محافظت از کودکان با قفل کودک
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

تکنولوژی های مدرن به کمک آمده اند و شما میتوانید با استفاده از برخی از مسائل مانند استفاده از قفل الکترونیکی امنیتی که دارای قابلیت قفل کودک هم هست از کودک شما محافظت کند.

مراقب از کودکان در خانه برای مادران به دلیل کارهای بسیار زیاد آنها در خانه کمی مشکل است، این مشکل خصوصا در خانه های بزرگ تر مشکل تر است و به همین دلیل مادران ممکن است برای مراقبت از فرزندانشان دچار مشکل شوند. و این امر در برخی مواقع ممکن است باعث به خطر افتادن امنیت آنها شود.

خطراتی مثل گم شدن کودکان و دست زدن به وسایل ممنوعه و دارد شدن به بخش های دیگر خانه که کودکان نباید به آنها مراجعه کنند، برای آنها خطر آفرین باشد.

دلایل استفاده از قفل امنیتی مجهز به قفل کودک

قفل الکترونیکی امنیتی مجهز به قفل کودک به طور خاص برای افزایش امنیت بچه های کنجکاو طراحی شده است. از آنجا که کودکان خردسال از خطرات آگاه نیستند، بهتر است وسایلی مانند چاقوهای آشپزخانه یا مواد شیمیایی از دسترس آن ها خارج شوند. همچنین این محدوده سنی، علاقه زیادی برای باز نمودن درب ورودی و خروج از منزل دارند.

به همین دلیل باید از قفل امنیتی مجهز به قفل کودک برای افزایش امنیت محیط پیرامون کودکان استفاده کرد. این نوع سیستم قفل کردن، امکان دسترسی به یک بخش خاص از خانه را برای افرادی با مهارت بسیار پایین و اولیه، غیر ممکن می کند.

 

کاربردهای مهم قفل امنیتی مجهز به قفل کودک

درب خودرو

بسیار دیده شده است، که کودکان درب ماشین را در حین رانندگی باز کرده اند و باعث تصادف شده اند، خطرت جبران ناپذیری را برای کودکان داشته باشد. برای همین در زمانی که در حال رانندگی هستید توصیه میشود که از قفل کودک استفاده کنید.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

درب کمد

کودکان به طور ذاتی کنجکاو هستند و مکان های مخفی خانه را برای کنجکاو بودن جست و جو میکنند، یکی از مکان هایی که برای کودکان بسیار خطر افرین است کمد و کابینت ها هستند، شما ممکن است وسایل خطرناکی مثل چاقو، ابزارهای تیز، مواد شیمیایی و… را در داخل کمد یا کابینت قرار دهید، دسترسی یافتن به هر یک از مواردی که نام بردیم میتواند باعث بروز آسیب جدی به کودک شما شود، به همین دلیل یکی از مکان هایی که میتوانید روی آنها از این نوع قفل استفاده کنید، درب های کمدها هستند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/





:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: