولید کنندگان و مدل های مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد. این تولید کنندگان با برجسته کردن ویژگی های محصولات خود ، تصمیم گیری را برای شما دشوار می کنند. با این حال ، به عنوان یک مصرف کننده ، اطلاعات کافی در مورد دستگیره الکترونیکی ندارید ، که این امر انتخاب را برای شما سخت تر می کند.

 

همیشه در انتخاب خود دارای نقصان باشید ، نه اینکه اطلاعات کافی در مورد موضوع داشته باشید.

پرسیدن سوالات از اطرافیان

 

اگر دوستان و اطرافیان شما قفل های الکترونیکی استفاده می کنند ، بهتر است از آنها بپرسید که چگونه کار می کنند و چه ویژگی هایی دارند. این سریعترین و بهترین راه برای آشنایی با این نوع قفل ها است. این امر به شما امکان دسترسی به اطلاعات مفیدی مانند عملکرد ، ویژگی ها و خدمات پس از فروش قفل الکترونیکی را می دهد و در صورت متناسب با نیاز شما می توان آن را خریداری کرد.

تجربه مستقیم با نمونه های اولیه قفل های الکترونیکی

 

برخی از شرکت ها با نصب دستگیره درب های دیجیتالی نمونه اولیه هوشمند ، به شما اطلاع می دهند که بطور مستقیم از نحوه کار و ویژگی های این قفل ها مطلع شوید. این تجربه سرقت قفل  به شما کمک می کند تا هنگام خرید سؤالات خود را با فروشنده در میان بگذارید. همچنین می توانید با استفاده از دفترچه راهنما ، با ویژگی های مختلف این محصولات آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" بررسی قفل الکترئنیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

دستگیره های درب کارتی که با نام قفل کارتی شناخته میشود یکی از سیستم های امنیتی است که در مکان های مختلف از آنها استفاده میشود، استفاده از این تکنولوژی دسترسی سارقان به قفل دشوار میکند، این قفل ها از مکانیزم جدیدی استفاده میکنند و علاوه قفل کردن درب دارای تکنولوژی های دیگری مانند: آلارم هشدار، قفل کودک، سیستم اعلام حریق و گزارشگیری هم هست، که حریم خصوصی افراد را حفظ میکند.

زمانی که از این قفل های کارتی استفاده میکنید میتوانید کنترل دسترسی را کنترل نمایید تا تنها افراد خاص با سطح دسترسی مشخص با در دست داشتن کارت بتوانند درب را باز کنند.

بهترین دستگیره های کارتی موجود در بازار

در حال حاضر میتوان مدل های مختلفی از دستگیره های کارتی را در برند ها و کارایی های متفاوت در بازار یافت اما بهترین قفل های موجود از برند، یوکا ، سامسونگ و یال هستند.

کارت را میتوان به کلید های قفل های مکانیکی تشبیه کرد، که به عنوان یک نشانگر امنیتی استفاده میشود و میتوان به آنها با استفاده از این کارت ها دسترسی داشت، البته دردسر های استفاده از کارت از قفل مکانیکی بسیار کمتر است، به عنوان مثال در صورتی که کلید مکانیکی را گم کنید مجبورید تمام قفلتان را تعویض کنید اما زمانی که از قفل کارتی استفاده میکنید تنها لازم است که کارت را باطل نمایید، تا شخصی که کارت را میبابد نتواند به قفل شما دسترسی داشته باشد.

دیگر مزیت قفل های هوشمند کارتی در مقایسه با قفل مکانیکی این است که سارقان زیادی با مکانیزیم کار آنها اشنایی ندارند و نمیتوانند به سادگی آنها را باز کنند در صورتی که نحوه باز کردن قفل های مکانیکی را تقریبا تمام سارقان میدانند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی امنیت دستگیره درب کارتی" دستگیره درب کارتی" دستگیره کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل هوشمند سامسونگ یکی از محبوب ترین قفلهای موجود در بازار سراسر جهان است، این قفل در ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قفل های سامسونگ دارای امنیت بالایی هستند و امکان استفاده از آنها برای کابردهای مختلف وجود دارد، از این قفل ها میتوان به عنوان دستگیره های ضد سرقت، سیستم‌های ضد حریق و… استفاده کرد. استفاده از قفل الکترونیکی سامسونگ، امنیت، آسایش، راحتی و… کاربران را تامین می کند.

از ویژگی های خاص این قفل ها میتوان به سیستم اثرانگشت، تکنولوژی rfid و کارت، اتصال از راه دور و.. اشاره داشت. با استفاده از این ویژگی ها میتوان امنیت محل کار و زندگی خود را به حداکثر برسانید.

قفل سامسونگ SHP-DP920

یکی از بهترین مدل های قفل دیجیتال اثرانگشت در بازار این مدل قفل است، البته این قفل از روش های دسترسی دیگری هم پشتیبانی میکند که شامل تکنولوژی RFID و رمز است. اما پشتیبانی از روشهای بیومتریک برای باز کردن درب و تامین امنیت، ویژگی منحصر به فرد این قفل ها است.

قفل سامسونگ SHP-DP920

این قفل هم یکی از مدل های چند منظوره قفل است، ینی با استفاده از این قفل ها میتوانید هم به روش کارتی و هم رمز درب را باز کنید، این مدل امکان ثبت ۲۰ دسترسی را دارد.



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی سامسونگ" قفل الکترونیکی" قفل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

فل هاي ديجيتال يا قفل هوشمند پيشرفته ترين نوع قفل الكترونيكي هستند. اين قفل ها را مي توان در انواع درب ضد سرقت ، درب هاي امنيتي و درهاي معمولي نصب كرد. هدف از اين نوع طراحي ، ايمن سازي ساختمانها و در نظر گرفتن زيبايي عناصر است. اين نوع قفل ها بر اساس مكانيسم اثر انگشت ، آهنربا ،كارت هاي مغناطيسي يا شناسايي رمز عبور ساخته شده اند.

قفل الكترونيكي يوكا

يوكا يك شركت كره اي است كه براي طراحي و توليد قفل الكترونيكي به زيبايي و ظاهر محصولات خود اهميت مي دهد. محصولات اين شركت اغلب توسط آپارتمان هاي دولتي ، تجاري و مسكوني مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از ويژگي هاي هوشمند يوكا قابليت ضبط تعداد زيادي اثر انگشت است. به همين دليل آنها براي شركت ها و مكان هاي اداري مناسب هستند. در اين حالت ، كليه كارمندان اداري مي توانند از ويژگي اثر انگشت استفاده كنند.

با وجود قفل بودن ، يوكا ديگر قادر به حمل كليدها و تحمل مشكلات مربوط به آنها نيستيد. اگر شخصي فقط يك بار اجازه ورود به ساختمان را داشته باشد ، مي تواند يك رمز عبور يك بار مصرف را براي برنامه قفل تعريف كند. پس از اينكه شخص مكان را ترك كرد ، گذرواژه بي اعتبار مي شود و براي دفعه ديگر قادر به ورود به ساختمان نخواهيد بود.

قفل هاي ديجيتال هوشمند از ابتدا تاكنون

 

قفل مكانيكي نخستين بار توسط آشوريان در سرزمين نينوا ساخته شده است. طي قرن ها اين دستگاه پيشرفت زيادي داشته است. در ابتدا ، قفل پيچ بود كه با قرار دادن يك كليد كوچك روي آن ، قفل آن باز شد. قرن ها روميان باستان براي محافظت از ثروت خود از قفل هاي مخصوص استفاده مي كردند.

قفل روميان مانند انگشتر بود. اين براي جلوگيري از گم شدن كليد طراحي شده است. در قرن ۵ در اروپا ، قفلهاي مكانيكي پيشرفته تر طراحي شدند. در اواخر قرن گذشته ، رابرت بارون با ترمز اهرمي قفل ساخت. اين اهرم براي جلوگيري از حركت پيچ قفل استفاده مي شود. اگرچه هنوز از اين نوع قفل مكانيكي استفاده مي شود ، با گذشت قرن ها قفل هاي بهتري با طرح هاي جديدتر به وجود آمده اند.

 

در دو دهه گذشته ، قفل هاي الكترونيكي جايگزين قفل هاي مكانيكي شده اند. نوع مكانيكي به دست و كليد نياز داشت. بيشتر اوقات سودجويان و سارقان با شكستن يا باز كردن قفل آن ، وارد ساختمان مي شدند. اما در قفل هاي جديد ، باز كردن قفل توسط افراد غير مجاز تا حد زيادي غيرممكن است.

فل ديجيتال هتلي

اين نوع قفل ديجيتال براي هتل ها استفاده مي شود. نحوه كار آنها به كارتخوان متصل است. اين دستگاه در منطقه لابي هتل قرار گرفته است. مسافراني كه در هتل اقامت دارند مي توانند همين كار را از طريق دستگاه انجام دهند. قفل درب هتلي مي تواند از ورود غريبه ها به اتاق هاي هتل جلوگيري كند. در نتيجه ، اموال و زندگي ميهمانان و ميهمانان هتل در امنيت كامل خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل دیجیتال" بهترین برندهای قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

رفت و آمد به خانه با نصب دستگیره دیجیتال درب خانه برای کل خانواده راحت تر و ایمن تر است. بنابراین بیایید بیشتر با این محصولات امنیتی آشنا شویم. شما ممکن است یکی از کسانی باشید که تا به امروز از قفل های قدیمی استفاده کرده است. مطمئنا با خواندن این مقاله ، شما به سرعت به فکر تعویض قفل های مکانیکی قدیمی با قفل های الکترونیکی خواهید افتاد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که زندگی در دنیایی بدون کلید چطور است؟ قفل الکترونیکی یا قفل های دیجیتالی وسیله ای ایده آل برای کسانی هستند که همیشه کلیدهای خود را گم می کنند.

تعریفی دقیق از دستگیره الکترونیکی

قفل های الکترونیکی مانند قفل های سنتی که گذشته استفاده میشدند با نصب شان روی درب جلویی خانه از ورود غریبه ها به خانه جلوگیری می کنند. تنها فرق این نوع قفل ها و قفل های مکانیکی این است که در قفل های برقی روش های پیشرفته ای برای کنترل ورود و خروج وجود دارد.
نیروی مورد نیاز برق به این قفل ها توسط باتریهای قلمی تأمین می شود. زمانی که از یکی از روش های دسترسی استفاده میشود، سیگنالی به پایگاه داده قفل ارسال می شود و اگر اطلاعات وارد شده با اطلاعات ذخیره شده یکی باشد ، دسترسی صادر شده و درب باز می شود.

روش های باز کردن دستیگره های الکترونیکی

دسترسی مدل های مختلف دستگیره های دیجیتالی موجود در بازار متفاوت است. برخی از این قفل ها با تنها یک روش دسترسی کنترل می شوند و برخی دیگر با ترکیبی از روش های دسترسی می شوند. به طور کلی راه های باز کردن این قفل ها به شرح زیر هستند.

کلمه عبور

برای وارد کردن رمز عبور ، در این محصول یک صفحه لمسی استفاده شده است. بیشتر مدل های مدرن دستگیره های الکترونیکی از صفحه نمایش های لمسی یا صفحه کلید به عنوان یکی از روش های دسترسی استفاده می کنند. به طو کلی میتوان گفت که قابلیت وارد کردن رمز عبور در همه انواع قفل ها وجود دارد.

بسته به نوع قفل ، تعداد رمزهای عبور اختصاص داده شده به کاربران فرق میکند. برای تامین امنیت بیشترتان ، قفل هایی را انتخاب نمایید که دارای صفحه ورود رمز به شکل زیر باشند.

مجهز به سیستم امنیتی رمزنگاری مانند کد تصادفی یا ویژگی تابع خیالی که برای جلوگیری از لو رفتن رمز ها و افتادنشان به دست افراد بیگانه مورد استفاده قرار میگیرد.
یکی از موضوعاتی که بسیاری از افراد از آنها شکایت دارند، فراموش کردن رمز های عبور در زمان استفاده از قفل است. در این قفل ها قابلیتی قرار گرفته است که میتوان با استفاده از چند روش دسترسی به آنها دسترسی داشت. که در صورت فراموشی رمز بتوان از روش دیگری استفاده نمود.

