نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

از انواع قفل الکترونیکی می توان به قفل هتلی اشاره نمود. قفل های هتلی در اشکال ، اندازه و رنگ های مختلف عرضه می شوند که معمولا از کارت برای باز کردن این قفل ها استفاده می شود.

منبع تغذیه قفل هتلی ۴ باتری قلمی است که معمولا تا یک سال می توان از آن استفاده نمود. اما آنچه سبب محبوبیت این دسته قفل ها در میان صاحبان هتل ها شده است امکانات مدیریتی آن است.

بخش های مختلف یک قفل هتلی

  • یکی از بخش های قفل هتلی ، مغزی داخلی آن می باشد که در اندازه های مختلف و طبق استادنداردهای روز دنیا عرضه می شود.
  • بخش دیگر قفل هتلی برد الکترونیکی آن است که پردازش اطلاعات و کنترل مغزی را بر عهده دارد.

قفل کارتی هتلی به صورت آنلاین و آفلاین ارائه شده اند که در کنترل حضور  افراد حاضر در هتل توسط مدیران و … با یکدیگر تفاوت دارند. می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره انواع قفل هتلی با ما در تماس باشید.

 

کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال متناسب با نیاز تان می باشند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: قفل هتلی" خرید قفل هتلی" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

شاید بتوان گفت استفاده از قفل های هوشمند، بهتربن راه برای محافظت از خانه و در عین حال خلاص شدن از شر نگهداری دسته کلیدهایی است که یا جا می‌مانند یا جا می‌گیرند. با استفاده از قفل های هوشمند که قابلیت اتصال بین گوشی هوشمند و قفل در آنها امکان پذیر است.

بدون توجه به این‌که شما در چه نقطه ای از جهان هستید، به راحتی می‌توانید هر زمان که قفل اجازه ورود را به کسی صادر می‌کند مطلع شوید و خیال خود را از بابت امنیت خانه راحت کنید. علاوه بر این‌ها، با افزایش تنوع محصولات در این حوزه، شما می‌توانید آنها را با توجه به نیاز یا سلیقه خود تهیه کنید.

قفل های هوشمند بلوتوثی

بسیاری از قفل‌های هوشمند  با استفاده از تلفن همراه، افراد را شناسایی می کنند. این نوع از قفل های هوشمند درب، با گوشی های هوشمند آیفون و برخی از گوشی های اندرویدی سازگاری دارند. قفل‌های هوشمند بلوتوثی با استفاده از بلوتوث و یک اپلیکیشن مخصوص که در آن همه کسانی که اجازه ورود به خانه را دارند،ثبت شده است، شما را شناسایی می‌کند.

 

قفل های هوشمند صوتی

این نوع قفل ها علاوه بر اینکه تمامی امکانات سایر قفل های هوشمند را دارا هستند امکان پیروی از دستورات صوتی را نیز دارند. کاربرد این قابلیت زمانی مشخص می‌شود که شما با دست پر به خانه رسیده‌اید و می‌توانید به کمک دستیار صوتی تلفن همراه، به قفل دستور باز شدن بدهید..

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

اگر به چند سال قبل باز گردیم، همیشه برای نگهداری از وسایلمان چه در اتاق هتل یا چه در کمد استخر، نیاز به آویزان کردن کلید به دستمان داشتیم. کلیدهایی که عموماً بزرگ و زمخت بودند و به راحتی می‌توانستند گم شوند؛ اما به لطف پیشرفت تکنولوژی جای این قفل سنتی در استخر و هتل را قفل الکترونیکی گرفت.

قفل الکترونیکی به روی درب‌های کمد باشگاهی و استخر خیال ما را برای باز و بسته کردن راحت کرده است. تصور اینکه چگونه با دست پر از وسایل ورزشی بخواهیم درب کمد را باز و بسته کنیم همیشه آزاردهنده بود. با وجود قفل هتلی علاوه بر راحتی در باز و بسته شدن در امنیت وسایلمان هم تأمین می‌شود. گذشته از این موارد، زیبایی ظاهری که کلید الکترونیکی دارد اصلاً قابل مقایسه با کلیدهای سنتی نیست.