کلیدهای مکانیکی اضطراری

بعضی اوقات دسترسی به قفل های پیشرفته به دلایلی مانند از دست دادن دسترسی الکترونیکی تعریف شده در آنها، فراموش کردن رمز عبور یا از دست دادن کارت امکان پذیر نیست. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان قفل های کارتی و قفل دیجیتالی ، مانند سامسونگ و یوکا ، بخشی جداگانه را در این آن ها قرار داده اند تا با استفاده از کلید اضطراری ، درب را باز کنند



:: برچسب‌ها: دستگیره الکترونیکی\" دستگیره دیجیتال\" مزایای دستگیره دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل کارتی یکی از پرکاربردترین وسایلی است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرید. و برای کنترل ورود و خروج از آن استفاده میشود. در ادامه این نوشته با ماهمراه باشید تا ضمن بررسی نحوه کارکرد این قفل ها، پارامترهای مهم و تاثیر گزار در قیمت قفل کارتی را هم بررسی کنیم.

دستگیره کارتی هتلی چیست؟

دستگره های کارتی که با نام های قفل کارتی و قفل الکترونیکی هتلی هم شناخته میشود یکی از نسل های جدید قفل هستند که برای دسترسی به درب ها از آنها استفاده میشود.

پر کاربردترین انواع این قفل با تکنولوژی های rfid و nfc کار میکنند. این دستگیره های بجای استفاده از قفل های مکانیکی از کارت های با تکنولوژی جدید استفاده میکنند.
این قفل ها از یک کارت خوان و چند کارت تشکیل شده اند و با تعریف کارت های مختلف میتوان دسترسی های مختلفی را برای آنها ایجاد کرد.

برخی از انواع این دستگیره های کارتی دارای صفحه نمایش لمسی هم هستند که برای وارد کردن رمز عبور به کار میرود، به این صورت میتوان دسترسی چند منطوره برای این قفل ها تعریف کرد.

دستگیره هوشمند هتلی کارتی-اثرانگشتی: یکی از بهترین و امن ترین قفل های هتلی کارتی و اثرانگشتی می باشد. دلیل آن نیز استفاده از سیستم بیومتریک و احراز هویت فرد توسط اثر انگشت می باشد.

بیشتر بخوانید: انواع قفل های هتلی و کارتی

نحوه کار دستگیره های کارتی

باز شدن قفل های کارتی با استفاده از این کارتها با استفاده از کارتخوان و کارتها انجام میشود، به این دلیل که درهریک از کارتهایی که به این منظور استفاده میشوند، مدارخاصی وجود دارد، کارت ها از هم دیگر متمایز هستند، به همین دلیل در ابتدا کار باید کارت را به کارتخوان معرفی کرده و با اینکار اطلاعات کارت در قفل ذخیره میشود.



:: برچسب‌ها: قیمت قفل کارتی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در مقالات قبلی سایت در مورد انواع قفل ها توضیح داده ایم، در این نوشته قصد داریم در مورد یکی از مدل های این قفل ها که بیشتر روی درب های آپارتمان ها استفاده میشود، قفل های درب آپارتمانی هستند، این قفل ها قابلیت کنترل از راه دور و همچنین باز کردن به وسیله کارتهای RFID را دارند.

مدل های قدیمی تر این قفل ها هوشمند نبودند اما مدل های جدید تر آنها از قابلیت های هوشمند برخوردار هستند و قابلیت فرمان پذیری و کنترل از راه دور را دارند.
قفل های قدیمی تنها قابلیت کنترل به وسیله کارتهای RFID را داشتند اما مدل های جدید تر این قفل های درب اپارتمانی چند منظوره هستند و از روش های دسترسی متفاوتی استفاده میکنند، برخی از این روش های دسترسی شامل: قفل اثر انگشتی، قفل های دیجیتالی و دسترسی به وسیله تلفن همراه هستند.

قابلیت کنترل این قفل ها با چند روش دسترسی این قابلیت امنیتی را به آنها افزوده است که حتی اگر کارت را گم کنید، باز میتوانید از روشهای دیگری برای باز کردن درب استفاده کنید و کسی که کارت را بیابد نمیتواند بدون دسترسی داشتن به رمز یا اثر انگشت درب را باز کند.

انواع قفل درب آپارتمان

قفل درب آپارتمان در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد، برخی از این قفل ها دارای دستگیره هوشمند هستند و وجود دستگیره این امکان را فراهم میکند که بتوانید درب را باز و بسته کنید.

اما برخی دیگر از مدلهای این قفل ها تنها شب بند بوده و دارای دستگیره ینسیتند، در این قفل ها باید از یک دستگیره جداگانه برای کنترل درب استفاده نمایید.

 



:: برچسب‌ها: قفل درب اپارتمان" قفل درب" ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

سنسورها یکی از اجزای مهم و کلیدی در خانه های هوشمند هستند که میتوانند، وضعیت کنونی خانه را به تجهیزات مرتبطشان اطلاع دهند، و بتوانند در مورد فرامین بعدی تصمیم گیری کنند و حالت بعدی را تعریف نمایید.

انواع سنسورهای خانه هوشمند

  1. سنسورهای هوشمند نوری جهت استفاده در سیستم های روشنایی
  2. سنسور سنجش رطوبت، جهت استفاده در سیستم آبیاری هوشمند
  3. سنسور اعلام حریق
  4. سنسور حرکتی، برای افزایش امنیت خانه

در ادامه این نوشته انواع این سنسور ها و عملکرد هر یک را بررسی میکنیم.

سنسور های نوری

یکی از انواع سنسورهایی است که در خانه های هوشمند و سیستم های هوشمند مورد استفاده قرار میگیرد، این سنسور این توانایی را دارد که بتواند نور طبیعی محیط را بررسی کند، و بر اساس آن سیستم های روشنایی هوشمند را بررسی کند.
این سنسورها میتواند یکی از اصلی ترین تجهیزات برای کاهش مصرف انرژی برق باشند، به این شکل هر زمان که لازم نباشد، و نور محیط طبیعی و مطلوب باشد، چراغ ها خاموش میشود.و به میزان قابل توجهی در مصرف برق خصوصا در محیط های بزرگ که تعداد چراغ های زیادی دارند جلوگیری میکند.