همانند استخر و باشگاه، هتل‌ها هم نیاز به حفظ امنیت و تأمین آسایش مسافران دارند. این قفل ها یا عنوان مرسوم‌تر آن قفل هتلی بسیاری از نیازهای هتلداران و دارندگان اقامتگاه‌ها را برطرف کرده است.

با وجود این قفل ها شما دیگر نیازی به فراهم کردن کلید فیزیکی برای هر اتاق نیستند. علاوه بر این، درصورتی‌که مسافران شما کلید الکترونیکی خودشان را گم کنند، شما می‌توانید در کسری از دقیقه درب را به روی آن‌ها باز کنید.

نکته جالب توجه در مورد قفل ها غیرقابل کپی شدن کلید آن‌ها توسط دیگران است. برخلاف کلید سنتی که به راحتی می‌توانید نمونه‌ای از آن را بسازید، هیچ کس به جز هتلداران نمی‌توانند برای شما کارت ورود به اتاق دارای قفل کارتی را صادر کند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

لوكس و شيك بودن مكان‌هاي خدماتي و تفريحي علاوه بر نماي ظاهري آن‌ها به امكاناتي كه مشتريان از آن استفاده مي‌كنند هم مربوط است. از جمله خواسته‌هاي مشتريان در مواجهه با مكان‌هايي به مانند استخر، باشگاه و هتل تأمين امنيت وسايلي كه به طور موقت در اتاق يا كمد گذاشته مي‌شوند، است. كه با استفاده از انواع مختلف قفل هاي الكترونيكي و قفل كارتي ميتوان اين امنيت را به طور كامل را برآورده كرد.

مشكل بزرگي كه مسافران هتل با درب اتاق‌هاي خود دارند، باز و بسته كردن آن‌ها با دست پر از وسايل و همچنين فراموشي كليد پشت درب است. براي ايجاد حس بهتر در مسافراني كه قرار است در اقامتگاه شما اسكان داشته باشند، توصيه مي‌شود از قفل كارتي استفاده كنيد. قفل كارتي علاوه بر امنيت بالا داراي زيبايي خاص و منحصر به فردي است.

شما به عنوان خدمات دهنده در هتل يا مكان‌هاي عمومي همانند استخر يا باشگاه ديگر نيازي نداريد كه براي هر اتاق يا كمد كليدهاي فيزيكي تكثير كنيد و آن را به دست مشتريان خود بدهيد. قفل‌هاي كارتي يا قفل الكترونيكي داراي تراشه‌هايي قابل برنامه‌ريزي هستند كه در لحظه مي‌تواند توسط اپراتور براي باز و بسته كردن درب مشخصي برنامه‌ريزي شود.

علاوه بر اين، در صورتي كه مسافر يا مشتري شما كليدش را به نا به دلايل خاصي گم يا فراموش كرد، شما مي‌توانيد در عرض چند دقيقه درب را دوباره به روي او باز كنيد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

مزايا و معايب قفل هاي الکترونيکي

برخي مزاياي قفل الکترونيکي قفل هاي الکترونيکي راحت تر هستند

بسياري از شرکت ها، ماشين دارها و برخي خانه دارها ترجيح مي دهند تا از قفل الکترونيکي براي منزل خود استفاده کنند تا آسايش بيش تري داشته باشند. به جاي اينکه کليد هاي خود را به کسي بدهيد مي توانيد از رمز ورود استفاده کنيد. شما مي توانيد ديگر هيچ کليدي با خود حمل نکنيد و نگران تعويض يا ساخت کليد نباشيد و به جاي اين کارها سيستم دسترسي خود را آسان تر کنيد.

 قفل هاي ديجيتال امنيت خانه و محل کار را افزايش مي دهند

براساس گزارش اف بي آي در سال 2013 تعداد 1?9 ميليون دزدي اتفاق افتاده است. در خانه هاي مسکوني 63 درصد از دزدي ها در طول روز رخ داده است. بسياري از خانه دارها کليد اضافه اي را در مکاني قرار مي دهند يا از قفل هاي ارزان قيمت استفاده مي کنند که اين کار دزدي را راحت تر مي کند. با کمک قفل سازهاي حرفه اي، قفل هاي الکتريکي امنيت منزل و محل کار شما را بالا مي برند.

قفل هاي الکتريکي معمولا به سيستم امنيتي هم مجهز هستند

براي افرادي که بايد به يک ساختمان دسترسي داشته باشند، قفل هاي هوشمند شيوه ي بهتري براي کنترل دسترسي است. علاوه بر اين، بسياري از افراد قفل هاي الکتريکي را با سيستم امنيتي ترکيب مي کنند و آژير آنها در مواقع دزدي و ورود به منزل به صدا در مي آيد تا امنيت بالاتري داشته باشد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امروزه مسئله امنیت در هتل ها به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است، به اسن دلیل که در گذشته به دلیل سیستم امنیتی پایین قفل های مکانیکی درزدی و گم شدن اشیا در هتل ها بسیار رایج بود. امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.

اما شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که به چه دلیل امنیت قفل کارتی و هتلی بیشتر از قفل های مکانیکی است؟ و این قفل ها چه ویژگی هایی دارند که باعث شده تمامی هتلداران به سمت استفاده از قفل های هتلی کشیده شوند؟

یکی از مهمترین ویژگی های تمام قفل الکترونیکی ها این است که گزارش کاملی از تردد درون اتاق را مشخص میکنند. یعنس با توجه به کارتی که به مسافران داده میشود میتوان مشخص کرد که چه فردی در چه زمانی وارد اتاق شده است.

با استفاده از این قفل ها میتوان برای افراد مختلف مانند کارکنان هتل و مسافران دسترسی های مختلفی را تعیین کرد، این کار میتواند از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری نماید.

جدیدترین مدل های قفل کارتی امکانات ضد حریق دارند. که میتواند موجب آسایش خاطر مسافران و هتلداران شود.

قفل های الکترونیکی دارای یک ساعت داخلی هستند که با استفاده از آنها میتوان قفل را تنظیم کرد که در ساعت معینی قفل شود. و عبور و مرور در ساعت های خاصی جلوگیری نماید.

منبع:

https://ddlock.net/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

تمامی قفل های الکترونیکی درب موجود در بازار به یک شکل کار نمی کنند. آنها می توانند به شیوه های زیر فعال شوند:

  • صفحه کلید
  • یک سیگنال وایرلس (بی سیم)
  •  دستور صادر شده از اینترنت
  • بیومتری

قفل اینترنتی

قفل الکترونیکی با سیستم عامل اندروید و IOS سازگار هستند و با برنامه های موبایل می توانند از راه دور کنترل شوند. فرض کنید سوار اتوبوس هستید و یادتان نیست که درب منزل را قفل کرده اید یا نه: یک لمس صفحه ی گوشی کار شما را راه می اندازد -و این مورد از نگرانی های روزمره ی شما کم می شود.

هم چنین شما می توانید از موبایل خود استفاده کنید تا به طور موقت به یکی از اعضای خانواده، دوست، همسایه و یا کارمند (کارگر، افرادی که منزل را نظافت می کنند، سگ ها را بیرون می برند و غیره) دسترسی به منزل را بدهید. اگر شما سر کار هستید و یا در ساحل استراحت می کنید و مهمانی به منزل شما می آید به راحتی می توانید در چند ثانیه به او کلید مجازی بدهید.