سنسور رطوبت خاک

همانطور که از نام این حسگر مشخص است برای اندازه گیری و تشخیص میزان رطوبت خاک از آن استفاده میشود، با استفاده از این سنسور که دارای یک رله، و پمپ آب ساده است میتوان در روف گاردن و باغچه های خانگی از آنها استفاده کرد تا بتواند زمان آبیاری باغچه و فلاور باکس خانه از آنها استفاده کرد.

سنسور های اعلام حریق

سنسورهای اعلام حریق این توانایی را دارند که با تشخیص دادن دود و حرارت، و یا هر دو اینها، حریق را تشخیص دهد، این سیستم ها میتوانند به محض تشخیص حریق واکنش های خاصی از خود نشان دهند، مثلا آزیر هشدار را به صدا در بیاورند و یا اینکه سیستم آب پاشی را فعال کنند.

سنسور های حرکتی

سنسورهای حرکتی که به آنها motion sensor هم گفته میشود یکی از سنسور های امنیتی مهم در خانه های هوشمند محسوب میشوند. در تجهیزاتی مانند: چشمی دیجیتال درب، دوربین ها و قفل الکترونیکی از آنها استفاده کرد. این سنسورها با داشتن زاویه چرخشی مناسب میتوانند رفت و آمدها را ضبط کنند.



:: برچسب‌ها: سنسور هوشمند چیست" سنسور هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مزایای قفل های الکترونیکی (دیجیتال یا برقی) دقیقاً مطابق با معایب قفل های معمولی است! یعنی هرچه عیب قفل های سنتی باشد ، همان مزایای یک قفل الکترونیکی است.
این قفل ها میتوانند که سبک زندگی ما را تغییر دهند و ما را به دوران دیجیتالی شدن بدون کلید سوق می دهند. اما طیف گسترده ای از مزایای این قفل ها باعث شده است تا این فناوری جدید محبوب تر از گذشته باشد.

برتری های یک قفل های الکترونیکی نسبت به یک قفل های مکانیکی

در مورد کلیدهای گمشده ، ماندن در خانه یا هرگونه نگرانی از قفل های مکانیکی ، هدف اصلی قفل الکترونیکی فراهم کردن دسترسی آسان تر نسبت به قفل های مکانیکی است. با استفاده از قفلهای جدید به جای کلید ، می توانید از قفل اثر انگشت بیومتریک ، قفل کارتی با دسترسی هوشمند یا یک کد مخفی برای باز کردن درب خانه یا محل کار خود استفاده کنید. قفل های الکترونیکی چندین ویژگی و عملکرد منحصر به فرد دارند که شامل موارد زیر است.

فراهم کردن سطح امنیتی بالاتر

عملکرد امنیتی پیشرفته یکی از مهمترین مزایای قفل های الکترونیکی است. این قفل ها از مواد بادوام بوده و عمدتاً از آلیاژ آلومینیوم تحت یک سیستم کنترل و اطمینان از کیفیت بسیار دقیق ساخته شده اند و باعث می شود که در برابر شدیدترین ضربه ها بسیار مقاوم باشند.

همه این قغل ها دارای زنگ هشدار امنیتی هستند؛ وقتی درب باز می شود و یا قفل خراب می شود یا فشار خیلی زیادی به آن وارد میشود صدای زنگ هشدار به صدا در می آید. این قفل ها همچنین به طور خودکار به عنوان یک اقدام امنیتی ثانویه برای جلوگیری از ورود غیرقانونی، پس از ۵ دقیقه یا هر زمان دیگری که توسط شما قابل تنظیم شدن است به صورت اتوماتیک قفل میشوند.

ممکن است شما در محل کار تان موارد با ارزش و قطعات گران قیمت و همچنین اسناد محرمانه نگهداری نمایید که باید تا حد امکان ایمن نگه داشته شوند. نصب قفل های الکترونیکی روی درب های ورودی شرکت و یا اتاق های مهم در آن یک راه برای اطمینان از این است که هیچ کس نمی تواند بدون کد و رمز عبور به تجهیزات شما دسترسی پیدا کند.

اما میتوان گفت که بهترین مزیت این قفل ها این است که می توان رمز عبورشان در هر زمان تغییر داد.
در هر لحظه ای که احساس کنید کسی رمز قفلتان را بدست آورده است و ممکن است امنیت خانه یا محل کارتان به خطر بیوفتد میتوانید این رمز را به سادگی با استفاده از نرم افزار کنترل کننده تغییر دهید. حتی برخی از این قفل ها دارای رمز عبور یک بار مصرف هم هستند.

 



:: برچسب‌ها: مقایسه قفل الکترونیکی با قفل معمولی" مقایسه قفل الکترونیکی" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در مقالات قبلی سایت در مورد قفل الکترونیکی و خرید این قفل ها صحبت کرده بودیم، در این نوشته قصد داریم در مورد انواع این قفل ها صحبت نماییم. در ادامه مراحل نصب قفل الکترونیکی را بررسی خواهیم کرد.

۱- محل قرارگیری قفل را مشخص نمایید:

برای نصب کردن قفل های الکترونیکی باید دقت کنید جایی که برای آن انتخاب میکنید، مناسب باشد و تراز باشد، بهتر است که اگر دانش کافی برای اینکار ندارد از متخصصان اینکار کمک بگیرید. تا کارهای مربوط به نصب قفل را انجام دهد و اگر قفل مشکلی داشت، بتوانید از خدمات پس از فروش آن هم استفاده کنید.

۲- سوراخ کاری

برای نصب کردن باید جای نصب قفل را روی درب با استفاده از دریل مشخص نمایید، برای اینکار یک شاابلون استاندارد وجود دارد، آن را روی درب قرار دهید و محل پیچ ها و میخ ها را سوراخ نماید. باید توجه داشته باشید که دقیقا بر طبق شابلون اینکار را انجام دهید. و سپس اجرای قفل را طبق الگو روی درب استفاده از پیچ ها نصب کنید.