برای اینکه به امنیت بالاتری برسید از صفحه کلیدی استفاده کنید که جای انگشت شما بر روی آن نماند. این کار باعث می شود که صفحه کلید خراب نشود و رمز برای دیگران آشکار نشود. بهترین نوع قفل های دیجیتال دارای سیستمی هستند که بعد از سه بار وارد کردن رمز اشتباه خاموش می شوند (مانند ویژگی مشابه در دستگاه ATM)

قفل وایرلس

استفاده از سیستم دسترسی از راه دور مانند یک کلید الکترونیک یا برنامه ی موبایل (با سیگنال بلوتوث یا Zwave) می توانید درب منزل خود را وقتی نزدیک می شوید باز یا بسته کنید. این تنظیمات مربوط به قفل در صورتی که شما وسایل زیادی به همراه دارید یا هوا تاریک است و درست نمی بینید بسیار کاربردی است.

قفل با دسترسی بیومتری (اثر انگشت و یا اسکنر شناسایی عنبیه چشم)

همه ی این ها در اینترنت وجود دارد و در فیلم های علمی تخیلی یک نکته ی باحال می باشد. آیا این قفل های بیومتری خطا ندارند؟ برخی از قفل سازها این قفل ها را پیشنهاد می کنند ولی باید در انتخاب آنها دقت کرد و به شرایط آب و هوایی منطقه ی محل سکونت هم توجه داشت. برای اطلاعات بیش تر از یک قفل ساز معتبر کمک بگیرید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

وقتی صحبت از انواع این قفل ها می شود تعداد مشخصی وجود دارد که قفل کارتی آهن ربایی، قفل های کارتی RFID و کارت های هوشند می باشند که هر کدام مزایای خود را دارند. قفل های کارتی آهنربایی تقریبا ۵۰ سال است که در هتل ها استفاده می شوند و رویکردی به صرفه برای دسترسی آسان را برای ما فراهم می کنند. کارت های RFID ماندگاری و دوام بیش تری دارند ولی هزینه ی آن ها نیز بالاتر است. این قفل ها باید بدون هیچ گرد و خاکی باشند تا قسمت آهنربایی کثیف نشود و به مشکل نخورد.

کارت های هوشمند که جدیدترین سیستم قفل کارتی می باشد امنیت بالاتری داند ولی فرصت های شخصی سازی بازاریابی را هم برای شما فراهم می سازند. کارت های هوشمند مهمانان به هتل ها امکان می دهد تا الگوهای حرکتی مهمانان را بررسی کنند. این کار باعث می شود که برای هر مهمان یک پروفایل با تمامی سلیقه های او باز شود تا سرویس های مناسب به آن شخص ارائه شود.

کارت های هوشمندی که توسط کارکنان هتل مورد استفاده قرار می گیرند در بررسی میزان تعهد کاری آنها بسیار موثر است و مزایای بسیار زیادی دارد.
آنچه هنگام خرید قفل های هتلی باید بدانیم

برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

برای قفل های RFID باید بدانید که چیپ مخصوص روی دستگاه از چه نوعی است. این اطلاعات در دفترچه ی مربوط به قفل یافت می شود و یا در صورت نیاز باید از فروشنده پرسیده شود. هم چنین، شما می توانید کارت های خود را برای یک فروشنده ی مطمئن بفرستید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

گزینه های متعددی برای انتخاب نوع قفل هتل ها وجود دارد. با این حال، با انتخاب دقیق و مناسب می توان از کیفیت کارت، قیمت و خدمات پس از فروش آن اطمینان داشت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

قفل الکترونیکی که برای منزل استفاده می شوند معمولا دارای یک صفحه کلید یا دکمه هستند تا بتوانید در آنها اعداد را وارد کنید و قفل درب را باز کنید. امروزه، قفل های الکتریکی تنها درب منزل شما را باز نمی کنند بلکه شما می توانید با استفاده از آنها ماشین خود را هم باز و بسته کنید. برخی از این قفل ها با استفاده از کامپیوتر و موبایل هوشمند هم قابل استفاده هستند.