۳- تنظیم کردن بخش های مختلف قفل

پس از اینکه نصب کردن به پایان رسید، باتری ها را درون آن قرار دهید، و سپس رمز، کارت یا اثر انگشت را در آن ثبت کنید، اینکار بسته به مدل قفلی که استفاده میکنید متفاوت است.
اگر از قفل رمزدار استفاده میکنید باید رمز عبوری انتخاب کنید که به سادگی قابل حدس زدن نباشد و اگر از قفل کارتی استفاده میکنید، کارتتان را دور از دسترس دیگران قرار دهید، .و اگر کارت را گم کردید، حتما از طریق نرم افزار آن را غیر فعال نمایید.

۴- فعال کردن گارانتی

برای اینکه بتوانید از خدمات پس از فروش قفل پس از نصب آن برخوردار شوید حتما باید فرم گارانتی ر پر کنید، در صورتی که کار نصب را به نمایندگی خود قفل بسپارید، غیر از امضای فرم کار دیگری نیاز نیست که انجام دهید.



:: برچسب‌ها: آموزش نصب قفل الکترونیکی" نصب قفل الکترونیکی" قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

معمولا افرادی که باشگاه ها و یا مراکزی مانند این مراجعه میکنند، وسایلی را با خود به همراه دارند و یا لباس هایشان را تعویض میکنند،و این چالش برای آنها به وجود می آید که وسایلشان را در جایی امن قرار دهند تا بتوانند با خیالی راحت فعالیت هایشان را انجام دهند با تهیه ی قفل های کابینتی یوکا امنیت را در مراکز اموزشی و ... ایجاد کنید.

بهترین راهکار برای مقابله با این چالش به کار گرفتن قفل های کابینتی است که روی کمدهای کوچک انفرادی نصب میشند و افراد میتوانند به سادگی وسایل خود مانند کیف، لباس ها و ساک دستیشان را داخل آن قرار دهند.
با استفاده از این تکنولوژی دیگر ورشکاران نیازی به استفاده از کلید و نگرانی برا گم شدن آن ندارند و خیالشان راحت است که وسایلشان را در جایی امن قرار داده اند. قفل های کابینتی با نام های دیگری مانند قفل الکترونیکی کمد و قفل استخری هم شناخته میشوند.

قفل کابینتی کارتی

قفل کابینتی روش دسترسی با استفاده از کارت های RFID دارد و این قابلیت در آنها وجود دارد که بتوان آنها را به صورت خودکار با استفاده از کارت های RFID باز کرد.
از دیگر مزیت های قفل کارتی این است که، اگر کاربر فراموش کند درب را قفل کند و درب باز مانده باشد، با استفاده از آلارم هشدار به کاربران اطلاع میدهد.

قفل آنلاین کمد باشگاه

قفل های دیجیتالی کمد باشگاه به نوع خاصی از قفل ها گفته میشود که بدون محدودیت میتوانید آنها را باز و بسته کنید و نیازی به عامل ورودی برای کنترل کردن آنها نیست.
این نیروی مورد نیاز برای کار کردن این قفل ها را میتوان با استفاده از روش های مختلفی تامین کرد، روش هایی مانند استفاده از منابع تغذیه ای مانند: نیروی برق، باطری و سیستم UPS که انتخاب روش استفاده به عهده خود کاربر است.



:: برچسب‌ها: قفل کابینتی باشگاه" قفل استخری ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

حتما تاکنون در مورد خانه های هوشمند بسیار شنیده اید، اما اگر میخواید، بدایند این تکنولوژی دقیقا چیست و چطور کار میکند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعریف هوشمند سازی خانه

شروع تحول در زمینه هوشمند سازی، از هوشمند سازی تلفن های همراه شروع شد، و ما شاهد تحول و جهشی بزرگ در این زمینه بودیم، استفاده از تلفن های هوشمند باعث شد که بتوانیم با هزینه ای خیلی کمتر و خیلی ساده تر و از طریق اینترنت باهم در ارتباط باشیم، در گذشته ارتباطات با تلفن همراه تنها محدود به ارسال پیام متنی و تماس تلفنی بود، اما امرزوه با استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان میتوانید باهر جای دنیا در ارتباط باشید. و تمام کارهای روزمه را با استفاده از آنها انجام دهید.

مزیت های خانه هوشمند چیست؟

همانطور که گفتیم، به کارگیری خانه هوشمند میتواند مزایای زیادی داشته باشد، اما مهمترین مزیت آنها این است که میتوانید آنها را بدون زحمت زیاد به راحتی کنترل کنید و کارهایی مثل تهویه، روشنایی و… را با راحتی بیشتری انجام دهید.

حتی تکنولوژی های جدید از خصوصیات ماشین لرنینگ هم استفاده میکنند، این خصوصیت به این معنا است که تجهیزات قابلیت یادگیری دارند و میتوانند کارهایی را که شما انجام می دهید را الگوبرداری کرده و انجام دهند. همچنین میتوانید با زمانبندی کردن آنها، کارهایتان را به این تجهیزات واگذار نمایید.

مثلا زمانی که از ترموستات هوشمند استفاده میکنید، دمای خانه به صورت هوشمند روی دمای مطلوب تنظیم میشود. و همین میتواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی باشد.

میتوانید تجهیزات و گجت های هوشمندتان را زمانبندی کنید تا کارها را در همان زمانی که میخواهید انجام دهند، مثلا دستگاه چای ساز در زمان معینی روشن شود یا پیش از ورودتان به خانه، سیستم سرمایشی روشن شود.

برخی از گجت های هوشمند خانه

روشنایی هوشمند

این سیستم به صورت خودکار روشن و خاموش شدن چراغ های خانه را کنترل میکند، و با توجه به اینکه دارای ریموت کنترل است، برای کنترل کردن آن میتوانید به راحتی با ریموت آن و یا حتی با گوشی هوشمندتان چراغ ها را روشن و خاموش نمایید.

قفل هوشمند

این قفل های هوشمند تفاوت های کلیدی ای با قفل های معمولی دارند، و برای باز و بسته کردن آنها نیازی به استفاده از کلید نیست به همین دلیل به آنها قفل های بدون کلید هم میگویند، از انواع این قفل های میتوان به قفل رمزی، قفل کارتی و قفل اثرانگشتی اشاره داشت. لازم به ذکر است که این قفل ها امنیت چندین برابر قفل های معمولی دارند.



:: برچسب‌ها: خانه هوشمند" خانه هوشمند چیست" گجت خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

آیا تا به حال به محض اینکه از خانه بیرون رفتید تا به مسافرت بروید ،برای داشتن سفری بی دغدغه با قفل الکترونیکی درب یوکا کلیک کنید.

این سوالات را از خودتان پرسیده اید؟

  • آیا درب خانه را بسته ام؟
  • آیا پنجره های خانه بسته اند؟
  • آیا چراغ ها را خاموش کرده ام؟
  • آیا زیر گاز را خاموش کرده ام؟

 

این سوالات همه مورادی هستند که میتوانند شیرینی یک گردش یا سفر دلنشین را به کام ما تلخ کنند. و لذت آن را از بین ببرند. اما میتوانیم با استفاده از تجهیزات هوشمند در خانه این نگرانی ها را به حداقل برسانیم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند قفل الکترونکی میتوانید با تنها متصل کردن آنها به تلفن همراهتان از هر جایی امنیت قفل های درب و پنجره و… را تامین کنید، با اینکار حداقل خیالتان از این بابت راحت خواهد بود که در خانه شما امنیت برقرار است و از مسافرت و گردش بیرون منزلتان لذت ببرید و با قفل های الکترونیکی امنیت منازل خود را تضمین کنید.

ممکن است دور از خانه باشید اما، از هر جایی میتوانید، امنیت وسایل خانه را بررسی کنید، با نصب دوربین های امنیتی، هر لحظه ای همه چیز تحت نظر شما خواهد بود.

با استفاده از تکنولوژی روشنایی هوشمند میتوانید چراغ های خانه را از راه دور روشن و خاموش کنید، تا اگر سارقان خانه شما را برای برای سرقت تحت نظر قرار داده اند، با روشن و خاموش شدن چراغ های خانه این احساس را پیدا کنند که فردی در خانه حضور دارد و از سرقت از آن چشم پوشی کنند.

با نصب این سیستم به نظر میرسد که شما همیشه در خانه هستید، حتی اگر برای چند ماه دور از خانه باشید.



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل الکترونیکی هوشمند" سفری بی دغدغه با قفل الکترونیکی درب ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

برند سامسونگ از سال های دور یکی از تولیدکنندگان پیشرو در تولیدات محصولات خانگی، تلفن و قفل الکترونیکی است ما در این مقاله به بررسی بهترین مدل های قفل سامسونگ که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند میپردازیم، این برند کره ای محصولاتی با طراحی بسیار زیبا و با کیفیت عال در اختیار مشتریان خود قرار میدهد، قفل های الکترونیکی سامسونگ در طیف گسترده ای قرار دارند که میتوان از آنها برای مصارف تجاری و مسکونی با خیالی آسوده استفاده کرد.

دلیل محبوبیت قفل های سامسونگ

در سال قفل های دیجیتال سامسونگ از تکنولوژی های هوشمند و پیشرفته روز دنیا استفاده شده است، همین موضوع هم باعث شده است که این قفل ها از محبوب ترین راه حل های امنیتی باشند که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرند.

این قفل ها علاوه بر کیفیت قابل قبولی که دارند از تکنولوژی های جدیدی همچون، تکنولوژی بیومتریک، کنترل از راه دور، اتصال به تلفن همراه و … برخوردار هستند.

مدل های پرطرفدار قفل سامسونگ

قفل سامسونگ SHP-DP738

این قفل اخرین قفل این برند است که مجهز به سنسور اثر انگشت و بیومتریک بوده، این قفل قابل استفاده با تایید اعتبار به ۴ شیوه: اثر انگشت، رمز، کارت و تلفن همراه است و یکی از زیبا ترین مدل های این قفل محسوب میشود.

قفل سامسونگ SHP-DP708

ویژگی قفل های سامسونگ که باعث محبوبیت بالای آن شده است استفاده از تکنولوژی های Smart LoT و WiFi است، کارت های این قفل با تکتولوژی nfc کار میکنند. و قابلیت کنترل با استفاده از تلفن همراه از راه دور را دارند.

قفل سامسونگ SHP-DH520

این قفل ها به دلیل داشتن امکانات فوق العاده و قیمت بسیار مناسب یکی از مقرون ب صرفه ترین قفل های این برند هستند. که قابلیت کنترل با استفاده از رمز و کارت را دارند.



:: برچسب‌ها: بررسی مدل های قفل سامسونگ " قفل هوشمند سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

احساس امنیت و آرامش در خانه به راحتی جایگزین نمی شود ما باید بدنبال افزایش امنیت خانه خود باشیم تا بتوانیم از سرقت در خانه جلوگیری کنیم ، اما چه اقدامات احتیاطی را باید انجام دهیم؟

برای افزایش امنیت منازل خود به سایت یوکا مراجعه کنید.

دوربین های امنیتی را نصب کنید

در حالی که سیستم های امنیتی خانگی ابزاری عالی برای جلوگیری از سرقت هستند ، می توانند بسیار گران باشند. در ضمن ، استفاده از دوربین های امنیتی می تواند مسائل مالی را به طور کامل پوشش دهد ، به این معنی که می توانید با داشتن هزینه اولیه ، به داشتن یک سیستم امنیتی پویا اطمینان داشته باشید.

از قفل هوشمند استفاده کنید

کارشناسان می گویند “بیشترین سرقت منازل و آپارتمان ها از طریق درب جلو است” ، بنابراین به نظر می رسد بهترین راه استفاده از قفل هوشمند دیجیتال است.