برخی از این قفل ها با استفاده از کلید هم کار می کنند تا هنگام خروج از منزل با کلید در را قفل کنند. اگر شما از آن دسته قفل های الکتریکی دارید که سیلندر مکانیکی دارند ایمنی قفل شما به اندازه ی همان قفل مکانیکی خواهد بود. وقتی قفل دارای سیلندر مکانیکی می باشد دزدها به راحتی می توانند از آن عبور کرده و وارد منزل بشوند.

 

چرا باید قفل الکترونیکی بخریم ؟

– استفاده ی آسان. وقتی دست های شما از کیسه های خرید پر استو یا کودک تان را در بغل دارید خیلی راحت می توانید از این قفل الکترونیکی استفاده کنید و بدون نیاز به کلید درب را باز کنید.

– بچه ها. وقتی شما صاحب فرزند هستید باز و بسته کردن درها -وقتی آنها کوچک هستند و وقتی بزرگ تر می شوند و قبل از شما از مدرسه به خانه می آیند- بسیار آسان تر است. دیگر نگران گم کردن کلیدهایتان نباشید.

– راحتی. قفل الکترونیکی امنیت بالایی دارند و وقتی شما وارد منزل می شوید با یک صفحه کلید مجدد درب منزل را قفل می کنید. وقتی که درب منزل را با کلید باز و بسته کنید بعضی اوقات فراموش خواهید کرد که درب را قفل کنید. علاوه بر این، اگر بیش از یک نفر به سیستم منزل دسترسی دارند استفاده از رمز و صفحه کلید به مراتب آسان تر از کلنجار رفتن با دسته کلید است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی" خرید قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

۱٫ با استفاده از قفل کارتی دیگر نیازی به استفاده از کلید ندارید

ردیابی کارکنان با استفاده از کلید کار سختی است. اگر شما کارمندان زیادی داشته باشید که در شیفت های مختلف کار می کنند این کار خیلی دشوارتر خواهد بود؛ ولی اگر یک سیستم دسترسی کارتی یا همان قفل کارتی نصب کنید همه ی مشکلات حل می شود. به جای اینکه به سرپرست ها کلید بدهید با استفاده از نرم افزار به آنها دسترسی به نقاط مختلف را می دهید. با این شیوه دیگر نگران اینکه کدام کلید دست چه کسی است نخواهید بود.

۲٫ استفاده ی آسان از قفل هتلی کارتی

ورودی هایی که با کلید باز می شوند به نوعی مشکل ساز هستند زیرا ممکن است خراب شوند و به تعمیرات احتیاج داشته باشند و اینکه کلیدها به مرور زمان کهنه شده و قابل استفاده نخواهند بود. دسترسی از طریق پین کد هم زحمت های خودش را دارد. کارمندان باید رمز ورود را به خاطر بسپارند تا بتوانند وارد ساختمان بشوند. ولی با یک سیستم قفل کارتی و یا استفاده از قفل کارتی در  هتل ها تنها یک کارت را با خود حمل می کنند و نیازی به حفظ کردن رمزهای پیچیده و یا ور رفتن با قفل های بدقلق ندارند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

گزارش جامع

نصب سیستم قفل کارتی به شما کمک می کند تا بر رفت و آمد کارمندان خود به راحتی نظارت کنید و اینکه کدام کارمند در چه ساعتی به ساختمان وارد شده است را بدانید. این کار به شما کمک می کند تا ببینید که کارمندان شما به موقع سر کار می آیند و به موقع هم کار را ترک می کنند؛ هم چنین، کسانی که اضافه کاری می کنند شناسایی می کنید تا به حقوق آنها مبلغ اضافه کاری را هم اضافه نمایید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%88%db%8c%d8%b2%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()