قفل های هوشمند از طریق فن آوری های به روز کار می شوند ، به عنوان مثال قفل اثر انگشت ، این قفل ها از طریق سیستم بیومتریک کار می کنند

یا به قفلی فکر کنید که به شما امکان می دهد با استفاده از پین یا رمز عبور به منزل خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین کاملاً واضح است که سارقان برای باز کردن قفل کار بسیار دشوار و تا حدودی غیرممکن دارند.

اشیاء با ارزش خود را دور از چشم نگه دارید

آیا از وسایل گران قیمت استفاده می کنید؟ اطمینان حاصل کنید که اشیاء با ارزش شما در جلوی دید نیستند. برای جلوگیری از دیده شدن فضای داخلی از بیرون از خانه، از پرده های ضخیم استفاده کنید. سعی کنید طلا ، پول و هر چیز گرانبها را در یک مکان خاص در خانه مخفی کنید یا آنها را در بانک نگه دارید.



:: برچسب‌ها: جلوگیری از سرقت خانه" جلوگیری از سرقت منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در مقالات قبلی سایت در مورد کاربردها و مزایای قفل استفاده از قفل کارتی صحبت کردیم، در این نوشته قصد داریم مزایای این قفل ها را در ادارات بررسی کنیم برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های کارتی به سایت یوکا مراجعه کنید.

در ادارات اولین الویت امنیت مکان است، به همین دلیل از سیستم های هشدار و دوربین های مدار بسته استفاده میشود. اما این تجهیزات برای امنیت ثانویه است، و در مرحله اول لازم است که درب های ورودی ساختمان امنیت داشته باشند. و اینکار با به کار گرفتن قفل الکترونیکی و قفل کارتی امکان پذیر است.

این قفل ها علاوه بر اینکه دارای امنیت بالایی هستند، طرز استفاده راحتی هم دارند، و رفت آمد به داخل شرکت ساده تر خواهد شد، یعنی دیگر لازم نیست هر بار کسی قصد ورود به داخل شرکت را دارد فردی درب را برای اون باز کند، و میتواند با کارتی که در دست دارد درب را با کند. قفل های کارتی با تنوع بسیار زیادی در بازار یافت میشوند و به فروش میرسند. و همه سازمان ها، ادارات و شرکت ها میتوانند از آنها استفاده کنند.

با استفاده از این قفل ها میتوان عبور مرور به داخل اداره را کنترل کرد، برخی از این قفل ها علاوه بر دسترسی کارتی دسترسی اثرانگشتی، رمز و عنبیه چشم نیز دارند، که با توجه به نوع اداره میتوان از آنها استفاده کرد.

به علاوه به این دلیل که هر فردی دسترسی، کارت، رمز و یا اثر انگشت منحصر به فرد خود را دارد کارفرمایان میتوانند هر لحظه متوحه ورود خروج هر یک از کارمندانشان به بخش های مختلف شوند. پیشتر از قفل های کارتی و قفل هتلی تنها در هتل ها استفاده میشد اما امروزه  کاربردهای بیشتری دارند.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" قفل کارتی ذر ادارات ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

بیشتر افرادی که قصد خرید قفل های الکترونیکی را دارند این سوال را میپرسند که این قفل با قفل های سنتی و مکانیکی ای که خریداری میکنیم چه تفاوت هایی دارند، و کدام یک از آنها بیشتر میتوانند بهتر پاسخگویی نیازشان باشند؟ 

تفاوت های قفل های الکترونیکی و مکانیکی را میتوانید به طور کامل در سایت یوکا مطالعه کنید

قفل مکانیکی چیست؟

این قفل ها، همان قفل هایی هستند که از گذشته از آنها استفاده میکنیم و با استفاده از کلید باز میشوند، هنوز هم روی درب اکثر ادارات و خانه ها این قفل ها نصب شده اند.
مشکل این قفل ها امنیت پایین و آسان بودن سرقت از آنها است، سارقان به سادگی با یک سنجاق یا سیم میتوانند این قفل ها را باز کرده و به داخل ساختمان دسترسی پیدا کنند.

برای پاسخ به سوالات بالا در ابتدا باید تفاوت دو قفل الکترونیکی و مکانیکی و سطح امنیتی هر یک از آنها را بدانیم.

قفل الکترونیکی چیست؟

قفل الکترونیکی از جدیدترین تکنولوژی های امنیتی دیجیتالی است که به جای کلیدهای مکانیکی از رمز، کارت و یا اثرانگشت باز میشود. انرژی مورد استفاده برای کار کردن قفل های الکترونیکی توسط برق یا باتری های قلمی تولید میشود.
امکان سرقت از این قفل ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که دارند تقریبا غیر ممکن است. اما نصبشان نیاز به دانش فنی است و حتما باید نحوه نصبشان را بدانید.
قفل های الکترونیکی معمولا به تلفن همراه نیز متصل میشوند و میتوان آنها را از راه دور به صورت ریموت کنترل و کرد و وارد خانه شد. از برترین برند های تولید کننده قفل کارتی و الکترونیکی میتوان به برند: یوکا، سامسونگ و یال اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: قفل های الکترونیکی و مکانیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

این روز ها تکنولوژی های جدیدتری برای تامین امنیت دربهای ورودی ساختمان ها وارد عرصه شده اند، که هم زیبایی و هم امنیت بالایی دارند، اما به دلیل تازه بودن این تکنولوژی هنوز هم سوالاتی در رابطه با آنها در ذهن مشتریان وجود دارد.

امنیت منازل خود را با خرید قفل های الکترونیکی تضمین کنید.

یکی از این پرسش ها ” این قفل های الکترونیکی قابلیت نصب بر روی چه درب هایی را دارند؟ ” برای پاسخ به این پرسش ادامه این نوشته را مطالعه نمایید.

امروزه استفاده از دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند می‌توانند هم به امنیت بیشتر و هم زیبایی فضای ورودی تأثیر بسزایی بگذارند. اما پرسشی که اغلب از سوی خریداران شنیده می‌شود این است که: «چه نوع درب‌هایی قابلیت نصب دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند را دارند؟

انواع درب های ورودی ساختمان

درب های چوبی

چوب قدیمی ترین متریالی است که از گذشته تا کنون برای ساخت درب های ساختمان از آن استفاده میشده است، در حال حاضر هم طیف وسیعی از درب های چوبی در بازار یافت میشود و انتخاب آنها با توجه ب کاربری که از آنها توقع داریم متفاوت است. معمولا این درب ها بیشتر برای بخش های داخلی ساختمان استفاده میشوند. و قابلیت نصب دستگیره های الکتورنیکی و کارتی را دارند که باعث دو چندان شده زیبایی آنها میشود.

درب فلزی

به دلیل استحکام بالای فولاد، درب های فلزی در ورودی های ساختمان ها بسیار پرکاربرد هستند، و میتوان فولاد را جایگزینی بسیار عالی برای ساخت دربهای ورودی ساختمان ها نام برد.
دوام دربهای فولادی بالاتر است و میتوان سطح خارجی آنها را با استفاده از رنگ پوشاند. این روزها دربهای فلزی گزینه اول برای درب های ورودی ساختمان هستند که قابلیت نصب قفل دیجیتال را دارند.

درب پی سی وی

PVC یا Poly Vinyl Chloride نیز در سال های جدید برای ساخت درب به کار برده میشود، به دلیل تنوع بالای رنگ، وزن کم و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای درب های ساختمان است. که قابلیت نصب قفل الکترونیکی را دارد.



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل الکترونیکی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

ا پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تکنولوژی های جدید و معرفی نسل های جدید از قفل های بدون کلید برای درب مانند: قفل کارتی و قفل الکترونیکی یکی از سوالاتی که پیش می آبد این است که آبا این قفل ها ایمن هستند؟

امنیت منازل خود را به ما بسپارید... تنها با خرید قفل های کارتی از سایت یوکا !!

از قفل های کارتی معمولا در هتل ها و مکان های تجاری استفاده میشود، و اگر در هتل اقامت داشته باشید حتما قفل هتلی را بر روی درب های اتاق های هتل مشاهده کرده اید. این قفل ها از جدید ترین فناوری های حوزه امنیت هستند. و میتوانند امنیت اتاق، خانه یا ساختمان را در سطح بالایی حفظ کنند.

قفل های مخصوص پنجره

همچنین به دلیل آمارهای بالای سرقت از پنجره ها مدل هایی از این قفل ها برای پنجره ها هم وجود دارند، استفاده از آنها عملا میتواند جلوی ورود غیر مجاز افراد بیگانه به داخل ساختمان را گرفته و امنیت را تا حد زیادی بالا ببرد.

برخی از مدل های قفل های کارتی دارای سطوح امنیتی بالاتری از نیز هستند، به عنوان مثال میتوان به قفل هایی که مجهز به دوربین های امنیتی هستند اشاره داشت.

هشدارهای امنیتی

همچنین به دلیل برخوردار بودن از سیستم های دیجیتالی، برخی از مدل های هوشمند این قفل ها امکان اتصال به تلفن همراه را نیز دارند که در زمان های خطر و حس دسترسی افراد بیگانه به قفل سریعا پیام هشداری به تلفن همراه شما ارسال خواهد کرد. حتی اگر شما از قفل های هوشمند هم استفاده نکنید، در صورت دسترسی غیر مجاز به این قفل ها با استفاده از آژیر خطر اطلاع خواهد داد.

سهولت استفاده

زمانی که از قفل های بدون کلید استفاده میکنید دیگر لازم نیست که هر بار یک دسته کلید بزرگ را با خود حمل کنید، و در صورت گم کردن یا جاگذاشتن کلید ها به درد سر بیوفتید، زمانی که از این قفل ها استفاده میکنید تنها کافی است کارت زا به همراه داشته باشید یا رمز عبور را به خاطر داشته باشید.
نگران نباشید، حتی اگر کارت یا رمز را گم کردید لازم نیست قفل را به طور کلی عوض کنید میتوانید تنها دسترسی به کارت یا رمز مفقود شده را پاک کنید و دسترسی جدیدی ایجاد کنید.



:: برچسب‌ها: قفل های کارتی" قفل های کارتی ایمن" قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

فعات اشاره کردیم که قفل های الکترونیکی از قابلیتی به نام قفل اتوماتیک برخوردار اند، اما این قابلیت به چه معنی است؟ کاربرد قفل اتوماتیک چیست؟

مکانیزم کار قفل مکانیک چگونه است؟

مکانیزم کاری در قفل اتوماتیک به این صورت است که اگر شخصی از درب خارج شود و درب را ببند، قفل پس از سه ثانیه به صورت خودکار قفل خواهد شد، و دیگر نیازی نیست فرد هر بار درب را پس از خروج قفل کند. این قابلیت برروی انواع دستگیره ها و قفل ها اعم از قفل کارتی و قفل اثرانگشت وجود دارد.

البته قابلیت قفل اتوماتیک تنها درب را از بیرون قفل میکند و افرادی که در داخل محیط هستند به راحتی میتوانند با فشردن دستگیره درب را باز کنند. و تنها افرادی که در خارج از ساختمان باشند امکان دسترسی به داخل را نحواهند داشت، و حتما باید از کارت، رمز و یا اثرانگشت برای باز کردن درب استفاده کنند.

نحوه تشخیص زمان قفل شدن اتوماتیک به این صورت است که روی مغزی دستگیره، سنسوری وجود دارد که هر بار حرکت مغزی را تشخیص میدهد و جمع میشود، این عملکرد باعث میشود که مکانیزم قفل اتوماتیک عمل کند، و درب به صورت اتوماتیک قفل شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه قفل الکترونیکی با قفل های معمولی

آیا قابلیت کنترل قفل اتوماتیک وجود دارد؟

قابلیت قفل اتوماتیک امکان فعال یا غیرفعال شدن به وسیله کاربران به صورت کامل را دارند، اینکار را میتوان هم از طریق کنترل از راه دور و با استفاده از تلفن همراه انجام داد و هم میتوان با استفاده از نرم افزار خود قفل اینکار را انجام داد. حتی میتوان زمان قفل اتوماتیک را نیز تغییر داد، به طور پیشفرض این زمان روی ۳ ثانیه تنطیم شده است.



:: برچسب‌ها: قفل اتوماتیک\" قابلیت قفل اتوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()